Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset VOL 4

Paljon onnnea Hille, siis ihanaa, onneaonneaonnea!!!!

Meillä on harjoiteltu tulevaa mahdollista ovista varten... Ihanaa, kun on loma ja saa olla oman kullan kainalossa joka ilta. Otin jo tässä ekan siiderin tälle kauniille päivälle, kyllä teki hyvää! Kohta lähdetään terassille, jos vaikka jotain tuttuja näkis. Tällasen loman jälkeen ei kyllä tee yhtään mieli lähteä pois, siis työpaikkakunnalle. Mä niin haluun tähän tilanteeseen jonkun ratkaisun, en enää jaksa reissutyötä. No jos hyvin käy niin viimeistään maaliskuussa pääsisin muuttaa kokonaan kotiin, tosin ehkä tätä on niin turha miettiä etukäteen...

Kesäpäivän jatkoja ja vielä kerran onnea Hillelle!! Sekä plussatuulia kaikille, toivottavasti tästä hanat aukeaa! Ennen minua on oikeestaan kaikki vuorossa, joten pistetäänpähän vauhtia siihen plussajonoon! ;)
 
Tervis ihme ukkoskuurokelistä. Äsken paistoi (vein pyykit ulos kuivumaan), sitten satoi ja nyt paistaa taas... B)

Täytyypä kertoa, kun ihmettelen itekin mikä ihme mua oikeen vaivaa. Miesparka sai aamulla oikeen ryöpyn niskaansa. :|
Heräilin aamulla koirien tepsutukseen, kun niillä taisi olla hätä. Nousin ylös, vaikka väsyttikin tosi paljon. Päästin koirat takapihalle ja ilokseni huomasin, että mun hernepenkki on alkanut tuottaa satoa. Odotin, että koirat saa tarpeensa tehtyä ja keräilin muutaman herneenpalon mukaani sisälle. Että ne olikin hyviä ja makeita herneitä.

Palasin makkariin, päästin auringon sisään avaamalla verhot ja kömmin sänkyyn takaisin miehen viereen sen peiton alle. Ukko vaan käänsi selkänsä ja veti itteään musta kauemmas kun sanoin, että herneet kypsyy ja että toin maistiaisia, jos se haluais maistiaisia. Jatkoi uniaan ehkä minuutin, nousi istumaan, puki päälle ja panui keittämään kahvia....

Jäin haavi auki sänkyyn, että mitä vitt***! Jotenkin ärsytti niin paljon, että kyyneleet tuli silmiin, ei tehnyt itekään mieli mitään herneitä enää. Siitä sitten hermostuin ja varmaan puol tuntia menin myrskyn merkkinä ympäri kämppää, kunnes ukko tuli kyselemään, että mitä nyt? Tietty se oli ihan haavi auki, kun yritin selittää purkaustani ja sitä, että en jaksa vaan itteeni varten kasvatella tuolla pihalla kaikenlaista. :LOL:

Jotenkin musta on kiva puuhailla siellä, mutta en mä sadosta yksin halua iloita. Ymmärrän tietty, että jos ei tykkää mansikoista ja herneistä, niin ei sitten voi mitään, mutta musta se on vaan outoa.... Ennen kaikkea oon kyllä haavi auki tosta purkauksesta. Mistä toi nyt tuli?? Ennen menkkoja oisin tajunnu, mutta entäs nyt kun täti on pakkailemassa kamojaan ja elämän pitäis taas hymyillä? huhhuh...

Nyt on sit siivottu täällä himassa koko päivä. Imuri ja luuttu on viuhunut miehen toimesta koko kämpässä, mä taas on pessy koirat ja kylpyhuoneen (myös lattiakaivon, mistä oon erityisen ylpeä) ja viikatoinut pihalla. Nyt on kyllä tosi siistiä taas ja kohta ruvetaan laittaa uusia lamppuja kattoon. Aamun riita on jo unohdettu, mutta silti itellä on vähän outo fiilis... :eek:
 
Päpsylle rentouttavaa loma reissua!!!!

