Lääkäri käski varautua pahimpaan...

vieras
Joku tämän jo laittoikin.
http://www.enkelisivut.net/

Niin yllättäen, äkkiä lähdit sä pois
emme sua vielä antaneet ois.
On suru, kaipaus suunnaton
mutt' tiedämme sun hyvä olla nyt on.
 
Onpas tullut taas kauniita tekstejä, kiitos... Joitakin olen jo kirjoittanut muistiin... Todella tyhjä olo on, ihan pysähtynyt... Fyysisesti jaksan jo jotain tehdäkin... Mutta välillä iskee kamala itkukohtaus, ei meinaa henkeäkään enää saada... On vaan mielettömän tyhjä olo... Meillä oli eilen hääpäiväkin... On ollut ihan liian rankka vuosi...
 
vieras79
Mitä laittaisn tähän...en löydä vielläkään oikeita sanoja.
Mutta itkekää itkunne ja tuskanne pois vaikka se olisi joka hetkistä,ei ole aikaa eikä rajaa kauanko saatte surra, te surette niin kauan kuin suru on lähellä,kukaan ei vaadi teitä ryhdistäytymään teillä on oikeus olla niinkuin olette.Anna sen tuskan tulla ulos kerta toisensa jälkeen se helpottaa,aikanaan mutta tehkää surutyönne kunnolla ja loppuun.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
" Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie, niin pitkä on matka, ei kotia näy, vaan ihana enkeli vieressä käy, vaan ihana enkeli vieressä käy. " :'( :'( :'(
Tää on mielettömän kaunis... Kiitos, eiköhän jossain vaiheessa taas törmätä, pitkästä aikaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Onpas tullut taas kauniita tekstejä, kiitos... Joitakin olen jo kirjoittanut muistiin... Todella tyhjä olo on, ihan pysähtynyt... Fyysisesti jaksan jo jotain tehdäkin... Mutta välillä iskee kamala itkukohtaus, ei meinaa henkeäkään enää saada... On vaan mielettömän tyhjä olo... Meillä oli eilen hääpäiväkin... On ollut ihan liian rankka vuosi...
Suru helpottaa ajan kanssa.Varmaankaan ei nyt lohduta yhtään.Ja muista hakea tukea jostain jos siltä tuntuu.
Tännekin on tuo käpy ja enkelisivut laitettu.Katso niitä kun jaksat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
" Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie, niin pitkä on matka, ei kotia näy, vaan ihana enkeli vieressä käy, vaan ihana enkeli vieressä käy. " :'( :'( :'(

Margelle perheineen lämmin osanottohali :hug: ja voimia jaksaa elämää eteenpäin. Tunteesi on varmasti tyhjä, itse saman kokoeneena sen tiedän.
Meillä tämä laulu soi, kun isä otti pienokaisen arkun syliinsä ja alkoi kantamaan hautaa kohti. Siksi tämä laulu saa aina kyyneleet silmiin :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Onpas tullut taas kauniita tekstejä, kiitos... Joitakin olen jo kirjoittanut muistiin... Todella tyhjä olo on, ihan pysähtynyt... Fyysisesti jaksan jo jotain tehdäkin... Mutta välillä iskee kamala itkukohtaus, ei meinaa henkeäkään enää saada... On vaan mielettömän tyhjä olo... Meillä oli eilen hääpäiväkin... On ollut ihan liian rankka vuosi...
Suru helpottaa ajan kanssa.Varmaankaan ei nyt lohduta yhtään.Ja muista hakea tukea jostain jos siltä tuntuu.
Tännekin on tuo käpy ja enkelisivut laitettu.Katso niitä kun jaksat.
Enkelisivuja luinkin jo keskenmenojen jälkeen... Käpyn sivuilla oli ihan neuvojakin, täytyy vielä myöhemmin lukea sitä lisää...
 
