Lääkärintodistus sairaslomaa varten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielikuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mielikuva

Jäsen
29.12.2008
746
0
16
Finland
maijuvuutta.vuodatus.net
Ei mene siis mulla jakeluun B) Eli. Olen työharjoittelussa ja tarviisin saikkua enemmän kun sen kolme päivää jonka voi terkkari kirjottaa. Olen raskaana viikolla 19 ja selkä on ihan pee-askana ja väsymys niin törkeä että silmät kääntyy itekseen ympäri ja alkaa unia näkyä...

Menenkö terveyskeskukseen kello kaheksan maanantai aamuna toivomaan aikaa päivystävälle lääkärille vai miten? Maksaako semmonen todistus? Meillä lukee kunnan sivuilla että "lääkärintodistus 31,50e" niin tarkoittaako se että joudun senverran siitä maksamaan plus päivystyskäynnin hinnan?!

Mitenhän ois sitten yksityisellä?

Ei lääkärintodistus sairaudesta maksa mitään, vain normaali käyntimaksu. Soitat ma tk:hon ja yrität saada sieltä ajan. Jos ei siis työteerveyteen ole oikeutta.

varaat omalle lääkärille päivystys ajan ja kyllä se sitä saikkua kirjoittaa ( mulle kirjotti raskaana ollessa 2vk selän takia) eikä se maksa kun sen lääkäri käynnin

soitat aamulla itselles aikaa terpparii ku niit aletaan jakamaan.. ja sanot jo aikaa varatessa että tarvitset saikkua enemmän ku kolmepäivää ni pääset lääkärille.. tuskin päivystyksee tuollasia tapauksia otetaan.. mut voithan sitäki kokeilla jos ei muu auta..

Yhteistyössä