Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5



Pikkumangusti...29.......kp 3/26.........................yk 3
Kaapo80............29.......kp 7/28-37...................yk 6
Sipsunen............29.......kp 9/28........................yk 4
Sharona.............28.......kp 13/~28....................yk 10
Joyan.................29........kp 17/23-36.................yk 3
Opal.................. 29........kp 18/29-41.................yk 3
Hlemmur............27........kp 20/ ?.......................yk 4
Myrtle................27........kp 20 /28-29..dpo 6.....yk ?
Katinka-82.........27........kp 27/31-42.................yk 4
Cladoceran........29........kp 28/37-42...dpo 5.....yk 8

Toivo79...............31......kp ?? /27-32.................yk 4



--------------------------------------------------------------------------



Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


--------------------------------------------------------------------------


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009

 
No siirretäänpä tämä tänne uuden uutukaiselle listalle...

Pitäisiköhän minunkin tänne listautua oikein virallisesti, kun täällä kuikuilen kuitenkin jatkuvasti, eli meneillään kp 27/31-42 ja yk 4.

Kaapo, tiedän tunteen, meilläkin alkaa se ensimmäinen puoli vuotta olla täynnä ja silti vasta yk 4 eli pitkillä kierroilla mennään. Kyllä se ajoittain mietityttää, että onnistuuko tässä koskaan tai onko niin tarkoitettu. Meidän projekti alkoi vähän pahaan saumaan keväällä, tiesin silloin kyllä jo että veljeni on saamassa toisen lapsen (joka siis jo syntyi syyskuun alussa), mutta päätöksentekomme jälkeen sain heti kuulla myös ystäväni raskaudesta (toinen lapsi heillekin, la lokakuun lopulla). Näistä uutisista tuli jotenkin sellainen paniikinomainen yrittämisen aloitus, kun ajattelin että nyt on pakko saada nopeasti lapsi alulle, muuten meidän tenavalla ei ole leikkikavereita. No tyhmä ajatushan tuo oli ja nyt on kummasti tilanne rauhoittunut, kun kohta on molemmat nämä lapsoset syntyneet. Nyt siis tavallaan tuntuu, että kiirekös tässä, no ei siitä syystä ainakaan mitä aluksi stressasin. Mutta kyllähän sitä olisi mukava itsekin pikkuhiljaa onnistua. Vaikka tosiaan monella on vieläkin pidempi taival jo takana.

Pitäisi yrittää hillitä toiveitansa taas. Täällä on nyt ehkä dpo 6 eli lähes samoissa mennään Cladorecan ja Myrtle. Ja joo, mullakin täti tuppaa yleensä tuleen kyläilemään dpo 14-15. Nyt vaan eilen tunsin hetken sellaista kutitusta kohdun suunnalla ja valkkari värjäytyi kevyesti ruskeaksi. Yritä tässä nyt sit olla ajattelematta ettei siellä hedelmöittynyt munasolu yrittäisi etsiä itselleen parkkia. No pitää nyt yrittää malttaa mielensä ja olla ajattelematta asiaa hirvittävästi. Jeah, right. :LOL:

Tulipa paljon omaa napaa. Tsemppiä kaikille! :wave:
 
Kiitos Sharona uudesta pinosta!!

Tervetuloa Katinka!!

Mä tilasin just lisää ovistestejä, joten päästään taas testailemaan! Fiilis on jo monin verroin parempi. Laskeskelin aamulla, että jos kierto on lyhyt (eli 28 päivää ) niin olis hyvät mahdollisuudet ja jos on pitkä kierto (eli 37 päivää ) niin olis myös mahdollisuudet. Tuolta väliltä ei ole mahkuja, kun olen työreissussa yhden viikonlopun, mutta onneksi mies on ennen mun reissua työreissulla mun työpaikkakunnalla! :D Kerrankin joku työreissu osuu melko hyvään saumaan!
 
Sharona, kiitos uudesta pinosta! B) Pieni korjaus; täällä tänään ehkä dpo 5 (jos siis noita dpo:ta halutaan listailla, kp:t on ok.

