vierailija
Mikähän se totuus oli?Mä haluaisin palata ajassa taaksepäin ja peruuttaa ne jutut mitä laitoin. Tai edes kertoa totuuden, eikä sitä hölynpölyä. Anteeks
Mikähän se totuus oli?Mä haluaisin palata ajassa taaksepäin ja peruuttaa ne jutut mitä laitoin. Tai edes kertoa totuuden, eikä sitä hölynpölyä. Anteeks
Onnistuit tekemään musta mustaa valoa.Kaipaan sinua valonsäde. Nuku hyvin!
Se, että mä rakastuin ja pelästyin omia tunteita, sen takia en voi olla pelkkä kaveri. Se on totuus. En tiedä voisinko kyllä noin suoraan sanoa.Mikähän se totuus oli?
Jos toisella on sellainen merkitys, sitä usein myös yrittää huomioida asioita toisen näkökulmasta.Oot koko ajan mun ajatuksissa tuon sitä huonosti ilmi mutta ihan oikeasti olet
Olet nainen eikö niin? Niin minäkin.Se, että mä rakastuin ja pelästyin omia tunteita, sen takia en voi olla pelkkä kaveri. Se on totuus. En tiedä voisinko kyllä noin suoraan sanoa.
JutellaanEn saa unta, ja ajattelen sinua.
Eikö tämä koskaan lopu.
Uusi yritys nukahtaa, luulen että kulta koisaa parasta aikaa.Jutellaan
Niin tai sitten hän kukkuu yöt läpeensä...Uusi yritys nukahtaa, luulen että kulta koisaa parasta aikaa.
Niin tai sitten hän kukkuu yöt läpeensä...
SecondedKu mä ainakin kukun, kukun kukkumisen vuoksi ja osittain on syynä että on tunne että se oma höpö kaivattukkin kukkuu ja netissä sitten kumpikin omissa kodeissamme kukutamme kukuttamisen toiveissa että jompi kumpi kukuttaa toistaan kovemmin niin, että se kukuttaminen jotenkin loisi jonkun sanattoman yhteyden... or something.
Niin. Kuten sanoin, en hänen ajatuksiinsa mahdu.Olet nainen eikö niin? Niin minäkin.
Pic or didn't happenNyt se olisi kovana sitten, yksin sängyssä makoilen.
Tai sitten masennus on vaikeimmillaan silloin kun ette näe. Sulkeutuu kaikelta. Ei sitä näe, jos ei näe ihmistä läheltä tuolloin.Mä oon hänelle sellainen vaikean ajan selkänoja. Kun on haastavaa jatarvii tukra, on kiva, että mä oon, mutta kun asiat on hyvin ja rento olo, on kiva suunnata huomionsa ihan muihin ihmisiin, eikä mulle ole käyttöä.
Yritän kyllä, unohdun vaan siihen omaan ajatusmaailmaani ja en muista ettei se toiselle tietenkään ole yhtä selkeä kuin omassa mielessäJos toisella on sellainen merkitys, sitä usein myös yrittää huomioida asioita toisen näkökulmasta.
Varsinkaa kun sanotut sanat vie käsityksen täysin toiseen suuntaan.Yritän kyllä, unohdun vaan siihen omaan ajatusmaailmaani ja en muista ettei se toiselle tietenkään ole yhtä selkeä kuin omassa mielessä