(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Keskiviikko 14.4.2010

[/url]

Cladoceran........30........kp 2/30-38.......................yk 14
Hlemmur............27........kp 5/28............................yk 9
Agaetis..............29........kp 9/27-31.......................yk 6
Kaapo80............29........kp 12/25-37.....................yk 12
Nosen................30........kp 13/28-35.....................yk 4
Sharona.............29........kp 14/28-33....................1v6kk
Lioness..............27........kp 16/27-28.....................yk 4
Manuliina...........28........kp 18/25-29.....................yk 8
Iitukka80...........30........kp 19/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 23/35-42.....................yk 9





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
Tämähän onkin jännä kierto, kun ei mitään oivalluksia oviksen suhteen. Päätin, etten tikuttele taas ollenkaan, ja lämmöistähän ei voi päätellä mitään, sillä ne on olleet koholla edellisestä oviksesta lähtien :D Sunnuntaina oli himotuspäivä :heart: , joten päättelisin siitä, että luontoäiti patisteli pupuilemaan oikeaan aikaan ;) Tai toivon ainakin..

On tämä varsinaista miestiskelyä vaan kierrosta toiseen, vaikka kuinka yritän olla miettimättä. :LOL:
 
Sharona... höh ton teidän systeemin kanssa... Tekevät kivuliaita tutkimuksia ja sitten eivät kunnolla anna tuloksia, eivät edes vastaa puhelimeen. Tyhmiä ovat. :hug:

ON: Täällä tosiaan tuli täti ja eilen olin myrskyn merkkinä koko päivän. Taatusti töissäkin porukat huomas, että nyt on joku persiillään... :saint: hähähää. Nyt on huomiseen asti aikaa miettiä, että syönkö kolmannen clomikierron nyt vai myöhemmin. Tällä hetkellä on vielä luovuttajafiilis ja sen puolesta voisi mennä yksi välikierto ja sitten taas yritystä clmoien kanssa uudella tarmolla... saa nähdä.

Otin yhteyden omaan terkkariin, jotta päästäis eteenpäin julkisella puolella. Ainakin haluaisin tietää, mikä sillä puolella olisi aikataulu ja hoitosuunnitelma. Meen lääkärin pakeille parin viikon päästä maanantaina. Ikävämpi homma, että joudun menemään NEUVOLAAN! Siellä on vauvoja |O siis muiden vauvoja, ei mun.... :(
 
Lääkäri määräsi mut tikuttelemaan tässä kierrossa, joten kai se pitää sitten tikutella. Omasta puolestani tuo touhu on aivan tuhraa. Kun minä ovuloin, on sitä limaa niin paljon ja se on niin ilmiselvää, ettei siinä mitään tikkuja tarvita.

Olen ollut pari päivää aika masentunut mutta nyt olen jo piristynyt. Koetan ajatella että ei pidä katsoa taaksepäin (kaikkiin epäonnistumisiin ja pettymyksiin) vaan toiveikkaasti eteenpäin. Clomit toimii hyvin ja minulla pitäisi kai olla niiden aikana yhtä hyvä mahdollisuus raskautua kuin aivan normaali nainen, jolla ei mitään vikaa ole. Kolme mahdollsiuutta vielä käytettävissä. Eihän se paljoa ole, mutta mahdollisuuksia kuitenkin.
 
Pikakuulumiset: ei ihmeitä. Menossa nyt dpo 4, eli ei ihan vielä voi mitään oireita toivoakaan. No tukkonen nenä toki on ollu tän päivän vaikkei mitään allergiaa olekaan, mutta tuskinpa sillä on MITÄÄN tekemistä toivottavan raskautumisen kanssa :LOL: Ootellaas taas viikko ni johan on oiretta jos jonkinlaista. Voi kunpa tämä alkanu kevät nyt toisi niitä oikeita oireita ja sen niin hartaasti toivotun plussan :ashamed: :heart:

Keväisiä plussatuulia kaikille :whistle: :whistle: B)
 