Cladoceran mä oon ainakin tullu siihen tulokseen, että miehet ei tajua mitään.. ne saattaa tehä tai sanoo jotain tosityperää, eikä edes itte tajua.. ihmettelee vaan mistä taas tuli herneet vedettyä nenään. näyttää olevan muidenkin miesten kun mun ukkokullan ominaisuus..

Uskaltaiskohan huomenna testailla..sitte olis varmaan joku dpo12.. kyllä noilla herkillä sitten jo näyttäis jos olis jotain näytettävää.. aika ihme juttu vaan tää, kun mä jo tossa pariviikkoo sitte aloin olla ihan jo huolissani tästä mun satunnaisesta sauhuttelusta,josta ihan meinas tulla jokapäväistä..ja nyt ei tee mieli ei yhtään, vaikka eilen olin tosi suuttunuki taas jostain hetken aikaa ja mietinkin, että normaalisti mä menisin tässäkohtaa vetäseen hermosauhut..mutta ei tehny eilen mieli. Sitten tänään kaupassa oikein ällötti,kun menin yhden miehen ohi,joka haisi ällöttävästi tupakalle.. No, mun tuurilla tääkin on vaan joku clomien sivuvaikutus :kieh: on nää aika piinapäiviä. Onneks on töitä koko viikonloppu, ei tartte miettiä ottaako muutaman vai ei.

Perjantaina alkais sitten loma, siihen mennessä sitten jo menkatkin sais olla alkanu jos on alkaakseen.. Jospa menis pikku päikkäreille ja koittais sitten tarttua vielä imuriin..

Mukavaa viikonloppua kaikille!!! ++++++++++++ :whistle:
 
Sunnuntai 12.7.






Cladoceran.........29.......kp 5/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 5/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 11/27-32.............yk 4
Kaapo80.............29.......kp 11/30..................yk 3
Myrtle.................27.......kp 12/28-29..............yk ?
Hallama80..........28.......kp 17/31-34............yk 6
Unico..................29.......kp 17/30..................yk 01/07
Murmelin............ 29.......kp 26/28-38............yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 40/30-35.............yk 20
vadelmaunelma..30.......kp 49/25-26.............yk 22








Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Minna77.............31
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28






Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009



Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ
 
:wave: Unico lisäätkö kaikille +1päivää listalle?!

Nyt mä päätin, että lopetan tän typerän testailuni..testaan seuraavan kerran sitten vasta torstaina, viimesenä työpäivänaamuna ennen lomaa!! Tän päivän testissä näen muka taas jotain..valoo vasten ku kattoo, haaleenhaaleehaamunesiäiti se siellä muka.. Mä olen siis aivan HULLU :headwall: :headwall: Mutta ei sitä valoo vasten erottuvaa mikälieonkaan näy aikasemmissa testeissäni.. Hmmmm. Nyt vaan peukut ja varpaat pystyssä että toi ei ole vaan mun sairasta vauvakuumeharhaa..
 
Psssst, saatiin tähän pinkkaan taas taustaplussa! Näin tuol Heinäkuun Hömpöttäjissä.

Toivottavasti tuo munki ens kuun taustailu tuo plussan. Enää kaks viikkoa töitä, sitten katoan maan alle, tai oikeastaan ihan vain maalle. Ovista odotellessa nyt, mutta ei huvita stressata. Tänään pitäis varmaan taas pupuilla kun pe viimeks, mutta nyt ainakaan ei yhtään huvita. Eilen otin taas vähän kiukkustressiä miehelle, kun se oli niin väsynyt, ettei jaksanut eväänsäkään liikauttaa. Mut sit ajattelin, et mä en kyllä ala enää painostaan minkään vauvan takia, jos molemmat ei ole mukana ja nauti. Menköön sit vaikka ovis ohi, nyt loppuu tää pakkoseksi!
 
Cladoceran no olipa vähän kömpelöä käytöstä mieheltäs, mutta sellasiahan ne on. Olis mullakin tullu suru puseroon, kun yrittää olla kiva ja ilahduttaa toista, ja saa palkaks vain murinaa ja örähdyksiä. Vaan saatanpa mä itsekin olla aamulla ihan samanlainen. Onneks nää menee aina äkkiä ohi ja sit sitä miettii, että mistä tulikaan kiukuttua.
 
