Ladykestien menu

Syöjinä on lihaa ja kalaakin karttavia naisia, joitakin lapsiakin, mutta lähinnä sellaista 25-50 vuotiaita leidejä.

Tarjolle meinaan melkein yksikätisenä tyty käsivarrella väkertää:

Pestotäytteiset emmentalsarvet
Savukala-sinappikurkkusalaattitahnalla täytetyt minileivät
Kreikkalainen sipulipiirakka
mustaherukkahillolla hunnutettu briejuusto

pallosalaatti (erivärisiä tomaatteja, mozzarellaa, viinirypäleitä ja melonipalloja salaattipedillä)
vihreäsalaatti useasta erilaisesta salaattilajikkeesta, avocadosta ja kurkusta
yrttinen jogurttikastike
ranskalainen perinteinen salaattikastike
Marinoituja oliiveja, fetaa ja aurinkokuivattua tomaattia

Vaahtokarkkibrowniet ja vaahtokarkit
sitruunabrita
vadelmainen juustokakku

Juotavaksi kivennäisvettä, kuoharia, kahvia+teetä

Arvon vielä pitäisikö lisätä jotkut marinoidut herkkusienet tai frittata listalle...
Onko menu teistä järkevä, puuttuuko jotain? Ja uskon vieraiden pärjäävän näiden juhlien ajan ilman pieniä lihapullia ja sipsejä/poppareita...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
ja missäs nää kutsut pidetäänkään? :p

Hyvältä kuulostaa!
Meillä tietenkin! Laitan teinit siivoamaan koko talon.
Että tervetuloa mahdolliset tutut, esim. Kontiolahdelta, kahden viikon päästä!
niin sitä mä mietinkin että missä tää "teillä" sijaitsee :D Näin kasvissyöjän näkökulmasta on tosi ihanat tarjoilut - todellakin
 
Alkuperäinen kirjoittaja lskjl:
Muuten kuullostaa ihanalta, mut minkä ikäisiä lapsia on tulossa? Lapsille ei taida pahemmin löytyä suuhunpantavaa?
Meidän 2 v 8 kk söisi noita kaikkia, tai ehkä siitä briekakusta vaan hillon...

Uskon mukana olevien äitien osaavan etsiä pöydästä melonipalloja, savukalaleipiä, salaatinlehtiä, oliiveja tai tomaatteja lapsilleen heidän mieltymysten mukaan. Joku hedelmämehu pitänee kyllä lapsille lisätä, jotenkin pidin sitä niin itsestään selvänä etten kirjoittanut edes menuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Miten/millä muuten teet nuo melonipallot?
Mulla on sellainen pieni pallorauta vai millä nimellä sitä kutsutaan. Siis kuin minikokoinen jäätelokauha. Tehdäänkö sillä pariisinperunoita tms. Itse olen käyttänyt sitä lähinnä meloonipallojen tekoon.
 
Nam, ihanalta kuulostaa! Meillä on kuuden "ihanan naisen" porukka, joka kokoontui viimeksi perjantaina. Ei ollut noin hieno meny ollenkaan, mutta oli kyllä tunnelmaa senkin edestä!

Juomana oli mm. kultahippuja sisältävää kuoharia, mikä oli aika hauska juttu.

Luulen, että ainakaan tarjoilujen takia nuo sinun kemusi eivät voi mennä pilalle! =)
 

Yhteistyössä