Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Sharona Voihan pöö... Toivottavasti ei oo kuitenkaan mitään pahoja merkkejä enää. Kovasti tsemppiä tutkimusten alkuun!

Samoin Myrtlelle, tosin sun kohdalla voisi toivoa, ettei tarvitsisi koko tutkimusrumbaan lähteäkään vaan tulevat päivät toisi ihan muuta ajateltavaa. B)

Hlemmur toivotaan, ettei kuitenkaan tulisi ja jos tulee, niin lienee kuitenkin hyvä merkki, että kierto on noinkin lyhyt! Eikös sulla ollukin ongelmia jossain vaiheessa ihan överipitkäksi venähtävän kierron kanssa?

Täällä vähän samat fiilikset kun Katinkalla, eli ei siis mitään oireita (paitsi että oon palellu koko päivän ). Kävin tänään vertakin luovuttamassa, sen verran varma oon ettei tärppiä oo taas(kaan) käynyt.

Todennäköisesti pääsen sitten lomamatkalle alkukolmanneksella raskaana olevan ystäväni kanssa ilman omaa kyytiläistä... :'( Se hyvä puoli siinä kuitenkin on, että seuraava ovis oisi näillä kiertopäivillä sitten siellä etelän auringossa joskus marraskuun puolivälissä. B) Tulis varmaan ainakin hyödynnettyä.
 
Sharona Toivottavasti kaikki on hyvin, täältä kans tsemppiä!

Cladoceran :hug: Ehkä se etelän lämpö ja loman rentous onkin ihan hyvä hetki jos oviskin osuu kohdilleen! :)

Täällä pitäisi ainakin noiden kierto kalentereiden mukaan olla otolliset peiton heilutus hetket käsillä.. nyt vaan itsellä väsymys vaan painaa päälle.. ja työkiireet sekä stressi.. toivottavasti saadaan hyödynnettyä.

Nyt tosi paljon plussatuulahduksia kaikille! :heart:
 
Täällä kp 16. Ovista tikuteltu niin tikuilla kuin Digitaalisellakin, eikä vain löydy. Tähän mennessä tikkuihin tulleet joka kierrossa ne epäselvät plussat ekan kerran näkyviin (kp 15-16). Epäilys ovuloinnin onnistumisesta vaan kasvaa :'( No, yritetään vielä, mutta on tämä turhauttavaa puuhaa. Anteeksi omanapaisuus... :hug: sitä tarvitseville ja tsemppiä piinailijoille!
 


Pikkumangusti...29........kp 10/26.......................yk 3
Kaapo80............29........kp 14/28-37..................yk 6
Sipsunen............29.......kp 16/28........................yk 4
Sharona.............28........kp 20/28-32..................yk 10
Joyan.................29........kp 24/23-36..................yk 3
Opal.................. 29........kp 25/29-41..................yk 3
Hlemmur............27........kp 27/ ?.........................yk 4
Myrtle................27........kp 27 /28-29..dpo 13.....yk ?
Katinka-82.........27........kp 34/31-42.................. yk 4
Cladoceran........29........kp 35/37-42...dpo 12.....yk 8


--------------------------------------------------------------------------



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............31
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


--------------------------------------------------------------------------


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009

 
Kiitos kaikille myötäeläjille! :hug:


Cladoceran No lomamatkahan kuulostaa tosi otolliselta ajankohdalta, ei voisi paremmin sattua ajoitus! :D

Hlemmur Toivotaan parasta ettei täti tulekaan!! :flower:

Kivaa tiistaita kaikille, se on tästä ryömittävä etsimään motivaatiota aamukahvista. :kieh:
 
Pakko vielä tulla tänne jauhamaan omaa napaa, kun ei viitsi miestäkään loputtomasti rasittaa näillä pähkäilyillä. Kavereita ei ole samassa tilanteessa, ne ketkä ovat perhettä halunneet, ovat sen jo saaneet. Joten jauhan teille täällä...

Teinpä vielä ennen iltavuoroon lähtöä tikulla ovistestin ja saman haamunhan (selkeä, mutta selvästi kontrollia haaleampi viiva) sieltä sain kuin viime kierrossakin näillä kp:lla. Aamulla CB digi antoi negan, eli negoja ne epävarmat (toivotut plussat) viivat olivat viime kierrossakin. Huomenna uusi testaus, katsotaan käykö kuten viime kierrossa. Perus pessimistinä en liikoja odota huomiselta...

Täytynee sitten varmaankin varailla lääkärille aikaa, jos käy kuten viimeksi... Tuha kait se on yksinään ihmetellä kierrosta toiseenkaan. Kannattanee varmaan mennä suoraan yksityiselle?