Heh, joo. Kyllä sitä tosiaan enemmän ite ihmettelin... Yhdessä vielä illalla mutusteltiin asiaa ja mies totesi vaan olevansa pahoillaan ja "kai ne hormonit kaikenlaista sitten aiheuttaa...". :heart: Ite mietin vaan, että yleensä oon alkukierron ku mikäkin aurinko ja nyt tuntuu aika päinvastaiselta. Ihme homma kyl...

Eilen huimasi ja oli heikko olo, vaikka kerranki olin syönyt kunnolla aamulla. Onneks se meni päivän mittaan ohi kuitenkin. Tää kierto tuntuu jotenkin ihan erilaiselle kun aiemmat. Tiedä sitten miksi... :eek:

Noh ovikseen on vielä aikaa reilut kaks viikkoa. Tikut tuli tänään postissa, joten kohta pääsee taas pissailee. B)

Kesäloma on kyllä yks maailman parhaista asioista. Saa vaan olla ja nautiskella! Jee! :flower:
 
Murmelin joo, tein eilen puoli unissani tota :D Tsemppiä testailuun, äkkiä se torstai tulee hermoja ja sitten se lussa tähän jono jatkoksi peukuttaa!

Myrtle, ken sai tausta plussan? (tai katotaan jos osaan käydä kurkkiis)

Cladoceran, onea tikutteluun...

Tällä ihan yöks yöks olo nyt täällä, no joo mut pistän sen liian sokerin piikkiin tuli viimeyönä juotua ihan liikaa limppaa ja muuta sokeria :D Tarttis viissiin syödä jotain. vois helpottaa...
 
Maanantai 12.7.






Cladoceran.........29.......kp 7/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 7/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 13/27-32.............yk 4
Kaapo80.............29.......kp 13/30..................yk 3
Myrtle.................27.......kp 14/28-29..............yk ?
Hallama80..........28.......kp 19/31-34............yk 6
Unico..................29.......kp 19/30..................yk 01/07
Murmelin............ 29.......kp 28/28-38............yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 42/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
vadelmaunelma..30






Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ


Vadelmaunelma, siirsin sut nyt oikeesti tonne taustailijoihin (jotenkin jäänyt se tekemättä, mut kerrot heti kun tuut listalle takas ;))

 
Hei kaikille pitkästä aikaa! Taustailen ja luomuilen edelleen...Tosin keskviikkona on hoitosuunnittelukäynti AVAlla, jonne me siis vaihdettiin. Tulossa siis IVF/ICSI pitkällä kaavalla. Vähän jänskättää kyllä. Toivoisin, että sumuttelut voisi aloittaa seuraavassa kierrossa eli elokuun puolella. Olen hoitotauon aikana tullut entistä ärtyneemmäksi edellistä klinikkaa kohtaan, sillä heidän mukaansa "clomeilla pitäisi onnistua" ja aina toivotettiin tervetulleksi alkuraskauden ultraan - no tuolla logiikalla mulla ois pitäny olla LA ihan just! Tai no, jos se eka kemiallinen olisi jatkunut, niin itse asiassa olisikin synnärillä ...

Olen toipunut ihan ok. siitä rakkoendon käsittelystä. Tosin nyt tulee ulos joku siellä ollut hyytymä eli verenvuoto jatkuu, mutta sen pitäisi loppua muutaman viikon sisällä. Tosin kirurgi laittoi vielä lähetteen naistentautien polille jatkojen miettimiseksi.