Torstai 15.4.2010

[/url]

Cladoceran........30........kp 3/30-38.......................yk 14
Hlemmur............27........kp 6/28............................yk 9
Agaetis..............29........kp 10/27-31.....................yk 6
Kaapo80............29........kp 13/25-37.....................yk 12
Nosen................30........kp 14/28-35.....................yk 4
Sharona.............29........kp 15/28-33....................1v6kk
Lioness..............27........kp 17/27-28.....................yk 4
Manuliina...........28........kp 19/25-29.....................yk 8
Iitukka80...........30........kp 20/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 24/35-42.....................yk 9





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
jippiiii! Eilen tuli kutsu sinne IVF-klinikalle ensimmäiseen IUI-hoitoon! Läjä papereita, kaikki tietenkin hollanniksi, mutta ihme ja kumma, tajusin silti suurimman osan mitä niissä luki.. :LOL: Nimim. Piilo-hollanninkielentaitoinen vasten tahtoaan.

Eli siis, kun täti tulee seuraavan kerran kylään, pitää soittaa sinne ja varata aikoja ultraäänitutkimuksiin, jotta ne näkee koska siellä tapahtuu ovis. Sitten jos se follikkeli on liian pieni (18mm tai alle), ne antaa pregnyl-ruiskeen mukaan kotiin, ja 42h siitä tehdään se inssi. Mies menee aamulla sinne antamaan näytteen, ja minä päivällä, kun näyte on pesty. :)

Tänään aamulla oli lämmöt laskeneet hitusen tuosta uudesta normaalilämmöstä, eli täytyy odotella, että mieskin herää ja käydä vauvantekoharjoituksiin ennen töitä. :D :heart:


Clado Hyvä, että varasit sinne ajan! Sanoiko ne väestöliitolla mitään seuraavista askeleista clomien jälkeen? Siis mitä ne siellä tekisivät, jos ette siirtyis julkiselle?

Hlemmur Miksi sun pitää tikutella, jos ovis on niin selkeä? Onko sulta otettu ne muutkin hormoniselvitykset verestä?

Manuliina Tsemppiä vaan odotteluun! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Missä kaikki ooooonnn? B) =)
Täällä ainakin minä olen. Olen käynyt kurkkimassa täällä, mutta itselläni ei ole ollut mitään raportoitavaa. Limoja on ollut, mutta ovistikkuun en ole saanut edes haamuviivaa vielä aikaiseksi. Alkaa pikku hiljaa ottaa pannuun, jos se ovis ei sieltä tule.

.kaapo
 
Huh heijaa...
Miiru82 tervetuloa pinoilemaan, tänne aktiivisten kuumeilijoiden joukkoon....=)

Täällä niin kiireistä työpäivä 7/7 menossa eli 3 päivän vapaat tiedossa, jos en asiakkaalta saanut vapaille mahatautia...Huoh! :x
Samoilla linjoilla kun kaapo, ei kummempia uutisia...Eilen aamulla taisi oikealta puolelta irrota muna kivuista päätellen ja ovis on käytetty hyödyksi antibioottikuurista riippumatta. Saas nährä jääkö loppukierto liian lyhyeksi. :(
Ihanaa Sharona, jospa tällä saataisiin sitten toivotto tulos teidänkin arkeen. :hug:
Manuliina täällä ollaan ihana samoilla fiiliksillä, mutta mitenkä tämän mielen malttaisi, nyt olen onistunut 2 viikkoa olemaan stressaamatta, mutta onnistuneeko loppukierto.Argh...

Tahtois aurinkoon ulos piristymään ja nahkaa paahtamaan fatboylle! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Hlemmur Miksi sun pitää tikutella, jos ovis on niin selkeä? Onko sulta otettu ne muutkin hormoniselvitykset verestä?
Nokun se lääkäri haluaa tikuttelulla varmistuksen oviksesta. Se on sellainen varman päälle -lääkäri joka asiassa, kaikki tehdään aina niin pikkutarkasti ja huolella kuin mahdollista. Minusta tosiaan se tikuttelu on ihan turhaa, mutta sama kai se on tikutella kun käsketään.

