Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26524306:Mun psykiatri itse asiassa ei ollut kauhean innoissaan siitä, että vetelen luomulääkkeitä koska "niitä ei ole testattu". Tavallaan ymmärrän, mutta kyllähän se aika karua on.
Minäkin oon testannut monet lääkkeet, eikä yksikään ole saanut nostettua mielialaa normaaliksi, kaikenlaiset sivuoireet ja jopa yksi elinikänen vaiva on niistä tarttuneet mukaan.
Täytyy varmaan jossain vaiheessa pitää taukoa noista ja tarkkailla pärjäisinkö jo ilman. Nyt ei vielä pysty, mutta syksyä vasten vois olla ihan fiksua. Syksyllä ja talvella taas söisin kaamosmasennukseen.
Toi on elinikäinen juttu, älä kokeile olla ilman. Sun elimistö tarvitsee noita aineita eikä itse tuota niitä tarpeeksi. Sitten kun lopettaa, terveys huononee, ja alottaa uudestaan, elimistöllä kestää edellistä kertaa kauemmin taas "parantua" normaaliin. Näin kertoi mulle mun terapeutti/lääkäri. No enhän mä silti jaksanut totella, joten voin nyt omasta kokemuksesta sanoa, että totta se on....
(Lisäksi kannattaa ottaa sinkkiä, koska sen puute on myös todennäköinen)