Lääkäriasiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko pakko varata aika omalle lääkärille? Kun aina kun on varaamassa aikaa ne kysyy oman lääkärin nimeä. Ei muuten, mutta se mun oma lääkäri on täys kyrpänaama, enkä halua nähdä sitä sekuntiakaan. Onneksi joskus on saanut jonkun toisen lääkärin kun omalla lääkärillä kiirettä tai lomalla.

Kaksi kertaa olen käynyt, eikä mun mielestä sovi ollenkaan lääkärin ammattiin. Yksin olen käynyt kerran ja toisen kerran lapsen takia. Nyt pitäisi varata aika lapsen takia.

Tätä oli kouluterkka suositellut. Syy on vaan semmonen, että en usko, että tämä oma lääkäri letkauttaa sille korviansakaan. Aina saa pahalla mielellä lähteä sieltä pois. Se lääkäri on niin töykeä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voit sanoa ajanvarauksessa että haluat mielummin jollekin muulle ajan kun omalääkärille. ei siitä kenenkään pitäisi ottaa nokkiinsa

No eihän se oma lääkärini sitä saa kai tietää? Tuskin ne silleen siellä juoruilee, vai? Vaikka ei se mua haittaisi, koska en aio mennä enää koskaan omalle lääkärilleni.

Voit pyytää aikaa jollekin toiselle muttet välttämättä saa jos tk:ssasi noudatetaan perinteistä väestövastuujärjestelmää kiireettömien ei-akuuttiaikojen suhteen. Se tarkoittaa ettei toisen alueen lääkäriä voi velvoittaa tarjoamaan sinulle aikaa. Tästä ollaan tiukkoja etenkin silloin jos kiireettömille ajoille on pitkät jonot, mutta käytännöt kyllä vaihtelevat. Kannattaa kokeilla saatko mutta eniten kannattaisi vaihtaa omalääkäriä.

Yhteistyössä