Minulta on verestä jo kuukausia sitten, tutkimusten alkaessa, katsottu eri hormoonit. Jotkut arvot (en enää muista) oli silloin pielessä ja todistivat PCO:n olemassaolon. Ja nyt tosiaan katsottiin verestä pelkkä progesteroni ovulaation todistamiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
jippiiii! Eilen tuli kutsu sinne IVF-klinikalle ensimmäiseen IUI-hoitoon!

Clado Hyvä, että varasit sinne ajan! Sanoiko ne väestöliitolla mitään seuraavista askeleista clomien jälkeen? Siis mitä ne siellä tekisivät, jos ette siirtyis julkiselle?
Onnittelut IUI-kutsusta!! Onpas kivaa, että tuli noinkin nopeesti. :) Tosin vielä ehdit vetästä vanhanaikaiset ja plussata tästä kierrosta. :saint: hehe...

joo, luulisin, että VL:ssa seuraava askel olis clomit + inssi, koska niin ne oli kirjoittaneet miehen papereihin, (mut ei jostain syystä mun).. En tiedä antaisivatko siihen kylkeen jotain lisähormoneja sitten...

Tän kierron osalta pitäis päättää, että aloitanko ne clomit taas vai pitäisinkö taukokierron. Sen enempää tai vähempää ei ole aikaa ku tämä päivä. Kertokaas tytöt, mitä teen! Otanko välikierron ja luotan, että oikea puoli toimii kunnolla luonnostaankin vai otanko clomit ja riskin,että O tuleekin jo välillä kp 7-11, jolloin olen työmatkalla ja poissa kotoa ja siittiöiden ulottumattomissa ja clomit menis hukkaan? ÄÄÄÄ! |O

Tervetuloa Miiru! :heart: :flower: Sullahan onkin jännä tilanne. Kauanko ootte tehtailleet pientä? Minkä kiemuroiden kautta ootte päätynyt IVF:ään saakka? Onnistuiko siirto? Riittikö alkioita pakkaseen?

Lioness tsemppiä piinaviikkoihin! Toivottavasti et tosiaan sairastu just vapailla! :)
 
Tervetuloa munkin puolestani Miiru! :flower: Toivottavasti kyntisi jää lyhyeksi ja pääset jo pian koristamaan plussanneiden listaa! :heart:

Sharona, ihania uutisia!! Mahtaa olla helpottavaa, kun asia vihdoin etenee! Taas ollaan vähän lähempänä sitä hetkeä, kun tuhiseva käärö lasketaan meidänkin käsivarsille! :heart:

Clado, jos mä oisin sä, mä varmaan pitäisin välikierron clomeista. Ihan vaan senkin vuoksi, että harmittaisi ihan vietävästi jos ovis tulisi niin, ettei voisi sitä hyödyntää...

Lioness, onnea oviksesta ja tsemppiä piinaavaan odotteluun....

ON: Tikutin tänään ovista ensimmäistä kertaa elämässäni ja sain siitä kauheet kiksit! Ihan intopiukeena odotan, että saisin huomenna taas pissiä purkkiin! B) Ajattelin siis aloittaa ajoissa, ettei vaan mene ohi. No eihän siinä tänään näkynyt kuin ihan haalean vaalea haamu, mutta jospa se siitä jo kohta olisi tummempi! :heart:
 