Cladoceran: :hug: Voin uskoa tuon tunteen. Etelän aurinko kuulostaa kyllä lupaavalta, varsinkin jos ja kun matka sattuu vielä otolliseen aikaan.

Lämpöä ja etenkin rentoutta tarvittaisiin täälläkin. Alkukierrosta en päätäni näillä jutuilla vaivannut, mutta nyt ajatukset tuntuvat taas kiertävän oviksessa. Jos menen lääkärin pakeille ja ilmenee, että kaikki on kunnossa, niin pitäisi varmaan lopettaa tikuttelu. Toisaalta sitten varmaan laskisin kuitenkin päiviä ja arvuuttelisin...

Miten sitä onnistuisi lopettamaan turhan stressaamisen? :ashamed:
 
Hei arvon naiset!

Lupasin raportoida tuosta lääkärikäynnistä, mutta kiirettä on pitänyt.
Eli kävin siis yksityisellä gynellä munasarjojen ultrassa viime viikolla ja kannatti kyllä.
Tulos oli normaalit munasarjat, ei endomaisia muutoksia, limakalvon paksuun pari milliä vaille sentti (eli ilmeisesti tarpeeksi?) ja sitten yksi iso follikkeli joka ei vielä ollut puhjennut. Sanoi että se on todennäköisesti vasta lähipäivinä puhkeamassa eli ovulaatio todella olisi tässäkin kierrossa näin myöhäinen.

Omasta "yrityshistoriastani" sitten totesi vaan, että kaikki edellytykset raskaaksi tulemiselle ovat siis olemassa ja vaikka kierrot ovat nyt venyneet on se täysin normaalia hormonaalisen ehkäisyn jälkeen ja kun kk kuitenkin ovat tulleet jo näin monta kertaa, ei tarvitse huolestua että oma hormonitoiminta olisi sekaisin mennyt.

Samaan aikaan olen nyt sitten tikuttanut tuota ovista iltaisin ja muistaakseni su-iltana tuli sellainen melkein yhtä vahva viiva ja tänään on sitten jomottanut juuri tuolla vasemmalla puolella missä se follikin oli odottelemassa. Makkarin puolella on puuhaa piisannut lähes päivittäin ja sehän tässä on parasta ;)

Eli tämä lopettaa nyt stressaamisen, vehkeiden pitäisi olla kunnossa, nyt vaan täytyy odottaa että oikea simppa ja munis löytävät toisensa, että saadaan se meidän pieni -miehensuvunsekoittaja- alulle ;)

Jotenka koska tämä kierto nyt sitten taas venyy, odottelen innolla "teidän normaalikiertoisten" testituloksia!!! Plussia kehiin nyt sitten siskot!! +++++++ :whistle:
 
Sitä piti muuten vielä ihmetteleväni, että tuo Helistimen laskuri antaa aivan ihme tuloksia ovispäiväksi. Jos uskoisin sitä olisi ovikseni ollut jo viikko sitten eikä nyt niinkuin se pitkässä kierrossa vaan on. Ikäänkuin ei ottaisi ollenkaan huomioon tuota kierron pituutta. :eek: Harmi vaan jos joku luottaa siihen tarkalleen, menee tärppipäivät sivu suun....
 
opal joo, mä oon monesti kanssa laskenut sillä ja aina on menny ihan metsään, jos testeihin on yhtään sen enempi luottaminen näiden hormonihäiriöiden kanssa :kieh:

Sipsunen mä varmaan menisin suoraan yksityiselle, jos asuisin Suomessa. Ainakin ensalkuun, ne perustutkimukset ei paljoa maksa ja sieltäkin saa lähetteen julkiselle puolelle jos on tarvis. Tai siis tämähän on vaan mun mutu. :)

Mä oon tosi innoissani tosta mulimen-valmisteesta, jota ostin. En kyllä siis aloita kun vasta tädin tultua, kierron alusta, mutta oon lukenut niin paljon positiivia juttuja siitä, että.. paitsi jos siis nyt jotain siellä tutkimuksissa selviää, ja määrävät jotain hormoneja, niin sittenhän sitä ei voi alkaa käyttämään. Näillä näkymin sattuu ne tutkimuksetkin just "väärille päiville", on varmaan vielä täti kylässä, niin mitenhän ne sitten tutkii?
Onpa tyhmää, etteivät antaneet sitä aikaa kierron perusteella, esim. kierron puoleen väliin, että voisivat ultrata vaikka sen follikkelin näkymistä |O
 


Pikkumangusti...29........kp 11/26.......................yk 3
Kaapo80............29........kp 15/28-37..................yk 6
Sipsunen............29.......kp 17/28........................yk 4
Sharona.............28........kp 21/28-32..................yk 10
Joyan.................29........kp 25/23-36..................yk 3
Opal.................. 29........kp 26/29-41..................yk 3
Hlemmur............27........kp 28/ ?.........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 35/31-42.................. yk 4
Cladoceran........29........kp 36/37-42...dpo 13.....yk 8


--------------------------------------------------------------------------



Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............31
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


--------------------------------------------------------------------------


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009

 
Hlemmur :( pööh... Toivottavasti täti kuitenkin pysyykin hukassa ja tulee viiru tikkuun!

