vierailija
Mitä muuta?Sekin ja monta muutakin.
Mitä muuta?Sekin ja monta muutakin.
Hyvää yötä naiselle, nuku hyvinHyvää yötä miehelle, nuku hyvin.
Ikävästi? Tietenkin vuosien varrella on ollut upeitakin kohtaamisia ja hetkiä sekä kiehtovia ja luokseen vetäviä ihmisiä. Arkitodellisuus vain on ollut pitkälti sitä, että minulta käydään pyytämässä tupakka ja häippästään. Eli aidot, merkitykselliset ihmissuhteet ovat pitkälti olleet kadoksissa. Siinä milelessä tupakka liittyy tähän ja siksi ärsyynnyn silloin, kun tullaan pyytämään tupakkaa tai kolikoita. Sekö on ainoa mitä merkitsen. Röökin antjaj aj kolikoiden jakelija? Ei kukaan pidemmän päälle jaksa ihmissuhteita, joissa on ainoastaan antajana (laajempana käsitteenä kuin materia) ja voimavarat imetään sillä, että kohta jatkuvasti huonosti voivia, taloudellisesti tiukilla olevia, heitä jotka kaipaavat lohtua ja katoavat, kun ovat saaneet tarpeensa täytettyä. Kun tähän lisätään jatkuva painostus ja päätösteni epäileminen heti, kun olen tehnyt selekän valinnan, niin onko ihme, jos vetäydyn omiin oloihini? jos täysin ventovieraat tulevat kertomaan ettei tästä nyt mitään tule ja kohta lopetat kuitenkin ja kökköä on pelkästään tulossa. Eihän edellä kuvatun kaltaisessa ilmapiirissä kukaan jaksa ylläpitää positiivista ja mahdollisuuksiin keskittyvää asennetta. Se on hitaasti tyhjiin imemistä.Minulta ei tosiaan röökiä irtoa, enkä muutenkaan ymmärrä, mitä tupakka tähän liittyy. Seuransa voi tosiaan vapaasti valita. Ikävästi osasit muotoilla sen, mitä olet tästä vuosien varrella saanut.
*väärä merkkiMitä sulle kuuluu?
Kiitos. Opiskelusta on tullu tilmeisesti kynnyskysymys, joka on esteenä kaikella muulle, mutta luotan siihen, että he, jotka minusta välittävät hyväksyvät minut opiskelin tai en. Samoin silloinkin vaikka työskentelen opiskelun ohessa.Näihin tunnelmiin. Hyviä opiskeluita!
Kuinka kauan,noin?Sinä olet kiehtonut minua jollakin tasolla kauan. En voi kyllä sanoa, että olisin ollut ihastunut vaan vasta, kun alkoi tapahtua eli sinulta alkoi tulla signaaleja.
Eikös se ollut K18 materiaalia?Miksi uni kesällä 19 oli painajainen?
Kauan. En osaa sanoa tarkkaa ajankohtaa.Kuinka kauan,noin?
Mikä mussa kiehtoi eniten? Miten lopulta ihastuit?Sinä olet kiehtonut minua jollakin tasolla kauan. En voi kyllä sanoa, että olisin ollut ihastunut vaan vasta, kun alkoi tapahtua eli sinulta alkoi tulla signaaleja.
Niinku 5v.,8v.1,5v.?Kauan. En osaa sanoa tarkkaa ajankohtaa.
Olemus, ulkomuoto, tapa olla olemassa... Jokin veti puoleensa. Lopulta? Homma oli aika hyvin pohjustettu pienessä mielessäni, joten syötti upposi saman tien. Tällainen pöljä.Mikä mussa kiehtoi eniten? Miten lopulta ihastuit?
En kehtaa edes sanoa.Niinku 5v.,8v.1,5v.?
??Pidän puoliasi.
Jokaisella pitäisi olla vierellään, joku joka pitää hänen puoliaan. Vastavuoroisesti tietenkin.Pidän puoliasi.
Haluan mitä?Olisi helpompaa jos tietäisin että haluat.
Keneltä kysyt?Voidaanko kaivattu nähdä ensi viikolla? Mulla on oikeasti kova ikävä.
Eikös se ollut K18 materiaalia?
Olen nainenKeneltä kysyt?