kysytääs näin päin,haluaako kukaan xl kokoista naista

Hmm.. siinäpäs se kysymys tulikin. Itse olen xl kokoa, mutta en kuitenkaan mielestäni lihava. Toki on takapuolessa mistä ottaa kiinni ja e kupin rinnat, mutta ei ne läskin sisään "uppoa". Eli en ole mikään patukka. Ihan utliaisuuttani kyselen. Ja naiset, jos olette xl kokoa, niin onko teillä halua laihtua?
 
Olen 179 cm ja painan 102 kg, en silti näytä sika läskiltä vaikka olenkin pyöreä, mutta olen ylpeä kropastani, pituudestani ja naisellisuudestani, f cupin rinnoista, vaikka vähän roikkuukin. Ei ole ilman miestä tarvinnut paljoa olla, kyllä kysyntää on, ollut. Tosin oman terveyteni vuoksi aijon ensi kesäksi 20 kg pudottaa =)
 
Hah hah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 14:08 vieras kirjoitti:
ite oon 166cm pitkä ja painan 142kg..ja kyl niit äijiä piisaa,oman lisäks.
Hyi sun kokoos :x Sun oma äijäskin on varmaan 200 kg läski maha, suhun ei taatusti koske normaali tai urheilullinen mies kepilläkään, tai jos mitä en usko niin säkki päässä, oksentais :x
 
Luvely
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 16:53 hih kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:16 kaukosäädin kirjoitti:
Mun ukko vaihto mut xl-kokoseen naiseen, että kyllä varmaan kysyntää on kaiken kokosille.
sulla on hyvä nikki..heh p.s meilläpäin se on m.unanjatke :D
Joo, ja mä otin ukon, joka vaihto entisestä tiukkakroppasesta, pienestä naisesta muhun, isoon ja halukkaaseen naiseen. :LOL:

Mun mielestä kaikilla kukilla on oikeus kukkia. Jotkut tykkää pienestä, jotkut jostain muusta. Täytyy sanoa, etten ole mallinukke, enkä parhaallakaan tahdolla timmi, mutta aina on ottajia ollut, jopa niitä urheilullisia, tummia, pitkiä ja komeita. Asenteesta - puolin ja toisin - se homma on kiinni.

Itse esim. rakastan seksiä, olen estoton ja kokeilunhaluinen. Lisäksi tykkään itsestäni ja huolehdin ulkonäöstäni; meikkaan, käytän korkkareita ja tyköistuvia vaatteita, en häpeile tai piilottele muotojani. Aina on fiksut ja ihanat miehet kehuneet. Rakastan ruokaa, viiniä ja suklaata! Se kuulema kiihottaa, että olen niin sinut itseni ja vartaloni kanssa. Miettikää sitä.

Kyllä se on kuulkaa lisäksi ihan ihminen itse, suurine tai pienine PERSOONINEEN, joka ratkaisee.:)
 
Ukko66
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 13:20 vieras kirjoitti:
Hmm.. siinäpäs se kysymys tulikin. Itse olen xl kokoa, mutta en kuitenkaan mielestäni lihava. Toki on takapuolessa mistä ottaa kiinni ja e kupin rinnat, mutta ei ne läskin sisään "uppoa". Eli en ole mikään patukka. Ihan utliaisuuttani kyselen. Ja naiset, jos olette xl kokoa, niin onko teillä halua laihtua?

Nainen on nainen vasta silloin kun hänestä saa kunnolla kiinni...

En upottaisi kankeani mihinkään lattarintaiseen ja kapeapeppuisen naiseen! En syty lainkaan...


Mutta isot rinnat ja leveä peppu on NAM!! :flower:

Naisen pitää olle sen verran iso ettei mene rikki kun makuuhuoneessa ajetaan kovaa... NÄIN ON ASIA.... B)

Mutta mutta: jos sydän ja pää on tyhjä niin ei niitä ulkoisilla avuilla korvata... Lämmin sydän korvaa paljon ulkoista vajavuutta... Tietysti jos nuo kaikki kohtaavat niin ette tytöt uskokkaan.. B)
 

Yhteistyössä