Ja Myrtle :hug: uudesta kierroksesta. :/ yhyy... Olet ollut sinäkin hyvää seuraa täällä! Oikein ihania häitä teille! :heart: Koska palaat takaisin?? =)

Täällä odotellaan tätiä huomiselle. Tänään oli vielä lämmöt ylhäällä, mutta kn jo pehmennyt, mikä on enteillyt tätiä tähän saakka, joten täällä(kin) meni tän kierron toivot kankkulan kaivoon. Uutta kieppaa sitten kehiin tuolla etelän mailla.... :/
 
No voi harmi Myrtle, mutta viettäkäähän ensi kesänä sitten oikein ihanat häät. Häiden järjestely on sitten taas yksi sellainen asia johon voi täysin hurahtaa. Eihän sitä tiedä vaikka muita miettiessä sitten oikeasti tapahtuisikin se "vahinko".

Mutta tytöt, täälläkin tullaan varmaan huomenna tai pe mukaan tuohon kp1 jengiin. Jos totta puhutaan niin negan testasin tiistaina ihan vaan sen vuoksi, että näkisin, josko kiinnittymisyritys jättää jälkiä. Mut en tiedä oliko se sitä tälläkään kertaa. Miusta tuntuu, että miun elämä on ollut taas yhtä tuhrua oviksen jälkeen. Ja kun muutenkin on niukat menkat niin ei maha tehä hyvää tuo että limakalvot valuu ulos jo ennen menkkoja. Joo masismeiningillä mennään edelleen ja usko tulevaan horjuu, mutta ei ehkä enää niin pahasti kuin viikonloppuna.
 
Myrtle Siirsin taustailijoihin :( Ihania hetkiä häävalmisteluiden parissa, toivottavasti tuliskin ylläripylläri kun on muut asiat mielessä :heart:

Täällä ei muuta kuin kuviteltu veren/metallin maku suussa. I knowwwwww, että kuvittelen koska söin purukumia ennen kun lähdin töistä, ja siitähän tuo maku jäi suuhun. :ashamed:

Hlemmur Toivotaan kovasti, että pysyy se täti loitolla ja pujahtaakin plussa testiin, olis jo aika saada ensimmäinen lokakuun plussa! Viimeksi jäänyt toukokuussa plussa tulematta tähän pinoon! ;)
 
Opal: hienoa, että kaikki on kunnossa. Tsemppiä jännäilyyn.

Itse sain kuin sainkin sittenkin sen ovisplussan kiinni Clear bluen digitestillä ja se on nyt hyödynnetty. Nyt vaan sitten pitäisi keskittää ajatukset muualle piinailusta. Turhaan siis panikoin tällä kertaa...

Myrtle: :hug: Nauttikaa häiden järjestelystä ja viettäkää ihanat häät.
Hlemmur: toivotaan, että se kurja täti tajuaa pysyä poissa ja plussa tulisi sen sijaan.
 


Pikkumangusti...29........kp 12/26........................yk 3
Kaapo80............29........kp 16/28-37..................yk 6
Sipsunen............29.......kp 18/28........................yk 4
Sharona.............28........kp 22/28-32....dpo 6.....yk 10
Joyan.................29........kp 25/23-36..................yk 3
Opal.................. 29........kp 27/29-41..................yk 3
Hlemmur............27........kp 29/ ?.........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 36/31-42.................. yk 4
Cladoceran........29........kp 37/37-42...dpo 14.....yk 8


--------------------------------------------------------------------------



Taustalla:

Myrtle.................27
maikkis123.........29
Toivo79..............31
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


--------------------------------------------------------------------------


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009

 
Sipsunen Onnea ovisplussasta!!! :heart:

Mä laskeskelin, että lauantaina alkoivat vilunväristykset, ja sunnuntaina oli lämpö kohonnut 37c' joten ovis on varmaan ollut perjantaina. Onneksi on pupuiltu niin paljon loppuviikosta, että ei ainakaan yrittämisen puutteesta jää kiinni. Hehee..
 
