Miten tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Meillä on 1,5v lapsi, joka on tänään menossa ensimmäistä kertaa yöksi toiseen mummolaansa (toisessa mummolassa on ollut 2 krt yötä). Tämä on sovittu jo noin viikko sitten.

Eilen illalla lapsella alkoi nenä vuotaa ja yöllä oli jo kunnon nuha päällä. Annoin panadolia niin sitten sai nukuttua loppuyön. Nyt muten terveen oloinen mutta räkää valuu aika reippaasti.

Mummo ja ukki haluavat lapsen kylään vaikka onkin flunssainen, ja tyttö itse sanoo "yökki mummulaan".

Antaisitteko mennä tässä tilanteessa? Mummola on noin 3km päässä ja toki päästään illalla hakemaan kotiin jos olo menee huonommaksi. Toisaalta tiedän että pärjäävät siellä, vaikka ensimmäinen yökyläilykerta onkin. Käydään mummon ja ukin luona väh. kerran viikossa ja ovat todella rakkaita ja tärkeitä ihmisiä lapselle.

ilman muuta yökylään kun lapsi itsekin haluaa ja tosissaan jos tulee illalla "hätä" niin matka on niin lyhyt että varmasti onnistuu hakeminen jos aikoo olla itse vaan kotona! Sinne vaan, syksyisin on aina niin paljon flunssia liikkeellä että jos kaikkien flunssien takia aikoo peruuttaa menonsa, niin me ainakin saisimme olla kokoajan peruuttamassa! :) mukavaa vapaailtaa miehen kainalossa!

Huh, kiitos vastauksesta ChloeEllen =) Mä täällä jo mietin että teenkö kamalan väärin... Lapsi on sairastanut tosi vähän tähän asti, ehkä 4 flunssaa ollut koko aikana, niin taidan itse stressata tuota enemmän. Kyllähän noita flunssia tosiaan varmaan vielä tulee, eikä ole vaarallista =D

Yhteistyössä