Kyllä, kun kivat saapuivat laittamaan iltaviestejään kaivatuilleen. Aamulla varhain illalla 9-10 jälkeen jonkin verran asiallista kaipuuta, yleensä siinä välissä työttömien, eläkeläisten, sekojen ja kehareiden huomion hakua. Hyvää yötä kaikille, omalleni erityisesti.Toisessa ketjussa oli viimeisen 15 minuutin aikana kivoja viestejä![]()
Mä tarviin psykoterapiaa tuohon fear of commitmentiin ja muihin pelkoihin.Hetken hairahdin hänen kaipaavan isosti
Miksi?Niin oli mutta jotenki jäi omituinen fiilis.
Siilit on ihania. Tulisivatpa omalle pihallekin.Siili on kyllä erikoinen otus, pieni vipeltäjä mutta selkä panssaroitu piikeillä, onhan se erikoista että on tollanen laji kun ei noita vastaavia hirveästi ole
En koe kaivatun hakeutumista seuraani ja luokseni tyrkyttäytymisenä, olisit tervetuloa.Kunpa osaisin olla sulle enemmän läsnä konkreettisesti. En vaan halua tyrkyttää seuraani.
- naiselta
Toivotaan parasta.Siilit on ihania. Tulisivatpa omalle pihallekin.
Minustakin siilit ja muutkin hyönteissyöjät - kontiaiset ja päästäiset- ovat kiintoisia ja hellyttäviä.Koen olevani siili-ihmisiä. En tule helposti juttuun kaikkien kanssa mutta niiden joiden tulen voin olla jopa riehakas. Hedgehog dilemma.
Kaipaan koko sydämelläni.
Kunpa osaisin olla sulle enemmän läsnä konkreettisesti. En vaan halua tyrkyttää seuraani.
- naiselta
Minustakin siilit ja muutkin hyönteissyöjät - kontiaiset ja päästäiset- ovat kiintoisia ja hellyttäviä.
Lisään vielä: Älä käytä Pikkuhousuja!Pyllistä stay uepissa minihameessa
Moi, muistatko mut E eli ennen vanhaan Syano Ukki/AvPD piposaru jne. . Mä kävin viikonloppuna Vasemmistoliiton kunta-ja aluevaaliehdokkaiden kanssa keskusteluja uudelleen metsittämisestä ja soistamisesta ja heidän eräs ehdokas oli mun radikaalin luontoajatuksen takana. Eri juttu toimivatko he näiden puolesta, mua koskiskeli oma ehdokas mukana puoluepolitiikkaan. Oma ehdokas edistää mielenterveyden ja kasvatuksen asioita, nimeltään Funda Demiri. Yritän vaikuttaa positiivisesti asioihin että erilaisuus olisi sallittua (っ.❛ ᴗ ❛.)っ______
Yön viesteistä ei
yhtään täältä. Ei
ylläolevakaan..
Mä olen yltiörealisti
karaktääri,
en haihattelija.
Palstalimerenssit
ei ole mun juttuni, tbh.
Rakastan yksinoloa
enemmän kuin
parisuhdetta
ollen sangen
erakkohenkinen.
En oikeastaan 'jaksa'
kuin toisia tähteläisiä,
jotka usein ovat
Asperger-dg:llä ja/tai
masentuneita/
kroonisesti ahdistuneita.
Tämä heidän luonteensa
herkkyyden, luovien
tendenssien sekä
lapsenkalt. puhtauden +
syvän empatian takia.
Rakastan heitä,
mikiliukkosia.
Monelle tähtilapselle
tämä maailma on
liikaa. Useimmille
täysin sietämätön.
Mielen syvyys;
rakkaus Totuuteen
ja Henkeen. Pintaa
raaputan ja voila-
jokainen tähteläinen
on kuin muinaisviisas
shamaani.
Tähän johtopäätökseen
olen eloni myötä tullut
tällä vulgäärillä
koulukiusaajapallolla.
Vietettyäni palstoilla
10 kk huomaan
kyynistyneeni
entisestäni. Voisin
luonnehtia tilaani;
poden voimakasta
ihmisallergiaa. On
kuin jokin olisi mennyt
pieleen ihmisen
evoluutiossa, kun
observoin maailmaa
Anno Domini 2025.
Silti - tunnen yhä syvää
myötätuntoa
ihmiskuntaa kohtaan.
['Ecce homo.'
'Tällainenko on ihminen.'
Ajattelen, päivittäin.]
Voisiko tähän antaa
oman F-koodin?
Potilaalla on ihmispelko,
ihmisallergia.
Retorinen kyskä vain..
---
Sitten toinen topic:
'Pyllistä stay upeissa'-
dude näyttää ilmestyneen
mun viestieni jälkeen,
silloin kun/jos on ollut
ilmestyäkseen.
Myös viestien, jotka
eivät ole by E by me -
näyttää 'sir sukka'
pärähtävän tonteille
ilm. olettaen joitain
kommentteja minun
viesteikseni.
Nimimerkki 'nainen' -
näkynyt täällä + toisella
puolella. Mä en ole
sama hlö. Mä kirjoitan vain
reilusti minuna, ei mitään
salailuja tai peitevirityksiä.
Huomenet geneeriset,
perjantaita pukkaa.
ʕっ•ᴥ•ʔっ (◠ᴥ◕ʋ)
Mä haaveilen vaan
Lapin tuntureista ja
kelohonkamökistä..
Ei ihmisiä. Ei valtapelejä.
Ei kateutta. Ei kilpailua.
________
x
Mä tykkään susta tyyppinäMoi, muistatko mut E eli ennen vanhaan Syano Ukki/AvPD piposaru jne. . Mä kävin viikonloppuna Vasemmistoliiton kunta-ja aluevaaliehdokkaiden kanssa keskusteluja uudelleen metsittämisestä ja soistamisesta ja heidän eräs ehdokas oli mun radikaalin luontoajatuksen takana. Eri juttu toimivatko he näiden puolesta, mua koskiskeli oma ehdokas mukana puoluepolitiikkaan. Oma ehdokas edistää mielenterveyden ja kasvatuksen asioita, nimeltään Funda Demiri. Yritän vaikuttaa positiivisesti asioihin että erilaisuus olisi sallittua (っ.❛ ᴗ ❛.)っ
Minullakin on alienoitunut olo ollut koko elämäni — aivan kuin en sopisi joukkoon. Psykologian tohtori Theodore Millon luokitteli taksonomioissaan Avoidant personality disorder traitit aliennoituneen itsekäsityksen kautta. Löytyy Theodore Millon instituutin kautta tuo taksonomia.
JuuMä tykkään susta tyyppinä
aivan helvetisti. Sä oot
mun suosikki näistä kaikista.
Sä oot turmeltumaton.
Pidä toi, Syano siilimies.
OgE
P.s. En påkailumielessä lirkuta.