Jepjep. Täällä oli lämmöt laskeneet, joten kuppi on asennettu paikoilleen. Oletettavasti tänään siis kp 1/36 tällä kertaa ja yk 9 käynnistyy. :/

Niin kuin sitä yritinkin olla toivomatta ja pettymättä, niin silti... Silti sitä varovasti toivoi ja rajusti pettyy. :'(
 
Voihan kikkare! Katselin taakse päin tätä mun raportointia tässä kierrossa, ja näi se meni:
kp.15, 16, ja 17 ovistestissä plussa, mikä tarkoittaa, että vielä lauantaina se näytti sen todella vahvan plussan. Sunnuntaina jo nousivat lämmöt.

Eikös ovisplussasta mene 24-36h itse ovikseen ja siitä noin 2vrk ennen kun lämmöt nousee?
Eihän tämä nyt käy yksiin ollenkaan! Help!?

Muoks. Luin juuri että lämmöt nousevat n. 0,5-1 vrk ovulaation jälkeen. Mistähän olen tuon 2pvää saanu päähäni :whistle:

ok, uusi laskutoiminta:
Ovistestin vahvin plussa: La aamuna kp.17
Itse ovulaatio: 24h myöh. Su aamuna kp.18
Lämmöt ylhäällä: Su iltana, n. 0,5 vrk oviksesta

Arvioitu kierron pituus: 31vrk.

:LOL: Anteeksi omanapaisuuteni, ajattelen täällä "ääneen" jotta jää tänne nämä "todisteet" ja voin sitten taas ihmetellä jälkikäteen :D
 
cladoceran eii.... mä niin olin varma että plussaisit tästä kierrosta :hug: :hug:

Sharona pitäis varmaan perustaa kunnollinen päiväkirja tätä kierron tarkkailua varten, jota sitten joka päivää muistaa (jos muistaa) päivättää. Mulla ei oo noista lämmöistä mitään tietoa, enkä edes vaivaudu miettimään niitä, ku en omista kunnolla toimivaa kuumemittariakaan :)


Mulla on nyt kp 16 ja ovistesteihin on tullut parina päivänä vain haamu, juuri ja juuri erottuva haamu. mieskin haamun näkee, joten jotain siellä on näkyvissä. Nyt on reilun viikon tauko peittojen heiluttelussa, kun lähden reissuun. Toivotaan, että ovis olisi vasta viikon päästä!

on jotenkin turhauttavaa taas jatkaa tikuttamista, kun ei oo mitään mahiksia hyödyntää ovis jos plussa sinne pärähtää. Täytyy kuitenkin jaksaa tikuttaa, että voisi edes saada selville tapahtuuko sitä ovista ollenkaan tai milloin se tapahtuu.
 
Niin ja vielä vähän tuntemuksia. mitään ovislimoja en ole havainnut, enkä muutenkaan osaa limoja eritellä tähän, mutta oikealla puolella tuntuu välillä jotain. ei nippailuja eikä paineen tunnetta vaan ehkä ennemminkin jomotusta. Jomotus on satunnaista ja eilen huomasin jotain, tänään voimakkaampana. ehkä tämä enteilee jotain, tiedä sitä sitten mitä.
 
Kiitokset symppaamisesta Sharona ja Kaapo. Tää on taas näitä päiviä, kun ei nää työt tahdo juuri kiinnostaa.

Ja hitto, teki mieli huutaa, kun aamupäivällä sain koottua itteni palaveriin ja sitten työtutun kanssa puhuttiin siinä aluksi ratsastuksesta ja hän sitten ystävällisesti totesi että "Mulla toi ratsastus on parikin kertaa hyvin alkanut ja sitten loppunut lyhyeen, kun olen tullut raskaaksi, ekan lapsen jälkeen aloitin taas uudestaan ja tulin taas raskaaksi. Ja se on se sama talli, missä sä käyt. Että varo vaan." Teki mieli sanoa, että on tuokin ollut mielessä, mutta eipä ole toiminut. Paska. Onneksi tajus olla hiljaa. :'(

Mäkin totesin, että tuo päiväkirjan pitäminen oireista ja lämmöistä olisi hyväksi ja niinpä perustin itelleni pari kiertoa sitten blogin, jonka suojasin salasanalla. Lukijoita ei tällä hetkellä ole, sillä oon sinne avautunut aika henkilökohtaisiakin juttuja. Aattelin, että saan sinne kirjoitettua pahimmat puuskat. Sieltä oon voinut sitten tarkastella oireita ja tuntemuksia (ja myös että milloin oon kenenkin raskauksesta kuullut yms.) Suosittelen. Toimii kohtuuhyvänä terapeuttina.

Ehkä joskus annan salasanan miehelleni, mutta toistaiseksi se on vain mun päiväkirja. Suosittelen.
 

Yhteistyössä