Kiitos ihanista tervetulotoivotuksista!! :heart:
Viisi vuotta ollaan oltu ilman ehkäisyä tjot-meiningillä. 01/09 multa löydettiin ärhäkkä endo joka leikattiin, mutta on nyt uusiutunut taas kun odoteltiin häiden takia hoitojen aloittamista. Me siis päästiin julkiselle puolelle mun sairauden vuoksi. Puregon kasvatuspiikeillä ja Synarelan jarrusumuilla aloittelin rakkuloiden kasvattelun helmikuussa.
Cladoceran, kiitos siis kyssäreistäsi!! Tiistaina olin punktiossa, joka ei ollut todellakaan paha juttu. Tänään siirrossa sain tietää että 11 solua saatiin kerättyä ja kanaemo onnistui "ihan hyvin" lääkärin mukaan hautomispuuhissaan :)
6 solulle tehtiin ICSI (eli yksi toveri pakotettiin muniksen sisään) mieheni takertuvien simppojen vuoksi ja viidelle normaali IVF (tavaroiden annettiin itsestään valikoitua maljassa).
Nyt siis tuloksena kaksi huipputyyppiä ja yksi "hyvä". TOinen huippis katetroitiin kohtuun kiinnittymään ja toinen samanmoinen lähti tuon "hyvän" kanssa pakkaseen värjöttelemään.
Lääkäri totesi, että jälkiviisaana olisi ollut juuri meidän sukusolujen takia järjevämpää hedelmöittää kaikki IVF:llä kun reagoivat paremmin. 3 toveria jäivät vielä labraan viljelyyn.

Siellä se nykerö näkyi valkoisena täplänä monitorissa. Nyt helpottunut olo. Ehkä liiankin optimistinen olen! :saint: Mutta tässäkin on todettava, ettei tiedä mitä odottaa kun ei koskaan ole mitään tällaista kokenut...

Meillä mentiin siis endon takia suoraan IVF:ään.

Yhteenvetona: vappuaattona joko vedän täyslärvät ja yrjöön ylppärilakkiini tai sitten otan rauhallisesti. Testailla saan siis tuolloin :)

Ihanaa että te kaikki olette täällä tukena, kuuntelijoina, kiinnostuneina ja ymmärrätte mistä puhutaan :heart: Tsemppiä siskot!!

Miiru & "pp0"
 
Tervetuloa Miiru :flower: =) Huh, teillähän on jännät paikat menossa sitten!! Tsemppiä kovasti! :hug:

Eikä ihme, että meidän pino houkuttaa, onhan tämä paras koko sivustolla ja huipputyypit laukomassa ajatuksiaan! :heart:

Clado Montako clomi-kiertoa ne kehotti kokeilemaan? siis ennen siirtymistä seuraavaan vaiheeseen?

Agaetis hihihi, voin vaan kuvitella teikäläisen intopiukeen purkkiin pissimis-innon! :LOL:

Mulla on niin järkky työstressi, ettei tässä(kään) kierrossa varmaan kauheasti mahiksia, jos stressi niitä vähänkään latistaa. Huh huh. Myöskin vakuutusyhtiöstä tuli yllättäen yli tonnin lasku... Täällä on vähän ihme meininki, saatiin sähköyhtiöltäkin ihan sairas lasku kun muutettiin, vaikka asuttiin siellä vaan 10kk ja maksettiin keskimäärin yli 100eur/kk niille sähköstä ja kaasusta, silti pistivät loppulaskuksi 1200eur yllärinä!

Ihanaa elämää Hollannissa siis...

Jänskättää nyt se inssi, ne sano, että mun on mentävä pakolliseen tiedotustilaisuuteen, missä siis selitetään mikä inssi on ja muuta mukavaa, kestää pari tuntia, ja kaikki on hollanniksi, enkä tajua varmaan sanaakaan, sillä puhuttu hollanti on ihan järkyttävän kuuloista, eikä sitä voi ymmärtää ainakaan meikän aivoilla. :kieh:
 