Ja Katinka tervetuloa! :flower:

Kaapo toivotaan, että kierto osuu nyt lyhyeksi tai pitkäksi toivomallasi tavalla. Jotain iloa heittelevistä kierroista :D (Jostain syystä tää systeemi tulkitsee sulkuja usein silmäniskuiksi ja siks lyön ite usein välilyönnin ennen kiinnimenevää sulkua, vaikkei niin kuuluisikaan kieliopillisesti oikein tehdäkään.) ;)
 
Terkkuja uuteen pinoon :wave:

Oli ihan pakko tulla kertomaan kuulumisia, kun olen ihan innoissani :) Eli meillä oli toinen inssi tänään. Viime viikon seurantaultrassa näkyi kaksi kasvavaa follikkelia, ja tänään inssissä näkyi, että toinen oli just irronnut, ja toinen irtoamassa. Lisäksi miehen tulokset oli tällä kertaa pesun jälkeen tosi hyvät. Eli fiilikset on ihan katossa, ja nyt on pari viikkoa kunnon tupla-jännäystä tiedossa ;)

Tsemppiä kaikille :heart:
 
Voi kuinka ihanaa Maikkis!!

Ihanaa kuulla noin positiivisia uutisia!! Nyt vaan kaikki peukut ja varpaat pystyyn onnistumisen puolesta! Ihanaa, kun on nyt kaikki lähtökohdiltaan hyvin, jänskäillään tosiaan, että kaikki sujuu hyvin loppuun asti!

Mä tässä aloin miettii (taidan muuten pohtia liikaa asioita...), että meillä on kyllä ollut niin hakuammuntaa ja turhanpäiväistä toiveita koko ajan, kun ovista ei ole kunnolla koskaan bongattu ja menkkoja odotellaan milloin sattuu ja mukamas-oireita on koko ajan johonkin suuntaan. Siihen päälle vielä suunnaton huoli kaikesta ja kasoittain turhia toiveita. Olisi kiva itsekin joskus tietää, että miten tämä kroppa oikeasti toimii, vai toimiiko ollenkaan...

tylsää siis töissä kun täällä taas kirjoittelen...

-kaapo
 
Hupsis, unohdinkin päivittää ne dbo:t myös :D

Tervetuloa Katinka ! :flower:

Ja kivaa tiistaita kaikille! Pinohan vilkastui heti kummasti, kun sai "uuden alun" :LOL:

Mun pitäisi käydä tänään hakemassa ovistestejä kaupasta, kun alkaa taas olemaan "ne päivät" holleilla. Paitsi että viime kiertohan taas venähti vähän, joten eihän sitä tiedä. No, eipä tuossa menetä kun sen 10euroa, voi sen pöllömminkin tuhlata, eiks niin?

Mietin tässä juuri, että toivottavasti ei osuis tädin tulo juuri sille päivälle, kun ollaan sinne tutkimuksiin menossa :kieh:
Parastahan olis, jos pupsahtaiskin plussa testiin juuri ennen tutkimusten alkamista ;)

Ihanaa Maikkis !!!! Täältäkin myös paljon onnen toivotuksia! :heart:

Kaapo Tiedän tunteen tai tunteet pikemminkin... Joskus niiiin turhauttavaa. minä olen bongannut oviksen vain kahdesti, ekalla kerralla se oli ihan liian myöhäisessä vaiheessa kiertoa, ja nyt viimeksi testi näytti positiivista ainakin 5 päivää putkeen. Ugh.
 
Oih, ihan uusi lista :) Minä olen täällä aina välillä käynyt (näkee ainakin mikä kp meneillään :D) mutta jotenkin sanaton olo ollut... Tässä kierrossa on kohta puolin reissuun lähtöä ym, joten plus taitaa jäädä taas tulematta... Muutenkin tuskastuttaa noi epäsäännölliset kierrot, kun ei voi tietää milloin se ovis on. Tosin mies ei pistänyt pahaksi kun kerroin tässä olevan sellainen 2 viikon aktiivikausi nyt meneillään :D Mut ens kiertoon ostelen niitä ovistestejä, ois kivaa itse tietää.

Katinka-82 ajattelin juurikin noin - leikkikavereita ois nyt tarjolla... Mut tuntuu olevan buumi käynnissä nyt, joten luultavimmin niitä syntyy myös myöhemmin runsaasti.
 
Onkos teistä kukaan käyttänyt noita Mulimen- homeopaattisia tippoja?

Täällä on siis tänään tuhlattu 100eur (!) vitamiineihin, öljyihin, ovistesteihin, ja ties mihin. Se on nyt tosi kyseessä!!! :D Tilasin netistä tuota Mulimen'iakin, kun oli niin rohkaisevia kirjoituksia, ja mulla tuo kierto on aina aika epäsäännöllinen.

