vierailija
En, oon kiitollinen, että hänet sain elämääni, sillä ei ole merkitystä mitä vaikeuksia tässä on ollutVeetuiletko?
En, oon kiitollinen, että hänet sain elämääni, sillä ei ole merkitystä mitä vaikeuksia tässä on ollutVeetuiletko?
En oikein saa nyt kiinni ajatuksestasi. Toive toki. Tavallaan myös edellytys ihan kaikelle.Oliko rehellisyyttä koskeva juttu ikään kuin toive vai..? Tai siis yritän kyllä olla lähtökohtaisesti rehellinen, muu on ajanhukkaa ja järjetöntäkin ajattelen, no tuli mieleen se
Niin siis, että oliko kokemus ettei ole ollut rehellisyyttä vai ikään kuin toive että jatkossakinEn oikein saa nyt kiinni ajatuksestasi. Toive toki. Tavallaan myös edellytys ihan kaikelle.
Kyllä.Olisitko onnellisempi jos ei oltaisi kohdattukkaan?
Hölmö kysymys. Minkä sitä ihminen tunteilleen voi.Sinua ympäröi suuri joukko hienoja ja hyviä ihmisiä, miksi ihmeessä tällainen tallukka saisi sinussa minkäänlaista reaktiota aikaan?
Jotkut ihmiset osuvat sisimpään voimakkaammin kuin toiset. Jäävät mieleen ja muistiin. Ei sitä osaa selittää. Joku tuossa aiemmin jo osuvasti kommentoikin.Sinua ympäröi suuri joukko hienoja ja hyviä ihmisiä, miksi ihmeessä tällainen tallukka saisi sinussa minkäänlaista reaktiota aikaan?
Tiettyillä alueilla koen ehkä. Vähän, ettei ole ollut täyttä rehellisyyttä.Niin siis, että oliko kokemus ettei ole ollut rehellisyyttä vai ikään kuin toive että jatkossakin
Ok. No haluaisin tietää mihin liittyy, joissakin jutuissa on voinut tulla väärinkäsityksiä koska kaikesta ei ole voinut puhua avoimesti, mutta en kyllä ole tarkotuksella valehdellut mistään tmsTiettyillä alueilla koen ehkä. Vähän, ettei ole ollut täyttä rehellisyyttä.
Eli on totta, että et ole musta kiinnostunut romanttisessa mielessä?Ok. No haluaisin tietää mihin liittyy, joissakin jutuissa on voinut tulla väärinkäsityksiä koska kaikesta ei ole voinut puhua avoimesti, mutta en kyllä ole tarkotuksella valehdellut mistään tms
Mitä? Taasko tätä. En ole koskaan sanonut mitään tuollaista.Eli on totta, että et ole musta kiinnostunut romanttisessa mielessä?
Sitten vastailet toistuvasti väärälle. Kyseinen mies voi vaikka keskusteluistamme asian halutessaan tarkistaa. Omat avautumisviestini olen sieltä juuri mainitusta syystä poistanut.Mitä? Taasko tätä. En ole koskaan sanonut mitään tuollaista.
Miten niin minä vastailen väärälle? Otan vaan esille tiettyjä asioita, niihin voi jättää vastaamatta tai sanoa jotain tarkentavaa kenelle. Ei mene keneltäkään aikaa hukkaan.Sitten vastailet toistuvasti väärälle. Kyseinen mies voi vaikka keskusteluistamme asian halutessaan tarkistaa. Omat avautumisviestini olen sieltä juuri mainitusta syystä poistanut.
Kuten haluat. Myös sinä voit toki tarkentaa kenelle. Ei mene keneltäkään aikaa hukkaanMiten niin minä vastailen väärälle? Otan vaan esille tiettyjä asioita, niihin voi jättää vastaamatta tai sanoa jotain tarkentavaa kenelle. Ei mene keneltäkään aikaa hukkaan.
Tottapa tuokinKuten haluat. Myös sinä voit toki tarkentaa kenelle. Ei mene keneltäkään aikaa hukkaan
Niinpä Uutta tapaamista aina odottaen. Olisiko sen aika vuoden lopussa vai 2024?Onneksi tavattiin