K
Katiaana
Vieras
\
Tiedän kyllä että tolloa... :ashamed:
Mutta pelkään niitä kuollakseni. ja tiedän että niitä on "joka paikassa"...
Mutta en eläissäni ole niitä nähnyt ja nyt sitten meidän unelma talo makaa käärme alueella........
<br><br>
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 11:23 koiraharrastaja kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2006 klo 17:57 Katiaana kirjoitti:Sain juuri kuulla että meidän asunto alueellamme on kyy käärmeitä..
Minähän laittaisin talon myyntiin justiinsa! (just päästään muuttaan...)
Mies pitää mua naurettavana... :ashamed:
Mutta siis mua niin pelottaa............. :ashamed:Ennenkuin kaikki käärmeitä pelkäävät ihmiset alkavat suunnitella muuttoa, tarkistakaapa, kuinka paljon niitä onkaan Suomenniemellä....Eipä löydy, pohjoisinta Lappia lukuunottamatta paikkaa, missä ei niitä ei olisi. Itse asumme paikassa, jossa on paljon käärmeitä, eksyvät joskus myös pihalle. Kerran on käärme koiraa purrut, ihmistä ei vielä koskaan. Yritetään tosiaan vaan pitää nurmikko lyhyenä, eikä emäntä saa rakentaa kivikkopenkkejä kukille...Lapsille on opetettu, miten toimitaan, jos kohtaa käärmeen. Yhteiseloa on pakko elää, toki tapan käärmeen pihalta, mutta ei niitä hävitettyä koskaan saa. Vähäkäärmeistä kesää toivoen!
![]()
Tiedän kyllä että tolloa... :ashamed:
Mutta pelkään niitä kuollakseni. ja tiedän että niitä on "joka paikassa"...
Mutta en eläissäni ole niitä nähnyt ja nyt sitten meidän unelma talo makaa käärme alueella........