Onko joku onnistunut löytämään lasten sukkahousuja, jotka eivät menisi heti ekassa pesussa ihan nyppyyntyneiksi? Montaa merkkiä oon jo kokeillut ja aina sama juttu, pesuohjeita olen nouttanut
Juuri sain kierrosta takaisin kahdella tytöllä kovassa käytössä olleet MP-merkkiset sukkiset: ei nyppyjä! Taitaakin olla ainoat. Lisäksi kerran oli KappAhlista ostetut sellaiset kuvioneulotut valkoiset sukkikset jotka pysyi tosi hyvänä. Nämä kaksi siis tässä reilun 4 vuoden kokemuksella parhaat...
H&Mn sukkikset pysyvät hyvinä ja joustavina, jos niitä pese ohjeiden mukaan. Toki ajan myötä tulee jonkin verran nyppyjä, mutta se tarvii jo monen monituista pesua.
Kyllä meillä ainakin on noin 4kk käytön jälkeen h&m sukkikset ihan karseassa kunnossa ja on ohjeiden mukaan pesty.
Vai onko sukkahousut muka niin kulutuskamaa ettei paria kuukautta kauempaa kestä.. ainakin sitten hinnat ovat siihen nähden kauheat.
4 kk hyväkuntoisena kuullostaa mun mielestä jo hyvälle. Minäkun saan ne ekassa pesussa huonoksi (FinnWear, Vendi, Tutta, Exit, Tracy). Mistäköhän noita MP-sukkiksia saa? Entä ootteko törmänneet sukkiksiin, jossa olisi myös villaa?