Nimim. punaviinilasi kädessä ;)
 
Taitaa olla tuo mieskin tosissaan, se oli tänään opiskellu itsenäisesti raskautumiseen myötävaikuttavia seikkoja, kuten ruokavalio, ym. Soitti mulle kun olin tulossa kotiin (just menossa apteekkiin) että osta vitamiineja ja omega3:sta!
Sitten se kokkas kalaa, vihreitä papuja, salaattia, ym. chilillä ja tuoreilla yrteillä maustettuna, nam. :D Italialaiset on maailman parhaita kokkeja!

Onneksi tuo ei ymmärrä hölkkäsen pöläystä näistä mun kirjoituksista! Eräs parhaista puolista tässä kulttuurien kohtaamisessa ;)

Kippis Kaapo!
 
Mulla on tämä kierto jo pitkällä ja olen mitannut lämmön kierron aikana lähes joka päivä. Lämmöt ovat olleet tasaisesti koko ajan 36.4 - 36.5. Eli voikohan tästä nyt päätellä että mitään ovulaatiota ei ole tapahtunut?
 
Kivaa kivaa, uusi pino. Jos sitä aktivoituisi taas itsekin...
Ma-illalla tein ekan ovistestin tähän kiertoon ja negaa näytti. Toisaalta nyt ollaan oltu hyvin aktiivisia tuolla makuuhuoneen puolella, joten tärkeinhän on sitten hanskassa. ;) Muutenkin olen vain nauttinut elämästä, saunaoluineen ja punaviineineen ilman asian murehtimista.
Kaapo ymmärrän oikein hyvin mitä tarkoitat ja siksi varasin itse tuon gynen. Mähän sain kerran ovistestiin plussan silloin toisella luomukierrolla (yk1) ja sen jälkeen ei mitään. Katsotaan mitä lääkäri sanoo meikäläisen vehkeistä, onhan se parempi tietää mikä meininkin sisuskaluissa on meneillään kuin arvuutella.
Eilen ja tänään ollut juoksevampaa limaa että katsotaan katsotaan ja tikutellaan tänään illalla ja jos tähän keskelle viikkoa osuu ovis, tulisi tästä sellainen 33 vrkn kierto...
 
Kaapo, hyvä et näyttä olevan mahkut oviksen hyödyntämiseen. Ja jaksuja kropan seurailemiseen ja kartoittamiseen jos se paljastaisia salaisuutensa :)

Katinka, saako yllyttää sunmielikuvitusta ;)

Maikkis, toivottavasti nyt sitten...

sharona, onnea ovistesteille ja toivottavasti selviätte ilman tutkimuskia :D ja tuliskin se kiva ylläri :) toivottavastikaikki poppaskonstit auttavat...

opal, ovis onnea.

Kaikille hermoja ja plussa tuulia!

ai juu en tiiä onko vaikutusta ja en muista tarkkaa, mutta ite oon syöny monivitamiineja ihan muusta syystä on onhan ne tähänkin hyviä :D mut mut sitä enmuista missä vaiheessa ukkoni alkoi mutustaan vitamiineja, mut jonnin aikaa se niitä mutusteli enne kun tärppäs. Et tuskin siitä haittaa on jos ukotkin patistelee vitamiinilisiin :) meillä tuo juo poreena mitä mä en voi sietää.
Tervehtii teitä unico joka on hillittömässä flunssassa pahin moneen moneen vuoteen...
 


Pikkumangusti...29.......kp 4/26.........................yk 3
Kaapo80............29.......kp 8/28-37...................yk 6
Sipsunen............29.......kp 10/28......................yk 4
Sharona.............28.......kp 14/~28...................yk 10
Joyan.................29........kp 18/23-36................yk 3
Opal.................. 29........kp 19/29-41................yk 3
Hlemmur............27........kp 21/ ?.......................yk 4
Myrtle................27........kp 21 /28-29..dpo 7.....yk ?
Katinka-82.........27........kp 28/31-42.................yk 4
Cladoceran........29........kp 29/37-42...dpo 6.....yk 8

Toivo79...............31......kp ?? /27-32.................yk 4



--------------------------------------------------------------------------



Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


--------------------------------------------------------------------------


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009

 
Hellou leidit,

Tuhlaan taas tehokkaasti työaikaa hengailemalla täällä, mutta minkäs teet, kun motivaatio otti ja lähti lomalle! :LOL:

Tein illalla ovistestin ja viiva oli aika vahva, mutta ei kuitenkaan kontrollin kanssa yhtä vahva, joten joko se on vasta tuloillaan, tai sitten tuo pirulainen meni just! Toisaalta, jos se testi olisi ollut positiivinen toissapäivänä, sehän tarkoittaisi, että hormonihuippu oli silloin, josta on siis 24-36h itse ovulaatioon, ja hups, tässähän tulee kiire kotiin peiton alle!
Tuskin se kuitenkaan näin ajoissa, mutta ei se harmiksi ole varmistella... ;)




 
Vedän nyt yksinpuhelua täällä sitten :LOL:

Tänään kun tulin kotiin, tein ovistestin (eilen siis aika tumma viiva samaan aikaan testattuna) ja sieltä tuli nega. Näkyy niin hailakka viiva, että hyvä kun erottuu.

