Lääkäri käski varautua pahimpaan...

äiti täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Kamalan epätodellinen ja kuitenkin niin tuskaisen todellinen koko ketju...
Ihanaa, että saitte kuitenkin tavata vauvan ja jutella hänelle. Että teillä oli ne muutamat hetket.
Voimia ja osanottoni! Hiljaiseksi vetää...
Niin tuskallinen...Jotenkin tällaisen ketjun lukeminen pudottaa kovaa ja korkealta. Näin järkyttäviä tapahtumia ei halua nähdä eikä kuulla, sekin tekee jo kipeää. Ei voi millään ymmärtää vauvan äidin ja koko perheen tuskaa. Ihan hirveää ajatella, että sama voisi sattua omalle kohdalle.

Voimia sinulle Marge.
 
Puputin
En tiedä onko täällä jo linkki ollut tai oletko ehtinyt jo sivuilla käydä mutta laitan sen nyt kuitenkin. Siellä on tarinoita ja varmasti saat vertaistukea.

Suuret osanottoni. Surulla ei ole sanoja mutta jonain päivänä kannat mukanasi kaunista ikävää! Siihen asti voimia sinulle ja perheellesi !

http://www.enkelisivut.net/tarinat.html
 
äiti 4x
"Sinä lapsemme pieni ja kultainen,
olet enkeli parvessa enkelten.
Sinut lapsonen kantoivat helmastaan,
pois taivahan enkelit murheista maan.
kulta kruunuasi kenkään ryöstää ei voi enää kutreiltasi."

Lämmin osanotto suureen eron ikäväänne koko teidän perheelle.ja ISO voima halaus täältä teille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:
Kamalan epätodellinen ja kuitenkin niin tuskaisen todellinen koko ketju...
Ihanaa, että saitte kuitenkin tavata vauvan ja jutella hänelle. Että teillä oli ne muutamat hetket.
Voimia ja osanottoni! Hiljaiseksi vetää...
Niin tuskallinen...Jotenkin tällaisen ketjun lukeminen pudottaa kovaa ja korkealta. Näin järkyttäviä tapahtumia ei halua nähdä eikä kuulla, sekin tekee jo kipeää. Ei voi millään ymmärtää vauvan äidin ja koko perheen tuskaa. Ihan hirveää ajatella, että sama voisi sattua omalle kohdalle.

Voimia sinulle Marge.
Kiitos kummallekin... Kai sen joskus tajuaa, mitä on tapahtunut. Nyt vielä niin epätodellinen olo itsellänikin... 7kk oltiin siinä luulossa että alkusyksystä meille tulee vihdoin kolmas lapsi... On vaan tyhjä olo... Hautajaiset on varmaan vaikeat, mutta jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että oma lapsi pitää haudata... Ei sitä kai halua uskoa vieläkään...
 
vieras
Oot Marge päivittäin mun mielessäni. Voin rehellisesti sanoa, että en tule koskaan unohtamaan vauvaasi. Sun menetyksesi takia osaan arvostaa omia lapsiani vielä entistäkin enemmän. ((HALAUS))
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Oletko miettinyt että voi auttaa Margea ja joitain muitakin.Margehan voi ilmoittaa modeille jos haluaa lukot ketjuihinsa.
Niin no mä voin pyytää (jotain olen heille kirjoittanutkin...) mutta en mä voi käskeä, he itse päättävät mitä poistavat ja lukitsevat.
 
Marge, en ole tätä juttua seurannut sitten vauvan syntymä uutisten jälkeen ja anteex jos tulee toistoa, mut miten sun isommat lapset ovat ottaneet tapauksen? Ovatko osanneet palata normaaliin arkeen vai puhuvatko asiata koko ajan? Pidättekö lapselle hautajaiset? EI TARVITSE VASTATA, JOS KYSYMYKSENI TUNTUVAT TUNGETTELEVILTA. Kaikkea hyvää teille ja vielä se aurinko paistaa teillekkin, vaikkei nyt siltä tunnu :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei se ole mikään keskenmenoon verrattava. Keskenmenokin on tosi rankka juttu. Kannattaisi vähän miettiä, mitä kirjoittaa.
Tosiaan, keskenmenojakin vähätellään joka puolella. Siinäkin on kuitenkin menetetty kovasti odotettu lapsi. Muilla voi tietysti olla siitä omat mielipiteet, mutta sen kokeneilla on omat tuntemuksensa joita on typerää vähätellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei se ole mikään keskenmenoon verrattava. Keskenmenokin on tosi rankka juttu. Kannattaisi vähän miettiä, mitä kirjoittaa.
Tosiaan, keskenmenojakin vähätellään joka puolella. Siinäkin on kuitenkin menetetty kovasti odotettu lapsi. Muilla voi tietysti olla siitä omat mielipiteet, mutta sen kokeneilla on omat tuntemuksensa joita on typerää vähätellä.
Mun mielestä on ihan karmeaa, että Marge joutuu selittämään täällä tällaisia asioita :( Ottakaa nyt ihmiset rakkaat järki käteen ja miettikää, mitä kirjoitatte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Marge, en ole tätä juttua seurannut sitten vauvan syntymä uutisten jälkeen ja anteex jos tulee toistoa, mut miten sun isommat lapset ovat ottaneet tapauksen? Ovatko osanneet palata normaaliin arkeen vai puhuvatko asiata koko ajan? Pidättekö lapselle hautajaiset? EI TARVITSE VASTATA, JOS KYSYMYKSENI TUNTUVAT TUNGETTELEVILTA. Kaikkea hyvää teille ja vielä se aurinko paistaa teillekkin, vaikkei nyt siltä tunnu :hug:
Lapset ovat olleet aikalailla "omia itsejään". Poika kysyi sairaalasta tullessa että missä vauva on nyt... Yritän aina vastata lyhyesti ja rehellisesti. Tyttö ei ole muuta asiasta puhunut, osoittanut pari kertaa mun masua ja sanonut että ei ole siellä enää vauvaa... Valokuvia katsottaessa sanovat vauvaa pikkuveljeksi... Täytyy vielä ennen hautajaisia jotain sanoa asiasta lapsille... Pojalle sanoin jo aiemmin, että joskus harvoin joku on niin kipeä, että siihen ei löydy lääkettä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Marge, en ole tätä juttua seurannut sitten vauvan syntymä uutisten jälkeen ja anteex jos tulee toistoa, mut miten sun isommat lapset ovat ottaneet tapauksen? Ovatko osanneet palata normaaliin arkeen vai puhuvatko asiata koko ajan? Pidättekö lapselle hautajaiset? EI TARVITSE VASTATA, JOS KYSYMYKSENI TUNTUVAT TUNGETTELEVILTA. Kaikkea hyvää teille ja vielä se aurinko paistaa teillekkin, vaikkei nyt siltä tunnu :hug:
Lapset ovat olleet aikalailla "omia itsejään". Poika kysyi sairaalasta tullessa että missä vauva on nyt... Yritän aina vastata lyhyesti ja rehellisesti. Tyttö ei ole muuta asiasta puhunut, osoittanut pari kertaa mun masua ja sanonut että ei ole siellä enää vauvaa... Valokuvia katsottaessa sanovat vauvaa pikkuveljeksi... Täytyy vielä ennen hautajaisia jotain sanoa asiasta lapsille... Pojalle sanoin jo aiemmin, että joskus harvoin joku on niin kipeä, että siihen ei löydy lääkettä...
kuolema on aina vaikea asia selittää lapsille ja vielä vaikeampi kun kyseessä on vauva/lapsi. :hug:
 

Yhteistyössä