Mä juon aina tähän aikaan toisen kupin kahvia, ekan ennen kun heitän muksut kouluun!Alkuperäinen kirjoittaja äippälomalla:Ihan samaa mietiskelin, että pitäis varmaan mennä imuroimaan eikä notkua täällä..
Sama täällä, ja lapsikin kipeenä...Alkuperäinen kirjoittaja chef:Komps!Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ei jaksa, kaamee flunssa :/
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:-_O *pudotti silmänsä* Joko taas siivotaan?
Tottakai voi, lähtekää kaikki vaan tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli::xmas:
Eikös sellaista lähes kaiken kattavaa kevätsiivousta voisi jo aloitella?!
:xmas:
Ihana. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli::ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:-_O *pudotti silmänsä* Joko taas siivotaan?
Noku....
Mä nyt innostuin noista kaapeista ja niiden siivouksesta ja tyhjennyksestä kun sain noi lattiat kuurattua...
Ja käyn sotaa kolmosen kanssa lelujen sijainnista.
Mä siis kannan niitä olkkarista poikien huoneeseen ja kolmonen kantaa sitä mukaa takaisin.
Se piilottelee niitä mm. Mattojen ja sohvien alle, ei taida oikein hyväksyä ideaa siitä että lelut pysyy tästä lähtien omassa huoneessa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tottakai voi, lähtekää kaikki vaan tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli::xmas:
Kuka on kuskina, että kenelle annan osoitteen, ja mihin aikaan laitan kahvin tippumaan?
:saint:
Mäkin siivosin eilen, ja toissapvänäAlkuperäinen kirjoittaja eieiei:Mä siivosin jo eilen! Tosin vaatehuoneiden perusteellinen siivous odottelee taas mut ei tänään.
Hmmmmm, tässä on koira haudattuna, eikö olekkin?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Tottakai voi, lähtekää kaikki vaan tulemaan.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli::xmas:
Kuka on kuskina, että kenelle annan osoitteen, ja mihin aikaan laitan kahvin tippumaan?
:saint:
Varsin muikea :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Ihana. :heart:
Kyllä munkin pitäis ainaskin viikata noi pyykit... *lyö itseään*
Mä käytän kaikki pyhät hyvänä tekosyynä tehdä kunnon suursiivousAlkuperäinen kirjoittaja ok:tein kyllä jouluksi suur siivouksen.. ja siivoan joka päivä.. mut kait se pitää kevät siivous aloitella..