Lähes täydellistä

Sovitan uutta alusasuani, punaista läpikuultavaa babydollia. Kävelen peilin eteen, hmmm... aika kiva. Haluan myös miehisen mielipiteen asustani ja kävelen olohuoneesen, jossa mieheni istuu sohvalla TV:tä katsellen. Hän ei tiedä uudesta asustani vielä mitään...

Miehen pää kääntyy, kun tulen huoneeseen ja kävelen hänen eteensä. Hänen silmänsä alkavat palaa ja hymy leviää hänen huulilleen. "Kaunis asu.", hän henkäisee samalla kun istun hänen syliinsä hajareisin. Hän katsoo minua kuin kauneinta aarretta ja nautin saamastani huomiosta. Suutelen häntä kuin kiitokseksi ja annan käsieni vaeltaa pitkin hänen selkäänsä.

Miehen huulet vaeltavat kaulalleni, hellästi. Hänen kätensä hyväilevät käsivarsiani, olkapäitäni. Toinen olkaimeni putoaa ja mies paljastaa toisen rintani. Hän katsoo minua tavalla, joka saa minut tuntemaan itseni kauniiksi, haluttavaksi. Hän hyväilee rintaani hellästi kädellään ja hamuilee huulillaan. Radiosta alkaa soimaan Lovestory ja ajattelen: Tämä on lähes täydellistä... lähes.

Tunnen miehen kovan kalun vasten vatsaani. Kohottaudun hieman ja ohjaan sen sisälleni. Alan hitaasti keinuttaa itseäni musiikin tahdissa ja suljen silmäni... Karkaan jonnekin kauas... Toinenkin olkaimeni putoaa ja nyt molemmat rintani ovat paljaana. Mies hyväilee niitä ja nojaudun taaksepäin. Nyt en enää malta, vaan lisään vauhtia ja pidennän liikettä. Mies voihkaisee... "Tuntuu hyvältä", hän sanoo.

Mies riisuu babydollini kokonaan pois ja ottaa minua lantiosta kiinni määräten tahdin. Tunnen, kuinka alan valua... Mies vaikertaa allani ja katson, kuinka hän nauttii. En pysty itsekään ihan hiljaa olemaan, vaan huuliltani purkautuu tahattomia voihkaisuja. Mies alkaa kiemurrella ja sanoo pian tulevansa. Hän katoaa jonnekin toiseen maailmaan ja alka murahdella. Tunnen, kuinka hän ampuu lastinsa jonnekin syvälle sisääni.

Painaudun mieheeni kiinni. Huohotamme hengästyneinä, nihkeät ihomme toisiaan vasten. Ja ajattelen taas: Lähes täydellistä...
 

Yhteistyössä