Heippa kaverit!
Tsemppiä kaikille tämän viikon ultraan menijöille, tulkaahan heti kertomaan kuulumisia! Meillä se varhaisultra on vasta puolentoista viikon päästä 18.12. kun viikkoja on kasassa 7+1. Tuntuu että aikaa on valovuosi, odottavan aika on pitkä
Neuvola oli 23.12.
Itse olen kertonut vain parille läheisemmälle ystävälleni, mutta mies on niin innoissaan että kertoo suurin piirtein kaupan kassallekin asiasta. En raaski, torua toista, vaikka sovittiin, että ennen tammikuun loppua ei kerrota kuin lähimmille. Toinen on niin onnessaan.
Minäkin liityn raskaustestien super käyttäjiin, neljäs testi takana ja aina vain tuntuu yhtä hyvältä. Itseasiassa voisi tehdä raskaustesteistä joulukalenterin, saisi tikuttaa joka aamu uuden testin
Täällähän on tuttuja tuolta lapsettomuuspuolelta, terve Surppi kiva nähdä sinua täällä!
Pitäisikö ostaa niitä d-vitamiineja, minkä merkkisiä vintage olet ostanut? Minulla on normaaliruokavalion lisäksi Multi-tabs raskaanaoleville naisille.
Tänään meinasin purskahtaa töissä itkuun, voi rähmä! ja kyseessä oli ihan mitätön juttu. Taitaa hormonit vetää jo tässä vaiheessa herkäksi. Hupsista!
Eilen oli rinnat niin turvoksissa ja kipeät, että oli pakko nukkua rintsikat päällä. Onko muilla etuvarustus herkkänä?
Isot halit ja paljon paljon tsemppiä kaikille. Vaikka pelottaa ja synkät ajatukset välillä pääsee valtaamaan mielen, nautitaan joka hetkestä kun saadaan olla raskaana. Eiks joo?
Tikru & pikkutikru 5+5