Pitäsköhän hakea lapset kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Minä en lähtisi hakemaan ja jos kovasti tulisi puheluita,niin soittaisin sinne ukille ja pyytäisin takavarikoimaan luurin.. :whistle:

Mua vaan harmittaa, jos on kovasti riesaksi ukille. Valittaa ja narisee siellä pitkästymistään.

Eiköhän se ukki sieltä ilmoittele,jos tuntuu ihan mahdottomalta.Ja kun ns. joutuu olemaan siellä,niin uskoisin,että tekemistäkin alkaa keksimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Minkä ikäinen sun esikoinen on?

8v

Mulla samanikäinen ja on kyllä semmonen kyläluuta että huhhuh. Nytkin viikon mummolassa kun on hiihtoloma ja mulla töitä. Mie en ehkä antas ihan heti periksi sen haun kanssa ellei sitten ole oikeasti ikävissään.

En usko, että niinkään on ikävä, mutta tekemistä ei varmaan ole, kun ei ole kavereitakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en hakis...ihan vaan jos kerta puhe on ollut koko viikosta...kyllä 8v sen jo tajuaa. kuinka kauan on siellä jo ollut?

Lauantaina menivät. Mutta tosiaan harmittaa, jos se kitisee siellä koko ajan, niin ei se oo ukillekaan kivaa :(

ootko puhun ukin kanssa tilanteesta? saattaahan tuo olla ohimenevä mieliala..odota huomiseen ainakin ja mietit sitten tilanteen uudestaan

en hakis...ihan vaan jos kerta puhe on ollut koko viikosta...kyllä 8v sen jo tajuaa. kuinka kauan on siellä jo ollut?

Lauantaina menivät. Mutta tosiaan harmittaa, jos se kitisee siellä koko ajan, niin ei se oo ukillekaan kivaa :(

ootko puhun ukin kanssa tilanteesta? saattaahan tuo olla ohimenevä mieliala..odota huomiseen ainakin ja mietit sitten tilanteen uudestaan

En ole puhuntut ukin kanssa. Ja ukki todennäköisesti ennemmin kärsii nahoissaa, kun pyytää hakemaan pois.

Kuumimmat

Yhteistyössä