Mulla on omaa mieltä latistanut kaiken tämän muun ohella sellainen ikävä tieto, että meiltä on suvussa löydetty sellainen perityvä sydänvika. Olen itse oireeton, mutta lähisukulaisen tilan kartoittamiseksi multa otettu EKG paljasti myös itsellä tämän ongelman. No, hyvässä lykyssä elää porskutan vanhaksi mummeliksi, mutta pahimmassa tapauksessa tämä tauti kuulemma ilmenee äkillisenä sydänpysähdyksenä ja äkkikuolemana ilman ennakko-oireita nuorilla, terveillä ihmisillä. Eli lähtö tulee "saappaat jalassa" -tyyliin ja tämä riski on mulla kuulemma nyt kaksinkertainen! Uinti, kilpailumielinen urheilu, humalajuominen - no ei kuulu muutenkaan tapoihin - ja kaikki ekstremekokeilut on kiellettyjä ja lisäksi on nyt pitkä lista lääkkeitä, joita ei saa ottaa. Jopa tietyt tavallliset antibiootit voikin olla nyt hengenvaarallisia. Ja lisäpottina on se, että tähän liittyy kuulemma keskenmenoja ja kätkytkuolemia...Jee! Näillä eväillä mennään - toivottavasti kuitenkin vielä pitkään! En sinällään jaksa pelätä ja olla huolissani enkä ole paniikissa, mutta ärsyttää tulevat lisätutkimukset, mahdollinen lääkitys ja se, kun kaikki ikävä tuntuu kasaantuvan tähän samaan osoitteeseen!

Eli kun asiat alkavat mennät pieleen, niin ne menevät kyllä totaalisesti!

Sori kamala "virtuaali puheripuli", mutta olen ollut niin pitkään pimennossa....
 
Vadelmaunelma, :hug: tsemppiä ja jaksuja, Kyllä sua nyt potkitaan urakalla päähän. Kiva kun kerrot kuulumisia välillä. Toivottavasti nyt tuo auttaa ku pääsette vauhtiin. Ja tulee mukavampia uutisia sitten myös!
 
Vadelmaunelma virtuaalihali! Tosiaan tuntuu, että jotkut saa aika paljon enemmän kuraa niskaan kuin ois tarvis. Toivottavasti tuollakin kaikella on jokin suurempi tarkoitus, ja onni kolkuttelis ovella pian.

Oma napa, ovis tais olla eilen, perjantaina viimeisin talletus, eli tsägällä se riittää. Äijä perhana pihtaa, enkä mä ole sitä viitsinyt hätyytellä, jos ei kerran huvita.
 
:hug: Vadelmaunelma Onpa kyllä ikäviä uutisia. Mietin just, että haluaisinko itse tuollaisesta riskistä tietää. Sille kun ei voi (juurikaan) mitään tehdä tai vaikuttaa. Me ollaan parin kaverin kanssa joskus pohdittu, että ihmisillä on sama ns. paskavakio. Eli jokaisella on saman verran harmia elämässä, mutta ne vaan ilmenee eri tahtiin ja erilailla. Jollain ne tulee yhdellä rysäyksellä, toisella pitkällä aika välillä tasaisesti. Tämän avulla me ollaan jaksettu huonojen uutisten edessä eteenpäin. Toivotaan, että teitäkin tämä auttaa jaksamaan.
 
mä olen tässä huomannut sen, kuinka mahtavaa on elää ilman hormonaalista turrutusta!! Nyt huomaan kuinka kamalan turrutuksen hormonalinen ehkäisy minussa on aiheuttanut. Olen nauttinut petipuuhista äärettömän paljon sen jälkeen, kun ehkäisyn lopetin. Tosin olen myös miettynyt kuinka paljon, sillä on merkitystä, että petipuuhilla on myös muukin päämäärä kuin pelkkä nautinto. Tuntuu kuitenkin siltä, että pillereiden lopettamisen jälkeen muutenkin olen nauttinut elämästä paljon enemmän!

En kyllä enää halua palata hormonaaliseen ehkäisyyn... mitähän vaihtoehtoja on jäljellä?? Onneksi tätä ei tarvitse vielä miettiä. Ehkä meillä sitten tehdään niitä vauvoja urakalla, jos mitään ehkäisyä ei löydetä :D
 
Vadelmaunelma :hug: ei ole todellista, miten voi tosiaan sattua noin paljon kökköä kerralla. Tuo Kaapo paskavakio on kyllä hyvä ilmaus. Joskus kyllä tuntuu, että paskaa voisi sataa välillä vähemmänkin...

