mä e saa tot atekstiä normiks tuli sit korostettuna eikä suostu millää muuttaa tavalliseks joten antaa olla... äläkää häiriintyköö..
Lisäystä sen verran että kierto oli 13-34pvä ja kolme viimeisintä kertaa 18pvää.Alkuperäinen kirjoittaja minerva81:Onnittelut kaikille plussanneille.
Itse plussasin maanantaina. Ei vielä tiedä millä viikoilla mennään (epäsäännöllinen kierto). Ensi viikolla soitto neuvolaan,josko sitten selviää mikä aikataulu on, mutta kaikenjärjen mukaan laskettuaika olisi elokuun alussa, tai heinäkuun lopulla.
Kolmoinen olisi matkalla, ennestään kotona tyttö 8½kk ja poika 4½vuotta.
Nyt vaan jännittää kovasti kun ennen kuin tyttöä aloin odottamaan olin näihin samoihin aikoihin raskaana ja ekassa ultrassa ei kaikki ollutkaan hyvin ja päädyimme raskauden keskeytykseen. Silloin laskettuaika olisi ollut 21.8. Tyhmää ajatella että nyt kävisi samoin, mutta ajallisesti osuu vaan niin lähelle että ei sitä voi olla ajattelematta. Noh ei pidä murehtia turhaan :ashamed:
Onko muita joilla epäsäännöllinen kierto? Miten raskausviikot on määritty teidän kohdalla?
"Kapinakylästähän" minä elikä Mäntsälästä. Mistäs päin sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Starre:kiva kiva..joku joka ois Hyvinkäälle mun lisäks menossa...kaikki tuntuu olevan jostain ihan muualta mistä päin oot? jos saa udella?
"Kapinakylästähän" minä elikä Mäntsälästä. Mistäs päin sinä?
Halinalle näkyi olevan myös tulossa Hyvinkäälle synnyttämään Joukkomme kasvaa :heart: