Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En tarkoittanut mitään pahaa ja siksi ilkeilyä oli vaikea ymmärtää. Tosielämässä sitä ei ole. Tännekin viimeiset sanat, vaikka tiedän, että sydämessäni kaipaan sinua edelleen.
Ihmisillä on omat taustansa ja ehkä joku ottaa jonkun asian vastaan erilailla kuin ajattelet. Joillekin vain se oma itse on tärkeintä. Jotkut vain ilkeilevät kaikille ja sellaiset on parempi unohtaa. Minulla itselläni on esimerkiksi vaikea sairaus, jota erään mielestä ei ole olemassakaan. Ongelma olen vain minä itse. Kuitenkin kela on nyt myöntänyt minulle erityisluvan lääkkeeseen, joka maksaa vuodessa noin 9 000€ (onneksi asumme Suomessa ja maksukatto, joka täyttyy ekasta piikistä). Siltikin jollekin ongelma olen vain minä itse. Olen tehnyt asiasta sitten ongelman itselleni. Miten ihmeessä näkisin itseni muuten toistenkin silmissä. Viallisena. Kelpaamattomana. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja puiden jäätyneet oksat kimaltavat pakkasessa. Juon teetä kellon raksutellessa. Itkin. Hyville ja kauniille asioille. Pitkällä saikulla minulla on aikaa. Riitän itselleni, eikä tarvitse tyrkyttää itseään kenellekään riittämättömänä. Tämä nyt lähti vähän omille teilleen ap.n tekstistä.
 
vierailija
Mä en taida koskaan saada kunnollisia vastauksia. En täällä. En todellisuudessa. Siitä se ei jää kiinni, etten olis suoraan kysynyt. No, ehkä mä sit sain vastauksen. Olispa se ollut yksiselitteinen. Mikä syy sulla olis sanoo, ettei tubteita oo, jos olis, vaikka kuinka asiassa on monta näkökulmaa. Typerää ees kuvitella niin. Jos sä olisit ollu oikeesti messissä, tilanne olis hyvin toisenlainen. ❤🌞
 
Missäpäin rakkaasi asuu?
Ei sillä tiedolla ole merkitystä. Olen suunnan kyllä maininnut aiemmin. Et ole hän. Oikeassa elämässä minulla on 100% varmuus ettei hän ole kiinnostunut. Hän on sen kyllä selkeästi tuonut tietoon. Emme tule hänen kanssaan enää ikinä kohtaamaan, tai olemaan missään muissakaan yhteyksissä. Olen nyt ajoittain kirjoitellut tänne kaipausta, mutta jonkun päivän jälkeen en enää osukaan palstalle. Keksin muun ajanvietteen näille ajoille.
Hyvää yötä sinulle ja onnea kaipaukseesi. 💚
 

Yhteistyössä