Kaapo mä olen huomannut ihan saman ku sä! Tosiaan tuntuu, että elämä on paljon kivempaa kun kaikki "tuntuu joltain". Myös sen, että petipuuhilla on tosiaan tarkoitus, muukin kuin se itse puuhaaminen, tekee siitä ihan erilaista ja nautittavampaa. Mulla kun on vielä taustalla (jo tosin usean vuoden takainen) "raiskaus"parisuhde, jonka jälkeen seksistä nauttimisen oppiminen on vienyt aikaa. Nyt kaikki tuntuu vaan tosi hyvältä. :)
 
Tääl kans yks luomu-liputtaja! Mulla oli Diane Novat aknea varten, ja nehän sitten kuivatti kaiken muunkin. Seksi tuntuu niin paljon paremmalta nyt, enkä saa niitä typeriä hormoniraivareita enää. Ja mulla kans taustalla lieviä traumoja koko seksin suhteen, kymmenen vuotta kesti päästä tähän pisteeseen, että oikeasti nautin ja haluan, vaikka edelleen joissain tilanteissa paniikki ja ikävät muistot hiipii mieleen. Onneks on noin ihanan ymmärtäväinen ja pitkäpinnainen mies.

Musta tulee varmaan normaaliakin hysteerisempi leijonaemo teinitytöilleni, kun yritän varjella niitä kiimaisilta teinipojilta, jotka ei ajattele mitään muuta kuin omaa saantiaan. Perhana että sitä on itse ollut joskus munaton, kun antanut painostaa ja hampaat irvessä kivusta suorittanut, ettei toinen vaan lyö. En ymmärrä, miksei siitäkään tilanteesta osannut ajoissa lähteä. Enkä ymmärrä, miten kukaan voi tehdä niin ihmiselle, jota väittää rakastavansa.

Hitto että alkoikin nyt kiukuttaa tämä.
 
Hoormoonitonta ;) just just teillä on tuuria :D mä olen ilman paaljon epävakaisempi ja ailahtelevampi. Mut se on elämää eikä kukaan oo vielä pahasti sanonut ;) Kyllä se mopo silti pysyy melko hyvin käsissä joka tilanteessa. itteä vaan kiukuttaa. Mut toisaalta tuntee ainakin elävänsä.

:hug: kaikille!
 
Keskiviikko 15.7.






Cladoceran.........29.......kp 9/37-42(-51)......yk 6
päpsy78.............30.......kp 9/29-33.............yk 4
Toivo79..............30........kp 15/27-32.............yk 4
Kaapo80.............29.......kp 15/30..................yk 3
Myrtle.................27.......kp 16/28-29..............yk ?
Hallama80..........28.......kp 21/31-34............yk 6
Unico..................29.......kp 21/30..................yk 01/07
Murmelin............ 29.......kp 30/28-38............yk 5 (km 1/2009)
Gilmore...............29.......kp 44/30-35.............yk 20









Taustalla:

maikkis123.........29
teetee................29
Sharona.............28
Sun Rise.............28
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Hammy...............28
Kevätesikko........29
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
vadelmaunelma..30






Plussanneet:

la bebe (yk 1) 10/2008
Tiara (yk 2) 11/2008
Hannie (yk 2) 11/2008
Pilvilinna (09/07) 11/2008
Maaemo (yk 2) 11/2008
Talviyö (yk 4) 11/2008
Mandy81 (yk 1) 11/2008
Iloinen (yk 1) 12/2008
Rosehip (yk 1) 01/2009
Citrus (yk 9) 01/2009
Nasuli (yk5) 02/2009
piki80 (yk 4 km) 02/2009
La Mer (yk 3) 03/2009
delfis (yk 7) 03/2009
JoJo79 (yk 6) 03/2009
Ada (5/07, km 2/09) 4/2009
salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009


Plussa tuulia kaikille ! ++++++++++++++ !






