wow olen pari päivää poissa ja todella paljon uusia tullut mukaan! Onneksi olkoon kaikki uudet! :flower:
ONNEA
Mandy ja muut ekoista ultrista! Varmaan mahtava tunne! :heart:
Tikru - D-vitamiini on nimeltään DeVitol 2240 IU / ml. Sellainen keltainen purkki. Otetaan 5 tippaa lusikalle, suuhun ja mehua perään
ei ole pahan makuista, vain öljyistä.
Sitä suositeltiin erityisesti raskaana ja imettäville.
Luin myös,
että foolihappo on tosi tärkeätä. Parhaat lähteet parsa, jota saa kätevissä pakastepusseissa ja on hyvää fetan kanssa / pastan kanssa.
Tänään kävin myös ostamassa pähkinöitä Cashew- ja muita pähkinöitä. Niissä pitäisi olla myös paljon foolihappoa ja ties mitä hyviä rasvoja. Ajattelin, että ovat hyviä naposteltavia töissä jos nälkä yllättää
Mansikka/appelsiini mehua kuluu kovasti ja musta tuntuu, että liikaakin, sillä olen varmaan saanut jotain pientä allergisia oireita ihoon.... :headwall:
Muuten tässä vain ihmetellään menemään. Jännitän jo sitä, miten kerron töihin asiasta tammikuussa. Oletteko miettineet asiaa? Koska ja miten?
Tai miten te, joilla on lapsia kerroitte työnantajalle viime kerralla? Oletteko vielä samassa työpaikassa ensimmäisen lapsen jälkeen? Meillä on töissä vähän vaikea tilanne ja tuntuu kuin olisi tämän asian kanssa puun ja kuoren välissä...Ennen kuin sain tietää tästä pikkuapinasta, niin olin vielä katselemassa edellisenä iltana uutta työpaikkaa... sitten koko maailma muuttui... :headwall:
Mutta ultraa odotellessa..... Olen niiiin kärsimätön tämän asian kanssa, että tuskastuttaa.
Vintage ja pikkuapina 5+0 (http://www.tekay.fi) kalenterin mukaan.
Iso hali kaikille!
:hug: