Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Juu olen tainnut kuulla "siviilissä" juttuja tästä lääkäristä..Ei taida olla enää samassa paikassa töissä?
Mä ihmettelen ihan samaa asiaaAlkuperäinen kirjoittaja haloo!!:miksi helvatussa se nainen antoi luvan tissiensä imemiseen???
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Kyllä ihan kenen tahansa kaikilla valoilla käyvän tulis tajuta ettei mistään ihan normikäytännöstä ole kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Minä oon varmaan sairas, mutta luin saman iltasanomista ja mua ainakin rupes kiihottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Kyllä ihan kenen tahansa kaikilla valoilla käyvän tulis tajuta ettei mistään ihan normikäytännöstä ole kyse.
mitähän lääkäri on ko. toimenpiteellä selittänyt tutkivansa? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:Jee, pääsinpä viimein kirjautuun..! Missähän paikkakunnalla tuo on tapahtunut? Jutussa luki et pohjois-pohjanmaalainen käräjäoikeus, muttei muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:No mä en antaisi lupaa tollaseen "tutkimukseen" :$
Jos lääkäri kysyis että "saanko kouria sua takaapäin ja vähän imasta tisusta?" mä olisin toivottanut hyvän matkan helvettiin ja painunut ulos huoneesta.
Ja mä olisin tehnyt heti valituksen tollasesta käytöksestä. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:No mä en antaisi lupaa tollaseen "tutkimukseen" :$
Jos lääkäri kysyis että "saanko kouria sua takaapäin ja vähän imasta tisusta?" mä olisin toivottanut hyvän matkan helvettiin ja painunut ulos huoneesta.
Ja mä olisin tehnyt heti valituksen tollasesta käytöksestä. :kieh:
Anteeksi... mutta
![]()
JOs mulle lääkäri tuommosta ehdottais, niin mä varmaan repeisin nauramaan...