Lääkärin ohjeen uhmaaminen..Kannattaako?

Olen syönyt clomeja 06/10 lähtien,välissä 3kk:n tauko. Söin viimeksi huhtikuussa kuurin,jolloin kierto sitten lugesteronin takia sekosi,27:stä 35:een. Normi kierto clomeilla ollut 27,ennen niitä 25 ja tuhrua aina kp 20 lähtien.
Viime kierto oli sitten 22,siihen en aloittanut clomeja enkä lugeja.
Olinkin aikeissa pitää taukoa nyt kesän ajan tästä vauva-projektista ja nauttia kesästä.
Meillä IVF suunnittelu käynti 28.6. ja itse hoito varattu vkolle 38.
Olin just puhelimessa lääkärin kanssa kun tämä kroppa sekosi,että mitäs nyt.
Sanoin lääkärille että minusta tuntuu ettei clomifen enää toimi mulla,viimesestäkin keskenmenneestä tärpistä jo 9kk..Kaksi kemiallista raskautta siis meillä takana.
Viime kierto oli jännittävä ja luulinkin jo tärpänneen..Masensi ihan täysillä kun menkat alkoikin ja 5 pvää etuajassa Joten nyt sitten kuitenkin haluaisin kokeilla clomeilla,mutta lääkäri sanoikin että pidä taukoa kun ollu sekavia kiertoja. Sanoi clomifenin poistuvan kehosta 2kk:ssa. Joten nyt kai olisi kroppa selvä niistä..
Lääkäri myös sanoi että vuodon tulisi alkaa vkolla 30 IVF:ää ajatellen. Laskeskelin just että vuoto ei kyllä osu sille viikolle vaikka miten lasken tai syön clomeja tai en..

Ensin lääkäri sanoi että alota nyt,sitten sanoi että lopeta. Harmittelin,etten jaksa ootella. No sitten lääkäri sanoi,että toinen vaihtoehto on sit alottaa ne. Sit sanoi että pidä tauko.
Mitä teen? Haluaisin kuitenkin ehkä kokeilla niitä. Nyt kp 3.
 

Yhteistyössä