Lääkäri sano että sokerit normaalit ym, ei kertonu tulosta, ite soitin--- oli 6,9 (syömättä)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kunnei nyt äidillä vaan oli tuo lääkärikirjaSYNDROOMA
what |O
voi vitun kevät !

taas yks jonka mielestä saa olla huolissaan vasta kun lapsi on ambulanssi kunnossa !!!

Ymmärrätkö että lasten lääkärillä ollaan käyty ja saatu ohjeet ja lastenlääkäri VAHVASTI EPÄILEE

sanoi myös että sokeria tarkkailla ja se pissa näyte on tärkein koska siitä kuulemma näkee onko pissassa sokeria
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja diabeetikko:
Huh, mitä vouhkaamista!

Tuo mehu on kyllä ollut huono homma aamulla juottaa. Ainakin mulla oli lapsena just mehu joka sai sokerit aina taivaisiin. Paasto todellakin tarkoittaa paastoa, kuten joku täällä jo kirjoittikin.

Toisekseen, jos lapsellasi ei vielä ole diabetesta todettu, on typerää vouhkata asiasta täällä. RAUHOITU! Ehdit vielä hössöttää aivan lakkaamatta jos lapsellasi diabetes todetaan. Toivottavasti kuitenkin muistat, ettet touhota ja vouhota ihan liiaksi.
|O
minä mitää vouhkaa kun keskustelen asiasta josta en tiedä!
vai pitäskö saatana oottaa siihen asti että ambulanssi pitää tilata?
"typerää vouhkata" :eek:

ja anteeks kiroilu mutta suuttuttaa tommonen etten sais olla huolissani!
et kyllä tosiaan tunnu aiheesta mitään tietävän...
tiedän sen verran jo mitä LASTEN LÄÄKÄRIN KANSSA olen asioinut ja toisen diabeetikon äidiltä kuullu...

ilmeisesti sinä olet sitä mieltä että pitäs oottaa niin kauan jos tilanne menee todella pahaks ja ennen sitä ei sais olla huolissaa eikä mitää tutkimuksia teettää?
Kannattais varmaan niitä tutkimuksia teettää jossain muualla ku täällä palstalla. Ei se sun lastas hyödytä kun sä täällä istut vouhkaamassa. Kokemuksesta tiedän ettei se tilanne hetkessä huonoksi mee
 
diabeetikko
Itselläni paasto oli todettaessa (aikaa yli 30v) 28.9. Veljeni pojalla todettaessa 26.7. Luulen, että tuo korkea johtuu kuitenkin tuosta mehusta. Vaikka olisi laimennettukin en usko, että ap on siita hiilareita laskenut.

Toivon, ettei lapsesi sokerit ole huomenna koholla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja diabeetikko:
Itselläni paasto oli todettaessa (aikaa yli 30v) 28.9. Veljeni pojalla todettaessa 26.7. Luulen, että tuo korkea johtuu kuitenkin tuosta mehusta. Vaikka olisi laimennettukin en usko, että ap on siita hiilareita laskenut.

Toivon, ettei lapsesi sokerit ole huomenna koholla.
Kiitos sinulle asiallisesta kommentista...
tänään viel pitää mitata ja huomen sekä se pissanäyte
 
Diabeetikon äiti
Mitä tässä nyt olen näiden muiden vastauksia lukenut, niin taidan jättää kommentoimisen kokonaan. Sain tuosta yhdestä viestistä sellaisen kuvan, että olen kokematon ja aiheutan hysteriaa ap:lle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diabeetikon äiti:
Mitä tässä nyt olen näiden muiden vastauksia lukenut, niin taidan jättää kommentoimisen kokonaan. Sain tuosta yhdestä viestistä sellaisen kuvan, että olen kokematon ja aiheutan hysteriaa ap:lle.
sinun kans ois mukava jutella kun sinulla varmaankin kokemusta on kerta diabeetikon äiti olet...
laita vaikka s-postia eeva.k83@elisanet.fi
 
Pissan haju voi johtua siitäkin mitä lapsi on syönyt ja juonut. Kokeilkaapa itse syödä vaikka parsakeittoa ja seuraavan kerran pissalla käydessä huomaatte mitä tarkoitin. Ihan pieneltä en alkaisi turhaan kotimittauksia tekemään -apteekista liuskoja ja tarkkailemalla virtsan sokereita näkee missä mennään. Vaikka kuinka olisi diabeetikon äiti niin se ei valitettavasti tarkoita sitä että kannattaa jakaa neuvoja siitä mikä testitapa on varmin indikaattori diabeteksen toteamisessa. Neuvolan, lääkärin ja mahdollisesti diabeteshoitajan antamia neuvoja kyllä kannattaa kuunnella. Hysteerinen mittailu (ilman asiantuntevaa opetusta siihen) ei aiheuta muuta kuin stressiä lapselle ja kipeät sormenpäät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Pissan haju voi johtua siitäkin mitä lapsi on syönyt ja juonut. Kokeilkaapa itse syödä vaikka parsakeittoa ja seuraavan kerran pissalla käydessä huomaatte mitä tarkoitin. Ihan pieneltä en alkaisi turhaan kotimittauksia tekemään -apteekista liuskoja ja tarkkailemalla virtsan sokereita näkee missä mennään. Vaikka kuinka olisi diabeetikon äiti niin se ei valitettavasti tarkoita sitä että kannattaa jakaa neuvoja siitä mikä testitapa on varmin indikaattori diabeteksen toteamisessa. Neuvolan, lääkärin ja mahdollisesti diabeteshoitajan antamia neuvoja kyllä kannattaa kuunnella. Hysteerinen mittailu (ilman asiantuntevaa opetusta siihen) ei aiheuta muuta kuin stressiä lapselle ja kipeät sormenpäät.
no en minä hysteerisesti mittaa kun korkeintaa 2 krt päivä kuten neuvottu ja huomenna pissatesti, jos siinä on jotain niin kuulemma lähetteellä pitää mennä taysiin, jos ei oo nii asia saa olla kunnes jos ilmestyy taas jotai selkeetä oiretta, neuvot anto yksityiseltä lastenlääkäri, eiköhän hän tiedä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Diabeetikon äiti:
Mitä tässä nyt olen näiden muiden vastauksia lukenut, niin taidan jättää kommentoimisen kokonaan. Sain tuosta yhdestä viestistä sellaisen kuvan, että olen kokematon ja aiheutan hysteriaa ap:lle.
sinun kans ois mukava jutella kun sinulla varmaankin kokemusta on kerta diabeetikon äiti olet...
laita vaikka s-postia eeva.k83@elisanet.fi

Sulle olis yv:tä
 

Yhteistyössä