Kyttääjämutsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Huoh, oli sitten pakko alentua ja mennä katsomaan, kuka koko ajan soittelee junnun kännykkään. Yleensä en koko puhelimeen reagoi, mutta tänään se on soinut alvariinsa. Unohti nääs puhelimen kotiin. Tuli sitten yks kaks mieleeni, että liittyisköhän se jotenkin yhteishakuun, kun junnu oli niihin papereihin laittanut oman känänumeronsa. Numero näytällä oli XXX:n nimi eli junnun paras kaverihan se siellä soittelee. Jos soittaa vielä, sitten vastaan ja sanon, että unohti känänsä kotiin. Mutta tulipa aluksi sellainen fiilis, että olen nyt sitten kyttääjämutsi :/

Mo mein mutsi hyökkää vielkin ekana mun luuriin kii jos se soi ja sit utelee mitä asiaa soittajalla oli. Vastaakin kyllä jos en itse kuule. Ei se mua haittaa, ei ole salattavaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
onko poika ja kaveri samassa koulussa? jos koittavat ettiä puhelinta soittamalla siihen?
Itse asiassa ovat samassa koulussa. Hemmetti, taidankin laittaa sille kaverille omasta kännykästäni tekstarin. Kiitti vinkistä :flower:

Minä katson myös, jos lapsen kännykkä soi jatkuvasti, eikä lapsi ole kotona. Yhteen aikaan pienempi sai myös muutamia kiusausviestejä, jotka aiheuttivat kaveripiirissä harmia, joten senkin takia joskus kurkkaan. Muutenkin meillä on edelleen voimassa diili, että minä voin katsoa milloin vain viestit ja minne on soiteltu, sen mukaan mitä sinne on jäänyt muistiin, koska minä maksan laskutkin. En kustanna mitään typeriä viestejä enkä puheluita. Mutta tätä ei ole aikoihin tarvinut tehdä, eikä ole koskaan ollut aiheellistakaan, joten sen diilin voisi jo purkaakin, neljä vuotta on lapsilla ollut puhelimet.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minä katson myös, jos lapsen kännykkä soi jatkuvasti, eikä lapsi ole kotona. Yhteen aikaan pienempi sai myös muutamia kiusausviestejä, jotka aiheuttivat kaveripiirissä harmia, joten senkin takia joskus kurkkaan. Muutenkin meillä on edelleen voimassa diili, että minä voin katsoa milloin vain viestit ja minne on soiteltu, sen mukaan mitä sinne on jäänyt muistiin, koska minä maksan laskutkin. En kustanna mitään typeriä viestejä enkä puheluita. Mutta tätä ei ole aikoihin tarvinut tehdä, eikä ole koskaan ollut aiheellistakaan, joten sen diilin voisi jo purkaakin, neljä vuotta on lapsilla ollut puhelimet.
Junnu on jo vuosia maksanut känälaskunsa itse, joten sikäli ei ole tarvettakaan katsoa, mihin soittelee. Eniten häiritsee se, että tiedän puhelimessa olevan tsigujen numeroita ja tsigujen tekstailevan ja soittelevan, niin kirjesalaisuutta vastaavana olen tuota pojan känää pitänyt. Onneksi soittajan nimi näkyy siinä näytöllä ja se sattui olemaan tämä paras kaveri. Ei tarvinnut sen enempää kapulaan kajota =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Junnu on jo vuosia maksanut känälaskunsa itse, joten sikäli ei ole tarvettakaan katsoa, mihin soittelee. Eniten häiritsee se, että tiedän puhelimessa olevan tsigujen numeroita ja tsigujen tekstailevan ja soittelevan, niin kirjesalaisuutta vastaavana olen tuota pojan känää pitänyt. Onneksi soittajan nimi näkyy siinä näytöllä ja se sattui olemaan tämä paras kaveri. Ei tarvinnut sen enempää kapulaan kajota =)

Meillä olivat niin pieniä, kun puhelimet saivat, että koko puhelinkulttuuri oli silloin opeteltava (toki kaikilla, kun ekan puhelimen saa) ja etenkin pienemmän kanssa oli kerrattava moneen kertaan, että mitä kaikki kivat jutut, joita kaverit puhelimillaan tekevät, maksavat ja mitä minä en halua päästä maksamaan. Mutta koskaan ei tosiaan ole ollut mitään ongelmia ja laskut ovat pysyneet enemmän kuin kohtuullisina, joten voisinkin purkaa tämän sanelmani heille, ihan vaikka tänään. Ovat fiksuja poikia ja osaavat jo tulla sanomaan, jos on jotain mitä minun pitää tietää ja toisaalta osaavat poistaa, jos on jotain mitä eivät halua minun tietävän, joten tarkastuksista ei ole hyötyä. Eli tänään illalla puhelinkeskustelu lapsosten kanssa ja heille tulee järki-ihmisen oikeudet tässäkin asiassa. Kiitos Keittis silmieni avaamisesta :)

Yhteistyössä