mä en tiedä muuta kun sanoa että voimia koko perheelle itelläni kuoli 4kk iässä poika v.2000 ite olin aivan rikki poika oli todella sairas kun syntyi ja tänä päivänäkään ei ole tietoa mihin poika menehtyi :'( :'( :'( :'( joku todella harvinainen sairaus :'( :'( :'( :'( mulle saa laittaa yv jos tahdot jutella MargeSimpson
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kuu-ukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
" Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, hänt ihana enkeli kotihin vie, niin pitkä on matka, ei kotia näy, vaan ihana enkeli vieressä käy, vaan ihana enkeli vieressä käy. " :'( :'( :'(

Margelle perheineen lämmin osanottohali :hug: ja voimia jaksaa elämää eteenpäin. Tunteesi on varmasti tyhjä, itse saman kokoeneena sen tiedän.
Meillä tämä laulu soi, kun isä otti pienokaisen arkun syliinsä ja alkoi kantamaan hautaa kohti. Siksi tämä laulu saa aina kyyneleet silmiin :'(
Itku tuli kun tämänkin luki.
Osanotto kirjoittajalle ja kaikille lapsensa menettäneille.

 
Osanottoni teidän perheelle :hug: On niin surullista, enkä edes osaa kuvitella surunne määrää. Ei ole sanoja, emme tunne, en osaa lohduttakaan. Vain sen tiedän että pienellä enkelipojallanne on nyt hyvä olla. Päivä päivältä matka surussa lyhenee, jaksamista.
 
Itkun kanssa luin ketjun läpi.. olen ihan sanaton. Tai en aivan. Käy kurkkaamassa tälle
http://health.groups.yahoo.com/group/enkelinkosketus/ sivulle, ja liity mukaan. Sieltä, saman kokeneilta, saat varmasti apua ja tukea, parempaa kuin meiltä, jotka emme täysin voi tietää, mitä kaikkea mielessäsi liikkuu.
Muuta en osaa sanoa, koita pärjäillä, anna itsellesi aikaa toipua. Tee kaikkea sellaista, mistä vähänkin saat lohtua ja edes hetkeksi parempaa mieltä. Aika auttaa myös, mutta se tieto ei tässä vaiheessa auta sinua tietenkään lainkaan. :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
Itkun kanssa luin ketjun läpi.. olen ihan sanaton. Tai en aivan. Käy kurkkaamassa tälle
http://health.groups.yahoo.com/group/enkelinkosketus/ sivulle, ja liity mukaan. Sieltä, saman kokeneilta, saat varmasti apua ja tukea, parempaa kuin meiltä, jotka emme täysin voi tietää, mitä kaikkea mielessäsi liikkuu.
Muuta en osaa sanoa, koita pärjäillä, anna itsellesi aikaa toipua. Tee kaikkea sellaista, mistä vähänkin saat lohtua ja edes hetkeksi parempaa mieltä. Aika auttaa myös, mutta se tieto ei tässä vaiheessa auta sinua tietenkään lainkaan. :hug: :hug: :hug:
Kiitos... Mutta sen verran tuosta linkistä, että tässä ei ole kyse raskauden keskeytyksestä sikiöpoikkeavuuden vuoksi...
 
Otan osaa suureen suruunne!
" Lennä tuuli, etsi se maa,
jossa lauluni kuulla hän saa.
Kerro minulle onko hän onnellinen,
mitään muuta toivo en."
Sanotaan, että kaikella on tarkoitus. Tällaisten asioiden kohdalla sitä miettii, mikä tarkoitus tällä voi olla... Perhekerhossa keskustelimme kerran näistä asioista, ja siellä naispastori sanoi että näille asioille ei löydy selitystä, se on taivaan isän suuri salaisuus miksi näin tapahtuu. Ei se tällaisissa tilanteissa lohduta, mutta niin se varmaan sitten on.
"Uusi aamu täynnä niin on elämää,
siksi vaikeaa on sitä ymmärtää.
Kesken leikkien jos ilta yllättää,
liian paljon kokematta jää.
Aina päivän köyhempi tai rikkaampi,
kuinka kukin meistä katsoo elämää.
Lyhyt tuokio voi olla enemmän,
kuin pitkä taival yhdentekevä.
Ilta tulee aina aivan liian pian..."
Olette ajatuksissa, voimia ja suojelusenkelit olkoon turvananne. :hug:
 

Yhteistyössä