vierailija
Mitä muutosta?Sinulta
Mitä muutosta?Sinulta
Siitä mistä ollaan puhuttu, tapaaminen ja yhdessä oleminenMitä muutosta?
Saman asian äärellä ollaan ainaMun todella vaikea hahmottaa milloin tarkotat asioita, just kun luulen olevani kärryillä niin sanotkin jotain mikä sekottaa koko pakan
Oon toivonu tapaamista koko ajanSiitä mistä ollaan puhuttu, tapaaminen ja yhdessä oleminen
Niin mielikuvitusmaailmassa. Sitä ei koskaan tule irl.Oon toivonu tapaamista koko ajan
? Siellä lukee tälläkin hetkellä ig-viesti ”haluaisin nähdä sua” tai vastaavaNiin mielikuvitusmaailmassa. Sitä ei koskaan tule irl.
Kirjoittelet kommentteja eri henkilöinä ja aloitat jankkaamisen ja häiriköinnin ettei keskustelu jatku pitkään.... Saat mitä halusit. Olen sanonut jo aiemmin, että minulla on voimat loppuneet sinun kanssa. Olen todella väsynyt, joka päivässä on kyse vain selviytymisestä. Olen siksi ajatellut lopettaa yhteydenpidon sinuun.Ethän sekoita mua tuohon matamista puhuvaan varatun miehen kaipaajaan. Vastaa usein niin, että voisit sekoittaa. Kannattaa kysyä jos joku kommentti hämmentää.
En ole rakastunut enää etkä itsekään vaikuta rakastuneelta. Käytös olisi erilaista.Kirjoittelet kommentteja eri henkilöinä ja aloitat jankkaamisen ja häiriköinnin ettei keskustelu jatku pitkään.... Saat mitä halusit. Olen sanonut jo aiemmin, että minulla on voimat loppuneet sinun kanssa. Olen todella väsynyt, joka päivässä on kyse vain selviytymisestä. Olen siksi ajatellut lopettaa yhteydenpidon sinuun.
Kysyn sitten seuraavalla kerralla, jos alkaa mietityttään.Ethän sekoita mua tuohon matamista puhuvaan varatun miehen kaipaajaan. Vastaa usein niin, että voisit sekoittaa. Kannattaa kysyä jos joku kommentti hämmentää.
Haluaisin löytää jonkun normaalin ihmisenEn ole rakastunut enää etkä itsekään vaikuta rakastuneelta. Käytös olisi erilaista.
Voimat ovat ehtyneet, rakkautta ei enää ole, hyvää yötä vaan sullekinHyvää yötä
Hieno toiveHaluaisin löytää jonkun normaalin ihmisen
Valitettavasti olet oikeassa🫤Normaalius on katoava luonnonvara
Niin totta.Valitettavasti olet oikeassa🫤