Kysyn täältäkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kreeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kreeta

Vieras
Tietääkö kukaan/onko käyttänyt kaukoparantajaa ? Onko ollut apua vai mielestänne pelkkää huuhaata ja jos olet saanut/läheisesi on saanut apua kaukoparannuksella, niin voisitko kertoa millaista ?
Hyvien kaukoparantajien yhteystietoja myös kaipaan.

Mieheni sisko joka sairasti syöpää sai kaukoparannusta, mutta valitettavast siitä ei ollut hänelle apua. Hän kuoli puoli vuotta sitten. Itse olen käynyt ihmeparantajalla tai miksi niitä kutsutaankaan. Parantaja piti käsiään kipeiden paikkojen kohdalla tai siellä missä sairaus on, minulle siitä ei ollut hyötyä. Siskoni kävi issiäisvaivojen takia tällä samalla parantajalla, kivut katosivat aivan yhtäkkiä parannuksen aikana, monta päivää oli täysin kunnossa, mutta sitten ne tulivat takaisin aivan yhtä yllätäen kuin olivat lähteneetkin. Ja anoppinikin myös kävi selkäkipunsa takia samalla parantajalla ja hänen vaivansa katosi lopullisesti. En muista parantajan nimeä.

No... tavallaan uskon kyllä, että saattaa olla olemassa oikeita lahjoja olevia parantajia. Mutta valitettavasti suuri(n) osa lienee huuhaa-huijareita... En laittaisi rahojani moiseen.
Ehkä sitten, jos olisi kaikki muut konstit kokeiltu, ja löytyisi parantaja, jota joku suosittelisi oman kokemuksensa perusteella.