lääkkeellisen km:n jälkeiset kivut!

  • Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti
sad
Hei!
Kyselisin vain että kuinka kauan teillä on kestänyt lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen noi alavatsakivut?
Minä sain viime viikon tiistaina pillerit tyhjennykseen ja vielä viime yönä (su-ma) kammottavat kivut vatsassa.. yöllä tuli kyllä joku "klöntti" ulos ja ajattelin että jos siihen sitten loppuisi kivut, mutta ei...
Ajattelin kyllä soittaa lääkärille, mutta ajattelin vain kysellä miten muilla sujunut..
 
niin kauan kestää kipu kunnes kohtu on kunnolla tyhjentynyt..
Mulla vuoto alkoi vasta vuorokausi lääkkeen jälkeen eikä kamalia kipuja ollu ennen sitä.. Mulla siis oli keskeytynyt keskenmeno joka jouduttiin hoitaa lääkkeillä :(

mä sain kyllä sairaalasta panacodia tyhjennyslääkkeen kaveriksi. Tyhjennyslääkketkin sain kotiin mukaan..
 
miruli
Mulla kivut kestivät 10 päivää ja soittelin jo toimenpidettä avustaneelle kätilölle, että kuinka kauan kivut ovat mahdollisia. Lääkäri sanoi, että on parempi katsoa tilanne välissä ja kävin tutkimuksissa ja minulla todettiin kohtutulehdus. Ei kannata kärsiä kivuista turhaan, käy lääkärissä tai ainakin soita jos siltä tuntuu. Minulle tehtiin lääkkeellinen keskenmeno juuri ennen uutta vuotta ja edelleen on pientä vuotoa, muttei enää kipuja kun sain tulehdukseen antibioottikuurit.
 

Yhteistyössä