Nonni, minä ja mun "maltillisuuteni"... Eilen justiinsa kirjotin että eipä tässä nyt mitään oireita vielä ole, tuskin tulossakaan ihan lähiaikoina...Ja tänään sitten ollu toisaalta jatkuva nälkä mutta toisaalta taas ei oo tehny silti mieli syödä mitään! :eek: Joka on kyllä ihan hyvä, kiloja olis mukava saada muutama pois :headwall:
Nii ja sitte tässä illalla koneella istuissani tunsin ihan hirmusen kovan vihlasun tuolla vasemmalla alamahalla, siis todella voimakas mutta lyhytkestoinen, vajaat 5sek. varmaan. Njoo, I know, näitä on aina, mutta taas alkaa se Toivo-niminen tuttumme nostaa pientä päätään :kieh: Ei sillä, hienoahan se on kun jotain aina tuntee, mutta vielä hienompaa olis jos ne olis lopultakin oikeita oireita eikä vaan mitään hämyjuttuja... :ashamed: Murr... :kieh: Tosiaan menossa dpo 5...
Palailen taas ku jostain vähän nipistää :LOL:

Tsemppiä kaikille :heart: :whistle:

*muoks* Oon myös ihan vakuuttunut siitä että hikoilen herkemmin kun vielä pari päivää sitten... :LOL: Jepjep, kyllä niitä keksii ku oikeen itseään tutkailee :p
 
Sharona onnittelut hoitoihin pääsystä! Toivottavasti tärppää heti!

On kyllä totta, että tämä pino on ylivoimaisesti paras. Jotenkin tuntuu että monissa muissa pinoissa ei edes lueta mitä muille kuuluu vaan kirjoitetaan vaan että "pahoittelut kaikille tädin yllättämille ja onnittelut kaikille plussanneille" ja sitten ruvetaan vuodattamaan omaa napaa :x .

No joo, olen melkoinen oman navan vuodattaja minäkin, vaikka kyllä luen aina kaikki teidän kuulumiset. Tällä hetkellä omaan napaan kuuluu toisen clomikuurin popsimista ja edellisestä kerrasta jo tutuksi tulleiden sivuoireiden alkamista. Alavatsa kipuilee... rankempia sivuoireita odotellessa.
 
Hienoa Sharona, että tuli kutsu!!! Ehkä se tästä alkaa helpottamaan (tai sitten ei...). mitäs siinä inssissä tapahtuu? Olen sulkenut itseltäni pois kaiken hoitoihin liittyvän, sillä en halua ajatella että itse joutuisin niihin, mutta kun alkaa pahasti siltä näyttämään ettei luomusti tulosta tule, niin täytyy alkaa uskaltautua tutustua hoitoihin...

Tervetuloa Miiru!! Huh te olette pystyneet pysymään kylmäpäisinä, kun noin kauan olette jaksaneet yrittää. Tai sitten olette oikeasti olleet tjot-asenteella. Se ei meiltä onnistuisi ikinä... Mutta tämä on paras pino. Välillä alan puhua palstakaverista kuin oikeista kavereista miehelle. Se on vähän äimänä, että mistä puhun. :LOL: :LOL:

Minäkin Clado ehkä pitäisin tauon, jos kerran ajoittaminen menee hankalaksi. Lomakierto voi tehdä omalle mielenterveydellekin hyvää! :D

Manu täällähän alkaa jännittää sun puolesta, jei!

Itse sain eilen ovistikkuun haileanhailean viivan, joten eiköhän sen ovis sieltä joskus tule... Mutta ei ehkä tällä viikolla. Ensi viikkokin kelpaa, kun ensi viikollakin ehditään nähdä. Kerran työreissut osuu sopivasti, jei!

ps. on muuten hauska huomata mitän rutinoituneita täällä ollaan. Hlemmur käy aina puolen yön aikoihin kirjottelee (jolloin minä olen jo nukkumassa), Sharona aamulla aikaisin (jota ihmettelen, sillä eikö siellä olekin kello tuntia jäljessä, joten käyt tosi aikaisin)...
 
