laramarialla hienot neuvolakuulumiset! Hyvin menee mutta menkööt
Mulla ei napsunut paikat ollenkaan esikoisesta, mutta nyt napsuu. Ei ole ollut mainittavia liitoskipuja, vähän pakaran yläpuolinen alue oikealla ilmoilee itsestään välillä, mutta mulla on yliliikkuvat nivelet kyllä. En tiiä oisko sillä sitten jotain tekemistä asian kanssa. Eikä toi napsuminen tosiaan satu yhtään. Muutkin nivelet naksuu aika lahjakkaasti tällä hetkellä että kaipa se noihin kudosten löystymiseen jotenkin liittyy. Jospa tyyppi pulpahtaisi sitten helpommin uloskin, kun on sopivasti liikkumavaraa
Mun kärsimät kivut on lähinnä noita ylävatsan vatsalihaksiin ja kylkiin kohdistuvia venymiskipuja ja satunnaisesti selän väsymisen tunnetta, johon kyllä auttaa venyttely välittömästi. Supparit ovat lähes kokonaan kivuttomia ja ilmenee semmoisena ähkistävänä olona, henkeä vähän pakottaa ja koko keskikroppa kovettuu hetkeksi. Seistessä kyllä maha on aina kovana, ja siksi huomaankin supparit vaan makuultaan.
Se rv 27+ synnytys oli käynnistynyt kovilla ja säännöllisillä suppareilla, sairaalassa huomattiin että paikat ovat alkaneet avautua ja että sydänäänet heikkenivät, joten poika leikattiin. Ilmeisesti sai jonkun tulehduksen ensin muutaman päivän iässä ja sitten vähän sen jälkeen oli todettu vielä hengitysvaikeus, jonka johdosta keuhkokoneeseen. Tästä on nyt muutama viikko aikaa, kun luin tuon päivityksen, sen jälkeen ei ole kuulunut muuta. Tietysti toivoo vaan kovasti, että kaikki olisi mennyt jo parempaan suuntaan.
Tuon jälkeen ei ole vielä muita syntynyt kyseisen kuukauden odottajille, mutta ei tässä kauaa mene, kun kiireisimmät alkavat putkahdella maailmaan. Itse laskin, että huomenna on tasan 5 viikkoa siihen, että vauva on teknisesti laskien täysiaikainen eli rv37 täynnä. Jotenkin en kyllä usko, että tämä olisi niitä aikaisia tulijoita. Mutta aika näyttää
Uusimpia raskausvaivoja - haukottelu, hengenloppumisen tunne (=huokailuttaa), korkea syke. Välillä on semmoinen olo, että sydän on aivan kurkussa ja ei mahdu hengittämään! Odotan innolla sitä vauvan laskeutumista, joka kyllä voi olla että ei tapahdu kuin vasta ihan lähellä synnytystä, kääk. Nyt on pakko mennä vähän pötköttään taas...
MeeJoo ihan just rv 33 käynnissä