kysytäänpä nyt tämmöstä ja kaikki tulkaa mukaan vastaamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Ai niin, oltiinhan me juhannuksena Tukholmassa, muta sitä ei lasketa :whistle:

Ai miks ei??? On Ruotsi kuitenkin aika erilainen kuin Suomi... Itsekin kävin viimeksi Ruotsissa jotyain 4 vuotta sitten. Ei ole tullut näin pienten lasten kansaa reissattua kuin Suomessa. Ennen lapsia olin käynyt 15 eri maassa, pistäkääpä paremmaksi!

Me käydään niin usein ettei tunnu ulkomaan reissulta.
Ja halusin vastata jotain hienompaa :D :ashamed:

Meillä lapsetkin olleet jo 6 eri maassa ja kesällä saldo nousee yhdellä.

Viimeksi olin talvella Teneriffalla. En lähtisi sinne uudestaan (mieluummin joku uusi paikka kiitos). Mutta mitään vikaa reissussa/paikassa ei ollut, se vain, että se on nyt nähty.

Sitä ennen olin Latviassa Riiassa. Sinne voisin lähteä uudestaankin, koska koen, etten sitä vielä ole kovin laajalti nähnyt.

Norjassa kävin vuosi sitten ja mielelläni menisin uudellee. Suunnitteilla onkin jos vaikka muutaman viikon päästä lähtisin sinne mieheni kanssa kaksin, mutta tässä on nyt vähän muutakin, jotka vaikuttavat lähtöömme.

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:
Ennen lapsia olin käynyt 15 eri maassa, pistäkääpä paremmaksi!
Mulla pian 30 täynnä ;)

Viimeksi olin Ukrainassa nyt toukokuussa. Ei oikeastaan mitään erikoista, neuvostoeksotiikkaahan siellä. Jonain päivänä haluan kuitenkin vielä Kiovaan ja Pripjatiin (Tsernobylin onnettomuuden seurauksena autioitunut kaupunki). Täällä on kiinnostavia kuvia (linkki).

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Belgiassa koska asun siellä... ei mitenkään hohdokas maa.
Lomalla olin viimeksi Hollannissa Amsterdamissa, tykkäsin kovin vaikka olinkin lähinnä kipeä ja satoi vettä...

Belgia on ihana maa! Niin kaunis keväällä! Varsinkin Bryssel. Vihreä puistoineen, ja kulttuurien sulatusuuni.

Espanjassa Benalmadenassa oltiin vuosi sitten ja syksyllä mennään kai taas. Ai juu, olinpas tässä välissä Tukholmassa, mutta en mä osaa jotenkin sitä mieltää ulkomaaksi :D

Yhteistyössä