lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aamulla alkoi surina, missään ei näy kärpäsiä ja muut ei kuule. Ja nyt hirvee pää kipu. Voisiko olla mahdollista että kärpänen on mennyt korvaan yöllä, niitä on meidän asunnossa tänä kesänä ollut, hyttysverhon puuttumisen takia.

Mä menin kerran lääkäriin sen takia, kun olin aivan varma, että mulla meni joku ötökkä nenään! Poskiontelo tuntui aralta ja toinen puoli naamasta oli arka. Kyllä mä huomasin, kuinka lekuri yritti peittää huvittuneisuuttaan..sanoi, ettei mikään elukka voi päästä poskionteloon. Tunsin itteni typeräksi, mutta asia kun vaivasi mua niin kovasti, halusin selvittää sen! No, eihän musta mitään vikaa löytyny ja kipukin meni ajan kanssa itekseen ohi. Lääkäri tosin yritti hymyilynsä lomassa selittää, että on sinne nenään voinut toki jokin eläväinen mennä, mutta tullut pois ja jättänyt limakalvon araksi.

Pointtini on siis se, että kannattaa kuitenkin mennä lääkäriin (mikäli näinä "hyvinvoinnin päivinä" sellaisen ihmeen kuin lekuriajan saa). Parempi tarkistaa kuin pelätä.

Rätinää sieltä korvasta kuuluis jos siellä joku olis.

Mutta toi surina yhdistettynä kovaan päänsärkyyn olis saanut mut lähtemään lääkäriin heti oireiden alettua.

Yhteistyössä