Perjantai 16.4.2010

[/url]

Cladoceran........30........kp 4/30-38.......................yk 14
Hlemmur............27........kp 7/28............................yk 9
Agaetis..............29........kp 11/27-31.....................yk 6
Kaapo80............29........kp 14/25-37.....................yk 12
Nosen................30........kp 15/28-35.....................yk 4
Sharona.............29........kp 16/28-33....................1v6kk
Lioness..............27........kp 18/27-28.....................yk 4
Manuliina...........28........kp 20/25-29.....................yk 8
Iitukka80...........30........kp 21/28..........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 25/35-42.....................yk 9





Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Sintti -79............30
Opal.................. 29





Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk11) 2/2010
Joyan (yk7) 3/2010
Ritu82 (yk2) 3/2010
Siiris80 (yk5) 3/2010
amelie29 (yk5) 4/2010

 
Manuliina, täälläkin nippailee ja on kaikenmoisia muita Toivon ja Mr. Kuvitusmielen aiheuttamia juttuja :LOL: Eikä mulla ole hajuakaan siitä oviksesta, tuliko, menikö, onko tulossa? :D
Asiaan siis, tänä aamuna sattuu alavatsaan tärähdyskipumaisesti kävellessä, joka askeleella. Outoa. Ja lämmöistä jos voi mitään sanoa, ne oli eilen hiukan alempana ja tänään hiukan korkeammat, joten päätän, että ovis oli eilen illalla/viime yönä, ja meidän aamupupuilut oli mahtava ajoitus. :D

Kaapo IUI-hoitoja on siis se luonnolliseen kiertoon tehtävä ja se hormoneilla avustettu. Mulle tehdään luonnolliseen kiertoon, eli ne alkaa seuraamaan ovulaatiota jossain vaiheessa kiertoa (täytyy soittaa sinne ja ilmoittautua kp1) ja sitten kun ollaan lähellä niin ne antaa ilmeisesti sen pregnyl-ruiskeen, joka irrottaa muniksen. Ovulaatiopäivänä mies menee sinne klinikalle ensin antamaan oman osuutensa :D sitten ne pesee sen näytteen ja erottaa sieltä ainoastaan ne "priimat" hommiin. Sitten minä menen sinne ja tuikkaavat katetrin kohdun suulle, ja ruiskuttavat sperman suoraan sisään kohtuun. Normaali-yhdynnässähän se sperma päätyy emättimeen, mistä sen täytyy löytyy tiensä kohdun kautta munatorviin ja sieltä löytää munasolu. Siltikin, onnistumisprosentti on hormoniavusteisessa kierrossa n.10-20% joten ei kovin mieltäylentävä varmaan tuossa luonnolliseen kiertoon tehtävässä. Toisaalta ajattelen niin, että tässä toimenpiteessä avustetaan luontoäitiä, sillä spermasta valikoidaan parhaat solut, ja ne autetaan askeleen edelle normaalia... :heart:

Täällä on paljon tietoa kaikista hoidoista:
http://www.lapsettomuus.com/Hedelmoityshoidot/Hedelmoityshoidot/index.asp

Mäkin joskus selitän jotain teistä tuolle ukolle, ja se on ihan kuutamolla myös :LOL:

Olen vähän aamuvirkku, ja herään aina tosi ajoissa.. Tykkään herätä aikaisin ja juoda kahvia rauhassa, surffaillen vauvapalstalla ja katsellen aamun uutisia. :) Inhoan kiireisiä aamuja, joten mulle tämmönen leppoisa aamu on tapa rentoutua ennen kiireistä päivää toimistolla.

Meillä on ihan helvetti irti nyt, kun se tulivuori kiukuttelee, ja lentokentät on suljettuna. :kieh:
 
Huomenia täältäkin!

Täällähän on vaihteeksi ollut kovasti hulinaa, kiva kiva! Tosi ihanaa Sharona, että pääsette viimein etenemään projektin kanssa johonkin suuntaan.

Tervetulia minunkin pulestani Miiru! Teillä onkin tosiaan tooosi jännät paikat meneillään, varmaan todellakin herättää toiveita kun nyt kerrankin tietää, että siellä on oikeasti hedelmöittynyt munasolu. Tässä normiyrittämisessä saa arpoa, että osuuko siellä mikään koskaan kohdalleen.

