Lady Domina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja the man
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvä on.Huomaankin että olet hiukan parempi tapainen kuin edellinen kun tulen huoneeseen olet kontillasi ja olet näköjään kuuliaisena pukenut sukkanauhaliivit,sukat sekä korkokengät jotka sinulle lähetin.Riisun takkini ja alta paljastuu kireä kokovartalo latexasu.Huomasin että kyrpäsi seisoi jo tullessani.Selitän kuinka sinulla ei ole oikeutta moiseen,se oikeus täytyisi ansaita.Otan piiskani ja sivallan sinua lujaa pakaroille.Työnnät kiimaista persettäsi tarjolle.Kyrpäsi seisoo hurjana jolloin todella suutun ja otan laukustani renkaan jossa nahkanarut ja sidon kyrpäsi jalkojesi väliin.Vikiset kiimaisena.En kuuntele surkeaa vikinääsi vaan laitan sinulle suukapulan.Vedän kumihanskat käteeni ja alan rasvata valtavaa dildoa.Otan rasvaus ruiskun ja työnnän sen anaaliisi tyhjennån ruiskun ja heth perään työnnän valtavan dildon säädän hiukan vibraa.Tulen eteesi ja poistan suukapulan jolloin alat kiimaisena vaikeroimaan ja sivallan muutaman kerran lujaa pakaroille.Anot lupaa saada runkata,mutta ei..

Käteni vapisevat ja suustani valuu kuolaa, juuri poistetun suukapulan takia.
Käteni hapuilee kovalle kyrvälleni, mutta sinä et vieläkään anna minun koskea siihen , vaan ruoskit minua vielä kovempaa.
Pyydän lupaa nuolla jalkojasi

Käsken sinun nuolla saappaitani ja samalla kun nuolet niitä yritän runkata itseäsi.Ei se ei todellakaan käy heilautan piiskaa niin pakaraasi jää verinen naarmu,joudun toistamaan tämän muutaman kerran.Lopulta saat luvan runkata itseäsi,mutta lattiaa vasten.Kun runkaat itseäsi säädän dildon täysille pidän saappallani huolen että pysyt lattiassa.Saappankorko painaa selkääsi.Orkun tullessa vartalosi nykii lattiaa vasten ja huudat nautinnosta.Session lopuksi suutelet saappaitani.

Siivoat tietenkin lattian.Jynssäät lattiaa hiukan tehottomasti jolloin annan piiskan taas puhua.Kuin sanojeni painoksi ""siivouksen tärkeydestä""nipistelen sinua kovakouraisesti pakaroista.""vimeisenä"" saat kiillottaa saappaani yrität selvästikkin hivellä kyrvälläsi niitä jolloin tartun sinua nänneistäsi ja muutamalla nykäisyllä palautan sinut järjestykseen.Ennen lähtöäni riisut varusteesi.Otan laukustani anustapin jonka asetan reikääsi lisäksi saat sukkahousut joita käytät anustapin kanssa vuorokauden ajan.Ennen ensi sessiota lady tarkastaa sukkahousut ettet vain ole runkannut yönaikana jos..

Oletkos ollut kiltti poika ja noudattanut käskyäni?Ettet vain olisi ollut tuhma ja sotkenut sukkahousujasi?Johtuiko se anustapistasi tekikö se liian hyvää?Vastaa?Tiedät kyllä miten tuhmille pojille käy!Seuraava sessio alkaa klo:18.00 katsokkin että olet vastannut siihen mennessä,lady d:llä on kyllä muitakin tuhmia poikia jotka odottavat kiimainen perse pystyssä piiskaani.Äläkä unohda kertoa yksityiskohtia vain niistä voin päätellä että kuinka tuhma olet!

Minä runkaan minua sairas kun ajattelen kuinka ihana olisi saada olla sinun palveluksissaa,haluatko tulla tänne minulle ja kasvattaa minua?Minä tarvitsen piiskaa joka päivää!
maanantai pakarat,tiistai reisien takapuolella,keskiviikko reisien sisäpuolilla,torstai reisien etupuolella,perjantai perseenreikä kidutus,lauantai kyrpän kidutus

En noudattanut käskyäsi, joten joudun alistumaan
kohtalooni. Anustappi tosin teki ihan sairaan hyvää.
Laittaisitko maili osoitteesi, jotta voisimme jatkaa tätä
kahden kesken?

