Joulukuukin sopisiNiinpä Uutta tapaamista aina odottaen. Olisiko sen aika vuoden lopussa vai 2024?
Milloin on rauhallista?Joulukuukin sopisi
Ihan hyvin. Olen vain stressaantunut, mutta kyllä se vielä helpottaa. Entä itselläsi?Onko kaikki hyvin?
Mikä stressaa? Ihan ok kaikkiIhan hyvin. Olen vain stressaantunut, mutta kyllä se vielä helpottaa. Entä itselläsi?
Mulle käy melkein millon vaan, kunhan tiedän vähän etukäteenMilloin on rauhallista?
Touhut Kiva kuulla, että olet kunnossaMikä stressaa? Ihan ok kaikki
Ilmoita sitten kun ei ole enää esteitä? 🤍Mulle käy melkein millon vaan, kunhan tiedän vähän etukäteen
Mulla vaan seiska.15 mielessä, kaipaan sitä
Oothan itsekin alaikäinen?15 mielessä, kaipaan sitä
Jep 36 v. Viehättävä nainen pirkanmaalta.Oothan itsekin alaikäinen?
Huh. No hyvä. Minä jo säikähdin, että Oulusta.Jep 36 v. Viehättävä nainen pirkanmaalta.
Ei haittaa mitään. Ensin toki vähän säpsähdin, mutta sitten sydämessäni läikähti lämpö, kun tajusin, että se olit sinä, kuka minua selkään/olkapäälle kosketti. Plus, minulla on jatkuva tarve olla sinun lähellä. Jos et vielä ole huomannut.Antreksi, taisin olla aika iholla kun nähtiin tänään. On vaan jotenkin erityisen kova tarve olla lähellä.
En. Sain uuden alun elämälle, kun kohtasin sinut.Olisitko onnellisempi jos ei oltaisi kohdattukkaan?