Toi lääkitysten aloitusten pähkäily on kyllä ikävää, tiedän tunteen Clado, vaikkei meillä vielä siellä clomeissa ollakaan. Itse olen arponut noitten terojen aloittamisen kanssa. Vaikea ottaa kantaa tilanteeseesi. Oliko se niin että ne clomit on jokseenkin hinnakkaita? Siinäkin mielessä tietysti harmittaa jos menee mahikset ohi. Mutta toisaalta, ovis paikkeilla kp 7-11 taitaisi sinullekin olla tosi aikaista, edes niillä clomeilla. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä. Joten eipä minusta tainnut apua olla.

Nyt on minulla kokemuksia kahdesta terolut kierrosta ja sepä onkin tosi kiintoisaa. Minulle siis määrättiin kuuri aloitettavaksi aina kp 19, jolloin ei koskaan ole ovis ehtinyt tulla. Ja koska ihmiset on puhuneet että terot estää oviksen olen viirannut aloitusta aina muutamalla päivällä vaikkakaan ovis ei ole silloinkaan vielä tullut ja sitten olen aina luovuttanut ja aloittanut terot. No nyt on niin, että molemmissa kierroissa vaikuttaisi kuitenkin ovis tapahtuneen, rintojen kivusta ja lämpöjen noususta päätellen. Nytkin esim. niin että aloitin kuurin viime sunnuntaina ja nyt vaikuttaisi siltä että minulla oli jokin oviksen tapainen ke-to akselilla sillä tänä aamuna lämmöt olivat nousseet, niin rinnat on tosi kipeet. Ainoa ero normaaliin on, että oikeastaan minkäänlaisia limoja ei ole. Eli odotettavissa on että täti saapuu vasta kahden viikon päästä, mikä tarkoittaa, että ei tuo meikäläisen kierto noilla teroluteilla ainakaan lyhyene. Erikoista...

Nyt myös jännityksellä odotetaan tuota tulivuorenpurkauksen kehittymistä. Ensi viikolla olisi pitänyt lähteä työmatkalle heti maanantaina, mutta saattaapi olla että ei siitä mitään tule. On kyllä uskomatonta, ja vähän pelottavaakin, miten ihminen ei todellakaan voi mitään näille luonnonmullistuksille. Eikä siinä mitä, ei tarvitsekaan voida, luonto vain muistuttaa siitä aina välillä. Mut pelottavaa tästä tekee sen, että katoin just viime viikonloppuna sen leffan 2012. Ja viime päivien lehdet on olleet kuin sieltä suoraan... Huih.

 
Miiru Ohoh! viis vuotta!! On sulla ollu lehmän hermot... Pidetään peukkuja, että jakautumaan lähtenyt nykerö tarraa lujasti kiinni ja visiittisi tässä pinossa jää lyhyeksi. :heart: Ootteko muuten yksityisellä vai julkisella puolella?

Sharona mitä tapahtuu jos sä meet sinne tiedotustilaisuuteen ja kirjotat nimen listaan ja ilmoitat, ettet sä mitään kuitenkaan ymmärrä ja lähet sitten kotiin. Eihän tossa nyt oo mitään järkeä :eek:!!

Sain niitä clomeja yhteensä neljää kiertoa varten. En tiedä, mitä sitten tapahtuu... Meen nyt sit 26.4. sinne tk-lääkärille, jos se vaikka osaisi jotain kertoa jatkosta. Päädyin sitten kuitenkin miehen kanssa juteltuani ottamaan clomin eilen. Kiitos teille, jotka osallistuitte pohdintoihini... Päätös venyi iltakymmeneen, mutta otin kuitenkin. Ajateltiin, että ehkä on kuitenkin aika epätodennäköistä, että ovis tulisi jo kp 11 tai ennen. Sellaista ei ole kyllä IKINÄ tapahtunut...

Manuliina terkkuja toivolle :wave: Pidetään peukkuja b:)d

Ihanaa että on perjantai! Kauhea työstressi täälläkin ja ens viikko pitäis vielä matkailla Ruotsissa ja Norjassa.... huoh. Jos siis päästään matkaan.
 

Yhteistyössä