Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Schmettis:Mun lääkkeissä lukee vain "Käytöstä raskauden tai imetyksen aikana tulee keskustella lääkärin kanssa". Lääkäri vaihtoi lääkkeet tutkitumpiin kun osassa on katsottu olevan yhteyttä huuli- ja kitahalkioon.
Alkuperäinen kirjoittaja Schmettis:Mun lääkkeissä lukee vain "Käytöstä raskauden tai imetyksen aikana tulee keskustella lääkärin kanssa". Lääkäri vaihtoi lääkkeet tutkitumpiin kun osassa on katsottu olevan yhteyttä huuli- ja kitahalkioon.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Tällä hetkellä minulla on käytössä lääkärin määräämänä tramal ja sitä ei suositella käytettävän raskausaikana.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Lääkäri ei varsinaisesti kanssani keskustellut yhtään mitään lääkkeestä ja sen haitoista, sitä minulle määrätessään.
Toiselta lääkäriltä sain tietoni. tramal on keskushermostoon vaikuttava erittäin vahva kipulääke, jonka vieroitus oireet ovat monilta osin samat kuin kokaiinin. Samoin myöskin haitallinen sikiön kehitykselle, altistaa ennneaikaisuudelle ja vaikka mitä kaikkee muuta "kivaa" lääkkeestä saattaa seurata.
Jokaisen tabletin ottaessani joudun käymään sisäisen kamppailun sen tarpeellisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja eikö:Tramal ole kipulääke?