Luultavasti siis LH-huippu on ollut pari vrk sitten, mikä tarkoittaisi että ovis olis saattanut olla 12h sitten, tai jotain siihen suuntaan, niin tässähän saattaa vielä ehtiä! :)

Hauskaa iltaa kaikille! :flower:
 
Sharona: Onnea yritykseen! Eikös se tarkoita, että aika olisi nyt mitä otollisin. Ainakin testien ohjeissa sanotaan munasolun irtoavan 12-48h kuluessa plussasta. Itse aloitan oviksen tikuttelun varmaankin huomenna...
 
Onnea Sharona plussasta. näin minäkin olen ymmärtänyt, että ovis on 12-48 h plussan jälkeen. itseasiassa luin juuri tulleiden ovistestien ohjeita, jossa tämä sanottiin.

Minäkin aloitan tikuttamisen parin päivän päästä, jippii! Toivotaan, että jotain tulosta saataisiiin... vaikka hermoja se vaatii.
 
Heipähei! minäkin mietiskelin että pitäiskö alkaa tikuttelemaan tuota ovista, vielä mietin.. vähän tyhmää mutta mua pelottaa että mitäs jos sitten sitä ovista ei koskaan tulekaan :ashamed: niin en tiedä uskallanko alkaa tikuttelemaan.. :ashamed: Noh, jonkinlaisen itsesäälin tai masennuskohtauksen kourissa tuli nyt kuitenkin sellainen testiostos tehtyä kuin first response fertility test, mutta sitä en pääse kokeilemaan kuin vasta ensi kierrossa kun se pitää tehdä kolmas kiertopäivänä ja sehän juuri meni.. tietty. :| Nyt jotenkin alkanut vähän hermostuttamaan tämä koko juttu, vaikka ei nyt ihan kauhean kauaa olla ehditty yrittämäänkään vielä. Muutenkin minulla kaikkea stressiä ilmassa (töistä jne), niin ei varmaan ainakaan helpota oloa tai mitään muutakaan. Plääh. Masennustunnelmissa siis täällä edelleen. Toivottavasti te muut olette vähän positiivisemmissa tunnelmissa! Haleja kaikille! :heart:

Hauskaa loppuviikkoa kaikille ja paaaaaaaljon ++++++++++++ tuulia!!!!! :heart:
 
pikkumangusti :hug:

Mulla oli ihan samat fiilikset alussa, kun ensikertaa kokeilin noita tikkuja. Ensin löysin oviksen ekasta kierrosta (ihan liian myöhäisessä vaiheessa tosin, tais olla kp25&26!) ja seuraavasta en enää löytänytkään. :/
Sitten pidinkin taukoa muutaman kuukauden, ja nyt taas viime kuussa ostin niitä, ja sain positiivisen tuloksen 5pvää putkeen, hmph.

Tässä kierrossa tikutin ekan kerran toissapäivänä, eli kp.13 ja se oli aika vahva, mutta ei ihan yhtä vahva kun testiviiva, eilen täysin nega ja tänä aamuna positiivinen!! Hulluksihan tässä tulee vähemmästäkin! :headwall:

Oh well, parhaamme teemme. :heart:
 


Pikkumangusti...29.......kp 5/26.........................yk 3
Kaapo80............29.......kp 9/28-37...................yk 6
Sipsunen............29.......kp 11/28......................yk 4
Sharona.............28.......kp 15/~28...................yk 10
Joyan.................29........kp 19/23-36................yk 3
Opal.................. 29........kp 20/29-41................yk 3
Hlemmur............27........kp 22/ ?.......................yk 4
Myrtle................27........kp 22 /28-29..dpo 8.....yk ?
Katinka-82.........27........kp 29/31-42.................yk 4
Cladoceran........29........kp 30/37-42...dpo 7.....yk 8

Toivo79...............31......kp ?? /27-32.................yk 4



--------------------------------------------------------------------------



Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
danuli79.............30
Murmelin............29


--------------------------------------------------------------------------


Plussanneet, eli



Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
Vadelmaunelma 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009

 

Yhteistyössä