L
lääkiksen käynyt henkilö tai muuten vain reipas ih
Vieras
Mitä kertoo lääkärien tasosta kun joku pystyy työskentelemään lekurina vaikka ei ole saanut päivääkään alan koulutusta? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä siitä? Onko oleellista? Mä tiedän yhden rakennusmiehen, joka käyttää huumeita.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tiedän yhden tutun lääkärin, joka nimeenomaan halusi tehdä yövuoroja kun kuulemma tienasi niin hyvin. Yksikin lääkäri kehuskesli kuinka on saanut pimeästi siivojan erittäine edullisella hinnalla.
En ole yhtään koulutusta itse maksanut, käyn n. joka toinen kuukausi enkä ole lääkäri. Työnantaja maksaa, julkinen sektori. Jos pitäisi itse maksaa, en kävisi missään.Alkuperäinen kirjoittaja mainoksia?:Miksi lääkärit eivät itse maksa koulutuksiaan? Täytyyhän meidän muidenkin ne maksaa???
Erikoislääkäreillä on oma lehti:
http://www.sely.fi/el_mediakortti.html
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:ahas
Alkuperäinen kirjoittaja lääkiksen käynyt henkilö tai muuten vain reipas ihminen:Mitä kertoo lääkärien tasosta kun joku pystyy työskentelemään lekurina vaikka ei ole saanut päivääkään alan koulutusta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:ihmeellisen syvään juurtunutta tämä "herraviha" vain nyky-yhteiskunnassakin on. Lääkärin tulot eivät työtunteihin verrattuna etenkään julkisella puolella todellakaan ihmeelliset ole, silti lääkäristä on jostain syystä tullut se ahneuden ja rahanhimon perikuva. Jostain Nokian pomoista nyt viis. Heti kun saat lisurinpaperit yliopistosta ulos niin olet vapaata riistaa kaikenlaisilla mollaajille. Ettäs kehtasitkin tuhlata yhteiskunnan resursseja tuollaiseen herratutkintoon, orjatyöhön joutaisit tuosta hyvästä, palkatta raatamaan ympäri vuorokauden! Saathan sinä jo määrätä elämästä ja kuolemasta, siitä hyvästä saisit olla kiitollinen kun saat siellä terveyskeskuksessa Valviran piinaavan katseen alla saat juoppoja hoitaa!
Ja silti kuvitellaan että kyllä lääkikseen olisi pilvin pimein niitä tulokkaita jotka valmistuttuaan olisivat silkasta auttamisen halusta valmiit uhraamaan perhe-elämänsä ja vapaa-aikansa puurtaakseen 24-tuntista päivää minimipalkalla syrjäseutujen terveyskeskuksissa. Kun vain nostettaisiin sisäänottomääriä.
Alkuperäinen kirjoittaja lääkiksen käynyt henkilö tai muuten vain reipas ihminen:Mitä kertoo lääkärien tasosta kun joku pystyy työskentelemään lekurina vaikka ei ole saanut päivääkään alan koulutusta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja lääkiksen käynyt henkilö tai muuten vain reipas ihminen:Mitä kertoo lääkärien tasosta kun joku pystyy työskentelemään lekurina vaikka ei ole saanut päivääkään alan koulutusta?![]()
Pitäisikö potilaan sairastua nyt sit vakavammin, että näkis sen lääkärin "tason"?
Mä tarkoitin oikeastaan sitä, että lähes jokainen rahastaa jonkun kustannuksella. Enkä tiedä ketään, joka olisi kieltäytynyt palkankorotuksesta, vuorotyölisistä tai muustakaan ansiotason noususta. Kuinka moni ihan oikeasti kieltäytyisi palkasta, jota tarjotaan ja pyytäisi pienempää palkkaa?Alkuperäinen kirjoittaja tätä kai tarkoitit?:Niin, jos ei ruokaa myytäs kaupoissa, täytys kaikkien kasvattaa se itse. Sitäkö tarkoitit.