"koo"
siis kysyttekö hoitajilta päivittäin mitenkä lapsenne päivä on sujunut? tai vastaavasti jos ette kysy, kertooko päiväkodin hoitajat sen automaattisesti?
taas näitä... haluat kuulostaa erityiseltä äidiltä kun hoidat lapsesi kotona, mutta jos he olisivat hoidossa, että kuitenkaan olisi kiinnostunut siitä mitenkä heidän päivä menee... :0Meidän lapset ei ole hoidossa, eikä ole niin pitkään, kuin minä jotain asialle voin, mutta jos olisivat, niin minä en kyllä varmaan kysyisi, enkä olettaisi, että sitä kerrotaan, ellei ole jotain erikoista asiaa.
Ei noin, mutta jos haluat niin ajatella, niin ihan vapaasti. Toi näkemys on ihan vain sinun omassa päässäsi.
Mä kysyn yleensä että miten päivä on mennyt. Ellei hoitajilla ole kummempaa kerrottavaa he yleensä vastaavat että ihan hyvin.Samaa minäkin ihmettelen että mitä sitä pitäisi kuulla lapsesta jos ei ole mitään tapahtunut, " se söi ja se leikki, oli reippaana, hyvin touhusi ja siivosi", siinä kai ne on mitä voi sanoa jos ei mitään ole tapahtunut.
Eli sä oletat, ettei ne kerro oma-aloitteisesti, jos jotain tavallisuudesta poikkeavaa on ollut?Mä kysyn yleensä että miten päivä on mennyt. Ellei hoitajilla ole kummempaa kerrottavaa he yleensä vastaavat että ihan hyvin.