Lääkäri imi naisen nänniä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tigru87

Aktiivinen jäsen
10.09.2006
3 121
0
36
En tiedä onko jo ollut täällä, mutta kuitenkin tässä teille pikkasen outo juttu.. :o

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/06/654126
Mitäh... :o :o, saaks tää tyyppi jatkaa työtään lääkärinä?

Lääkärillä varmaan ei ollut ihan kaikki huoneet lämpiminä mutta ihmettelen, että oliko potilaallakaan joka oli kyseiseen touhuun luvan antanut. Kyllä ihan kenen tahansa kaikilla valoilla käyvän tulis tajuta ettei mistään ihan normikäytännöstä ole kyse.

ööö, miksi nainen on antanut luvan.... siis eikait syyte voi millään mennä läpi jos nainen on itse tähän suostunut...
ihan samalla tavalla jos suostut seksiin niin raiskaus syyte ei mene sen jälkeen läpi... vaikka kuinka kaduttaisi....

No mä en antaisi lupaa tollaseen "tutkimukseen" :$

Jos lääkäri kysyis että "saanko kouria sua takaapäin ja vähän imasta tisusta?" mä olisin toivottanut hyvän matkan helvettiin ja painunut ulos huoneesta.

Ja mä olisin tehnyt heti valituksen tollasesta käytöksestä. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:

Jos lääkäri kysyis että "saanko kouria sua takaapäin ja vähän imasta tisusta?" mä olisin toivottanut hyvän matkan helvettiin ja painunut ulos huoneesta.

:laugh: Anteeksi... mutta :laugh:
JOs mulle lääkäri tuommosta ehdottais, niin mä varmaan repeisin nauramaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:

:laugh: Anteeksi... mutta :laugh:
JOs mulle lääkäri tuommosta ehdottais, niin mä varmaan repeisin nauramaan...

voi olla, et pokka ei kyl pitäis siin tilanteessa... :laugh: :laugh:

Kyllä mä ihmettelen hylkäystä ja uskon että valittavat, perusteena joku henkinen painostus tms.
Saattaahan sitä nuori nainen mennä ihan lukkoon suljetun ovén takana.
Ihan samalla lailla kun moni raiskaustilanteessa ei pysty edes tapella paljoa vastaan kun vaan lamaantuu.

Jos on ujosta ja kokemattomasta naisesta kyse niin voi olla että on ollut niin paniikissa ettei ole uskaltanut sanoa mitään eikä lähteä pois. Mistä sitä tietää.

Tai sitten on vaan ihan kiero muuten.

Yhteistyössä