Lääke aiheutti "poikkeavaa" seksuaalisuutta naisissa: "En voinut kontrolloida sitä"

vierailija
No nyt kyllä. Täällähän ei muuta tehdäkään kuin valitetaan, että suomalaiset naiset ei anna eivätkä halua seksiä. Niin että mitenkä se nyt on?
Liputan aina tällä palstalla selibaatin puolesta. Jos tämän palstan miesoletettu nimittelee minua hiekkapyllyksi, otan sen vain kohteliaisuutena.
Kuka tietää millainen hiekkakasa hänen lakanoissa varisee aamun koittaessa.

Liputan aina tällä palstalla selibaatin puolesta. Jos tämän palstan miesoletettu nimittelee minua hiekkapyllyksi, otan sen vain kohteliaisuutena.

Hienoa Anna, asenteesi on terävöitynyt. (y)

Tässä kaimasi Anna Konno Japanista varmistelee, ettei hiekkaa pääse väärän paikkaan.

Tässä kaimasi Anna Konno Japanista varmistelee, ettei hiekkaa pääse väärän paikkaan.

Tässä kaimasi Anna Konno Japanista varmistelee, ettei hiekkaa pääse väärään paikkaan.

Hyvä että lääkkeet kerrankin toimii näin päin.😁
Se, mitä ravitsemussuositusten mukaisen syötävän, ja lääkkeiden/juomien kautta saamme, vaikuttaa lisääntyvyyteen negatiivisesti.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Palsta-🤡:mme Alepa jäi jo viidennensadan kerran kiinni. Hän kuolaa näiden ”pervoketjujen” perään ja on aina lukemassa, eikun siis sivuuttamassa jokaisen ”miespervon” kommentin, ja kykenee hämmästyttävästi vastaamaan niihin silti 🤣🤣🤣

vierailija
Hyvä että lääkkeet kerrankin toimii näin päin.
Se, mitä ravitsemussuositusten mukaisen syötävän, ja lääkkeiden/juomien kautta saamme, vaikuttaa lisääntyvyyteen negatiivisesti.
No aika negatiivisestihan tuokin vaikuttaa, jos avioero tulee tuon takia. Tai jos sitten tulee jollekin uppo-oudolle paksuksi, niin ei ole häävi elämä lapselle tiedossa. Kun tässä naiset eivät ilmeisesti oleet siitä omasta ukosta kiinnostuneita vaan huitelivat pitkin kyliä itseään paljastelemassa.

vierailija
No aika negatiivisestihan tuokin vaikuttaa, jos avioero tulee tuon takia. Tai jos sitten tulee jollekin uppo-oudolle paksuksi, niin ei ole häävi elämä lapselle tiedossa. Kun tässä naiset eivät ilmeisesti oleet siitä omasta ukosta kiinnostuneita vaan huitelivat pitkin kyliä itseään paljastelemassa.
kuten huomasit, palstan mustilla on outo ja kieroutunut ajatusmaailma.
Kuuntelin tänään Yle radio ykkösen ohjelman valehtelusta. Toimittaja Sari Valto ohjelman juontajana. Esimerkit keskustelun aiheeseen eläinmaailmasta ovat huvittavia.

vierailija
Joo, on kieroutunutta huumoria, kun naureskellaan toisten ongelmille. No, palstalla toki helppo sanoa vaikka mitä, mutta toivottavasti eivät ole tosielämässä noin hirveitä ihmisiä, nämä naureskelijat.

vierailija
Joo, on kieroutunutta huumoria, kun naureskellaan toisten ongelmille. No, palstalla toki helppo sanoa vaikka mitä, mutta toivottavasti eivät ole tosielämässä noin hirveitä ihmisiä, nämä naureskelijat.
Epäilen vahvasti, että he ovat samanlaisia myös tosielämässään.
Jos minä tavallisena ihmisenä saan jatkuvasti räkäroiskeita osakseni tällä palstalla, voin vain kuvitella millaisen kohtelun muut kirjoittajat saavat tyyppien osuessa kohdalle Tosielämässä.
Samat kirjoittajat vaikuttavat myös Vauva av:lla. Käyn lukemassa palstalla 1-2 ketjua hae-toiminnolla.
Kannattaa kuunnella mainitsemani radio-ohjelma. Maailma on täynnä huijareita.
Olin aikoinaan lisätyössä firmassa, joka paljastui radio-ohjelmassa mainitun Anteeksi Pekka-tyyliseksi huijarifirmaksi. Jouduin todistajaksi hovioikeuteen. Syytetty kyttäsi minua ulko-ovella istunnon jälkeen, ja tiukkasi miksi sanoin niin kuin sanoin oikeudessa.
Miksi tuntisin sääliä ja myötätuntoa tämän palstan ikäviä kirjoittajia kohtaan?
He vain haluavat häätää hyviä kirjoittajia pois palstalta, ja paistatella omaa egoaan.

@Johnny Appleseed varmisti että asia tulee selväksi. *huutonaurua*🤣
Tai sitten hän unohti, monesti, laittaneensa tuon viestin!

Juuri tässä männäviikolla olin huolissani Omppuherran muistista!
Ei muisti tökkinyt, mutta palsta tökki. Painoin lähetä-nappia useamman kerran, eikä mitään tapahtunut.
Nuo ylimääräiset voisin poistaa, mutta ehkä jätän ne sen varalle, että Alepa-Anna haluaa jonkun niistä poistattaa. :giggle:

vierailija
Nuorisoa monesti haukutaan huonotapaiseksi, mutta jos oletetaan, että täällä perhepalstalla suurin osa kirjoittajista on aikuisia, niin on kyllä erittäin huonotapaisia monta seassa. Haukutaan muita, nauretaan muille, trollataan, haastetaan tahallaan riitaa, spämmätään kuvia, kehuskellaan panoilla... Sanon taas, että toivottavasti eivät ole irl noin pahoja.

• Haha
Reactions: Lispetti
Toivon ja uskon, että vitsailet. Mutta siis kutsut itseäsi pervoksi?
Toki. Enkä vain palstapervoksi.😏
Olen oikeasti ihan täys pervo! Nuolen miehen puppuaukkoa ja työnnän sinne sormea/leluja jos hän haluaa, annan myös omaa peppuani ja mies piiskaa mua hevosen raipalla, ja harrastan myös seksiä julkisilla paikoilla. Olen myös masturboinut itseäni, ja miestä, julkisilla paikoilla. Olen masturboinut itseäni tunnetun pääjohtajan työpöydällä ja sellaisissa vähän erkoisemmissa kohteissa. Julkinen kulkuväline ei ole sellainen - vaikka sielläkin olen masturboinut. Olen esitellyt itseäni vähäpukeisena auton konepellillä ja tyydyttänyt itseäni vaihdekepillä.🤗
Ihan noin vain muun muassa.😗

Yhteistyössä