Tulet avamaan ovesi ja kysyt,kuka hän on.Totean hänen olevan ""arska"" joka on ollut niin tuhma että joutuu palvelemaan minua koko päivän.Pelkkä katse riittää ja painut riisumaan itsesi ja asetut kontallesi lattialle..

Laitan sinulle suukapulan jossa suuhusi työntyy suuri dildo.Kuten saatoin arvata sinulla seisoo ja alat heti ahnaasti lutkuttamaan dildoa.Laitan nänninnipistimet,ja laitan leveän nahkavyön lanteillesi ja kiristän vyö mahdollisiman kireälle.Nipistelen pakaroitasi ja otan pienen piiskani ja annan muutaman iskun takaapäin kiveksille.Katseesi on kiimaa täynä,en pidä siitä.Otan suuren ruoskani jossa muutamia teräviä niittejä päässå.Tarjoat kiimaista persettäsi ja annan ruoskan puhua.Pakaroihisi ilmestyy välittömästi veriset ruhjeet.Läähätät,koriset ja imet dildoa äänekkäästi.Huomaan että yrität lantiollasi tehdä nussimisliikkeitä.Ei se ei käy!Annan muutaman mojovan iskun kiveksille pienellä piiskallani.Et kuitenkaan tottele..No olin varautunut tähän.Käsken arskaa avamaan sepaluksensa katsot kauhuissasi kun arskaa ottaa valtavan kyrpänsä esiin.Se suurin mitä olet koskaan nähnyt.Arska tulee eteesi ja käsken sinua rasvaamaan arskan kalun.Vastustelet jolloin puristan kiveksiäsi niin että kynnet jättävät jäljet...

Istun selkääsi pidän kiinni kyljistäsi,kynteni painuvat lihaasi.Väriset kiimasta allani ja käsken arskaa rasvaamaan persereikäsi.Arska työntä rasvatun turpean sormensa persereikääsi nyyhkytät tyytyväisenä ja yrität jo tarjota persettäsi nussittavaksi jolloin nipistelen sinua kovaa pakaroistasi.Annan lopulta luvan arskalle nussia persettäsi.Siirryn eteesi ja arska ryhtyy työntämään valtavaa kyrpäänsä reikääsi.Katseessasi on vuoroin tuskaa vuoroin kiimaa.Arska ottaa lantiovyöstäsi toisella kädellä kiinni,toiseen käteen hän ottaa kyrpäsi puristaen sen suureen kouraansa ja alkaa nussia rajusti persettäsi.Kuulen kuinka läähätät ja imet dildoa kunnes koriset,täriset ja kyrpäsi syöksee spermansa lattiaan.Arska nussii itsensä orkkuun ja laukeaa reikääsi.Nyyhkytät ja täriset.Arska vetää kyrpänsä ulos ja irrotan suukapulasi,kuolasi on aivan vaahtoa.Riisun muun varustuksesi.Tässä vaiheessa arska saa lähteä,mutta sinä et!Käsken sinua puhdistamaan välineet hyvin.Tällä kertaa joudut nuolemaan lattian ihan vain jotta..

Oppisit että lady dominan sana on laki.Yrität selvästi tehdä työn huonostit jolloin isken sinua piiskallani nussitulle perseellesi.Pakarasi värähtelevät piiskan osuessa niihin.Saat homman tehtyä ja huomaan että kyrpäsi seisoo jälleen.Pyydät lupaa saada runkata.Käsken sinua käymään polvillesi sängynlaitaa vasten otan paksun anustapin ja remmin laukustani.Työnnän anustapin liukkaaseen reikääsi ja alan raivoisasti remittämään persettäsi.Huudat nautinnosta ja anot lupaa runkata.Annan lopulta luvan ja jyskytät itseäsi sängynlaitaa vasten.Orkun hetkellä huudat nautinnosta,kiimasi hellittää.Anustappi saa jäädä aukkoosi lisäksi laitan sinulle siveysvyön jotta hm.Oppisit runkkamaan ilman lupaa.Avaimmen sujautan rintojeni väliin.Suutelet saappaitani kun sanon sinulle""katsokkin että täällä on siistiä kun seuraavan kerran tulen"".

Mitä yrität ehdottaa?Kuinka edes kehtaat puhutella minua?Et kyllä kuulu talliini koska ketään noin julkeaa siellä ei ole.Sietäisit saada raippaa perseelle ja valtaisan dildon reikääsi,hoito joka pehmentää kyllä kovimmankin kukonpojan.

Status
Viestiketju on suljettu.