TARKISTAKAA JA ILMOITTAKAA VIRHEISTÄ

No jo on päivät suorastaan lentää ku nei joka päivä oo ehtinyt päivittää. Toivon siis että ne meni oikein ;)
 
:wave: Hei tytöt!!!
Täällä taas kurkkimassa ja samalla kertomassa kuulumisia.
Ennenkaikkea halusin toivottaa paljon voimia vadelmaunelmalle :hug: :heart:
Plussiakin tänne saatu! Onnea niistä! :flower:

Täällä nyt puoliväli ohitettu ja rakenneultra tehty tänään. Pojalta näytti jalkovälin varustus :D

vetää keuhkot pullolleen ilmaa ja +++++++++++++++ :whistle:

Delfis ja mr(?) pikkudee 20+1
 
Unico, mulla ainakin päivät oikein (kait). Ainakin suunnilleen. Täälläkin kesäpäivät menee niin sukkelaan, ettei oikein itekään pysy perässä! Kiitos kun jaksat päivitellä!

Delfis aika pitkälle oot jo ehtinyt! Onneksi olkoon! Ihana kuulla, että kaikki on mennyt hyvin! Voihan paksusti siellä. :D

Hei Myrtle soulmate! :hug: Mua ei onneksi lyöty, mutta itse en kuitenkaan aikoina voinut / osannut valita, koska pannaan. Mies päätti ja minä kai vaan ajattelin, että tällaista tämä aikuisten parisuhde-elämä sitten kai on. Tyhmä mikä tyhmä. Kolme vuotta sitä aikoinaan kesti ja siitä toipuminen on kestänyt yli tuplasti niin kauan. Ehkä kaikki haavat ei umpeudu koskaan. Joka tapauksessa pahimmat arvet on umpeutuneet ja nyt jo osaan nauttia seksistä!

Leijonaemo täälläkin tulossa, jos joskus niin suodaan. Mulla on harrastuksen myötä aika paljon nuorempia kavereita ja joskus oon niitäkin muistutellut, että pitävät huolta itsestään ja AINA päättävät itse omasta vartalostaan. :ashamed:

Nyt on täällä hyvät fiilikset! Talo on tyhjennetty koirista ja miehestä ja kohta saan liudan kavereita kylään ja huomenna suunnataan porukalla Porin jazzeille! Kivaa siis tiedossa (ja vaihteeksi tätä kesäjuopottelua...) ;)
 
Cladoceran mä kans jotenkin luulin, että se olis normaalia, ja että sellaisia miehet on, ja et ne pitää aina pitää tyytyväisinä. En kyl tiedä mistä olin saanu päähäni, et lyöminen ja painostaminen olis normaalia, kun en sellaista koskaan ollut kotona tai muualla nähnyt... Tai että mitään olis pakko tehdä, jos ei halua.

Ja sit luulin myös, että alussa sen kuuluukin sattua niin perhanasti. Mistään liukastusvoiteista koskaan kuullutkaan, ja kun paikat oli kuivat ja väkisin piti hiertää, niin hiivahan siitä sitten seuras. Luulin sukupuolitaudiks, enkä uskaltanu mennä lääkäriin ku pelkäsin, et äiti olis vihainen. Ja sit ku ei heti menny, niin jotenkin ei enää kehdannut, ja se jatku kuukaus tolkulla. Mut silloiselle poikaystävälle ei mennyt jakeluun, et muhun sattuu, enkä halua. Eikä me tiedetty sitäkään, että esileikki vois auttaa tyttöä rentoutumaan ja haluamaan itsekin. Sen siitä saa kun kaks 16-vuotiasta laittaa pissavehkeet yhteen. Ehkäsystä sentään osattiin huolehtia, ihme ja kumma.

Mun kersat varmaan saa sen seksuaaliluennon viimeistään 13-vuotiaina, halus tai ei. :D Onneks nykyään on netti, mistä voi hakea tietoa kun ei kehtaa isommilta kysyä. Kyllä sitä voi ihminen olla hölmö.. Vaikka mistä tollastakaan voi nuori tietää, ei meille ainakaan terveystiedon tunnilla toitotettu mitään muuta, kuin että kortsua pitää käyttää, miltä ne vehkeet näyttää päältä ja sisältä, ja miten munasolu hedelmöittyy. Jee.
 

Yhteistyössä