lääkkeiden ostosta...pikaista vastausta odottelen

keltanokkana kyselen...kannattaako lääkkeet ostaa omasta pikkupaikkakunnan apteekista(löytyykö heiltä?) vaiko ihan yliopiston apteekista?IVF alkaa huomenna...ja varmaankin sumutteilla aloitellaan.
 
Mä olen ainakin ostanut ihan tavallisesta apteekista, en yliopiston. Riippuen varmaan kuinka pieni paikkakunta on kyseessä. Joka paikasta varmasti saa mutta saattavat joutua tilaamaan. Ei siis kannata hankintoja jättää ihan viimetinkaan.
 
Kyllä niitä jokaisesta apteekista saa, mutta voi kestää jonkin aikaa.
Meillä pienen pikkakunnan apteekissa kannattaa käydä ajoissa "ostoksilla". Eli jos apteekissa ei sitä ole ne tilaa erikseen lääkkeet tukusta ja sen saa sitten seuraavana päivänä yleensä.
 
kannattaa keskittää yhteen apteekkiin niin saa hyödyn irti. Tällä tarkoitan sitä kun esim. itse olen keskittänyt yliopiston apteekkiin niin sieltä saa sit sitä kertymää ja hyötyä kun ostoksia paljon.

Itselläni hoidoista jo aikaa, mutta lääkekustannukset hoitoihin olivat ( ja on edelleen)hinnakkaita niin sain aika paljon vielä samalle vuodelle reseptilääkkeitä ilmaiseksi! sekä puoleksi vuotta vai oliko peräti vuodeksi lehtitilauksen

Ja niinkuin muutkin totesivat, lääkkeet kannattaa tilata ajoissa... itsellä oli irrotuspiikki "kiven takana"... viides apteekki tuotti tuloksen.
 

Yhteistyössä