Kysyn täältäkin

Meidän pojat on Voitto Eemeli ja Oiva Artturi, ikää tänään 4kk
Lisäksi 6v Kaisa Aurora ja Paavo Ilmari 4v.

Onko teistä nuo kaksosten nimet (Voitto ja Oiva), jotenkin rumat ja vanhanaikaiset? :ashamed: Kun hirveen monelta ollaan saatu tuon tapaisia mielipiteitä kun ollaan sanottu mitkä poikien nimet on... :ashamed: :/ Ja pakostikkin pahoittaa itse sitten mielensä. :/
 
Mielipide
Tuollaisista ei kannata eikä mun mielestä edes voi mieltänsä pahoittaa, koska ovat makuasioita ja niistähän ei tunnetusti voi kiistellä! Kun nyt mielipiteitä itse kysyit niin omani on rehellisesti se että kyllä ovat vanhanaikaisia. Toiset tykkää ja toiset ei. :)
 
Midori
No, kunhan itse tykkäät lastesi nimistä, (varmaankin tykkäät kun olet ne valinnut), ei muulla ole väliä!!!!
Mutta tiedän tunteen, meillä siskokset Pihla ja Hilla, ja ihmiset joko rakastavat tai VIHAAVAT näitä nimiä. Kuultuja kommentteja; Mitä ihmeen marjojen nimiä te ootte laittanu? Tai häh,eiks teille tavalliset nimet kelvannu?
Mut meistä ne ovat ihanat, eivätkä liian oudot. Muista viis!
 
Lycosidae
Minusta Voitto ja Oiva ovat upeita nimiä, mutta kuten sanottu, kaikkia ne eivät miellytä. Eikä pidäkään! Minkälaisessa maailmassa me eläisimme, jos kaikki pitäisivät vain samoista asioista, mauista, tyyleistä, nimistä, naisista, miehistä? Se, että minä pidän tyttäreni nimestä ja joku muu ei, on yhden tekevää. Tyttäreni näyttää Sateelta ja Sade on hänen nimensä. Jos se tuottaa jollekin muulle ongelmia, ei hänen kannata omiaan ainakaan sillä nimellä ristiä.

Olet valinnut lapsellesi perinteikkään, suomalaiset nimet, joista pojat saavat olla ylpeitä!

 
pahoitin mieleni kun luin sun jutun:Älä ajattele tai sano noi omista rakkaista mukeloistasi.Rakkaalla lapsella monta nimeä ja ne parhaat jotka on antanut ja halunnut antaa.Sun kaksospoikien nimet on ihanat ja muvavan vanhanaikaiset ja vanhanaikaiset nimet on MUOTIA.
Mun pojan nimi on Tero Valtteri(vanhanaikainen) Safin(bangladesialainen)
 
Voitto ja Oiva on kumpikin hyviä nimiä. Kaikilla on omanlaisensa nimimaku. Harvoin kuulen kastettavan sellaisia nimiä, joita kelpuuttaisin omille lapsilleni. Nykyään vanhemmat oikein keksimällä keksivät jotain kauheita nimihirviöitä, yäk!
 

Yhteistyössä