Kysynkö sukupuolen vaiko en...kysyitkö sinä?

"vieras"
Mulle on yllättävää, että sukupuoli halutaan tietää tarvikehankintojen tai vaikka sen vauvanhoitohuoneen vuoksi :) Tai siis, en ole koskaan ajatellut, että niitä pitäisi tehdä jotenkin eri tavalla tyttö- tai poikavauvalle. Tosin minä nyt olenkin niin mukavuudenhaluinen, että en pukisi ihan pientä vauvaa mekkoon kuin pakon edessä :D Eikä sillä, että sukupuolen vaikutus valintoihin olisi väärin tai huono, mut ihan uusi ajatus mulle... lastenhuone oli maalattu lämpimän keltaiseksi jo ennen raskautta.
 
"Vieras"
Esikosta en kysyny
Tokan mokasi lääkäri huudahtamalla täällä on niin terveen oloinen poika :) (edellinen raskaus päättyi surullisesti ja lääkäri oli sama joten oli syystä iloinen)
Kolmas paljastu vahingossa kun en älynnyt rk- ultrassa pitää silmiä kiinni heti alusta alkaen, eka näkymä suoraan jalkovälistä
Kaikista noista ollut vahva poika olo alusta alkaen ja oikein mennyt

Tämän ajattelin pitää itselleni salaisuutena synnytykseen saakka... kaksi viikkoa rk-ultraan. Mies haluaa tietää... oma mieli myllertää...
 
Oi ihanata, olet taas raskaana. :heart: Mä en selvästikään palstaile tarpeeksi, kun tämmöinen asia mennyt ihan ohi. :xmas:

Mutta siis, me ei kysytty kenestäkään kolmesta. Ekasta ei kummatkaan haluttu tietää. Tokasta ja kolmannesta mä olisin jo voinut kysyä, mutta mies ei missään tapauksessa halunnut tietää, joten ei kysytty. Musta se on ollut kiva ylläri salissa vasta saada tietää, kumpi tuli.
 
kysyttiin mutta ei saatu tietää ku istuskeli jalat ristissä hmmp
Sama vika. Kerran jopa (mulla siis lääkäri ultraa joka käynnillä) laittoi käden jalkojen väliin, että ei saatu näkymään. Tai kääntyi juuri niin, että ei pystytty katsomaan. Monta kertaa lääkäri yritti katsoa, mutta ei.

Saa nähdä, miten tämä meidän uusi tulokas näihin sukupuolikyselyihin suhtautuu. :D
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28386318]En ole kysynyt, ihanaa kun sitä on saanut arvailla ja jännittää syntymään asti! :)[/QUOTE]

Sama juttu! Ihan parasta kun sukupuolen näkee sitten salissa ja tietää onko arvailut menneet oikein.
 
Ekasta haluttiin miehen kanssa tietää. Mutta jos toinen tulee, niin saa jäädä synnytykseen asti yllätykseks.:) Esikoinen on poika, eikä kyllä hirveesti tullut ostettua mitään poika-juttuja. Muutama vaate ehkä. Mutta tykkään aika unisex-värisistä (en mistään pliisuista) väreistä. Ehkä jos tyttö tulee, niin joku ällösöpö pinkki hörhelö tulee ostettua, mutta eipä hirveesti.:D
 
"tiipii"
En oo kertaakaan kysynyt (6), enkä kysyisi edelleenkään. Mutta kysy sä, jos tuntuu tarpeelliselta tietää etukäteen, tai sitten jätätkin ylläriksi..se taitaa ollakin harvinaisempaa nykyään.
 
grp
Kysyin ja pidettiin Gender reveal partyt. Ihanat juhlat, joissa ekaa kertaa juhlittiin tulevaa pientä. Meillä asia paljastui kakusta, mut muitakin tapoja on :) Jos joskus vielä raskaaksi, niin samanlailla kysytään kuin viimeksi ja sit ehkä pidetään juhlat tai selvitetään asia kahdestaan... Tai jätetään tieto kuoreen.
 
"Wilma"
Mä kysyin. Mulla johtu siitä, että toivoin ja halusin niin kovasti poikaa. Halusin kysyä etukäteen siksi, että jos vauva on tyttö, niin sopeudun asiaan ennen synnytystä. Pelkästin, että sitten salissa "petyn".
Tyttöhän siellä oli ja en varmasti olisi salissa pettynyt, kun moisen ihanan pakkauksen syliini sain. Mutta olin vain etukäteen niin tollo.
 
Kysyin joka kerta, kahdesta nuorimmasta käytiin vielä 4d-ultrassakin (ei tietty pelkästään tuosta syystä mutta varmistuipa siellä sekin sitten). :)

Ja ihan vaan uteliaisuutta sekä siksi että voi varustautua sopivin vauvanvaattein. Meillä kun on myös noita tyttöjen ja poikien vaatteita joilla opetetaan jo vastasyntyneille tiukat sukupuoliroolit. :D
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Miseliini
3:sta ensimmäisestä en kysellyt sukupuolta etukäteen. Neljännestä halusin tietää, jotta ehdin keksiä tarpeeksi nasevia vastauksia mahdollisen neljännen tyttären taivastelijoille.
 

Yhteistyössä