Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen ajatellut lopettaa yhteydenpidon, koska tämä on vuodesta toiseen samaa, pelkkiä lupauksia joita ei ole aikomuskaan pitää. Voisin jättää tällaisen ja alkaa elää. Tällainen on kuin vankilassa olisi. En ole muuta kuin jonkun varatun ukon ovimatto....

vierailija
Ethän sekoita mua tuohon matamista puhuvaan varatun miehen kaipaajaan. Vastaa usein niin, että voisit sekoittaa. Kannattaa kysyä jos joku kommentti hämmentää.
Kirjoittelet kommentteja eri henkilöinä ja aloitat jankkaamisen ja häiriköinnin ettei keskustelu jatku pitkään.... Saat mitä halusit. 😞 Olen sanonut jo aiemmin, että minulla on voimat loppuneet sinun kanssa. Olen todella väsynyt, joka päivässä on kyse vain selviytymisestä. Olen siksi ajatellut lopettaa yhteydenpidon sinuun. 😞

vierailija
Kirjoittelet kommentteja eri henkilöinä ja aloitat jankkaamisen ja häiriköinnin ettei keskustelu jatku pitkään.... Saat mitä halusit. Olen sanonut jo aiemmin, että minulla on voimat loppuneet sinun kanssa. Olen todella väsynyt, joka päivässä on kyse vain selviytymisestä. Olen siksi ajatellut lopettaa yhteydenpidon sinuun.
En ole rakastunut enää etkä itsekään vaikuta rakastuneelta. Käytös olisi erilaista.

Yhteistyössä