Kysyn nyt vielä näin yleisesti,kokemuksia,ensin plus sitten nega....

Eli perjantaina kp 22/25-30 testasin first signal herkällä testillä päiväpissasta +
Viiva tuli 3:n min sisään ja oli selkeä vaikkakin vielä haaleampi kuin kontrolli.

Kuva tässä:


Lauantaina toivoin saavani vahvemmat viivat testiin ja samanmerkkisellä testailin,mutta tulos selkeä nega :eek:

Sunnuntai aamuksi varasin herkän cb testin.Siihen testiajan,10min ,sisään piityi jotain ihan hentoa sinistä pystyviivaa joka sitten tunnin kuluttua näkyi selkeän sinisenä mutta kapeaa kapeampana pystyviivana

Kuva tässä:



Tänään aamulla testasin taas first signal testillä ja nega.

Kun hain tuota testiä haastattelin farmaseutin mielipidettä.Sillä mulla alkoi lääkitys hiivaan pe illalla ja emätin puikkoina gyno daktarin.Pissan mukanahan valuu tätä lääkettä ulos ja mietinkin sitten voiko tämä lääke jotenkin häiritä testin kykyä havaita hcg hormooni(silloin pe ei lääkitys ollut vielä päällä )Farmaseutti sanoi ettei olisi ihan mahdotontakaan.

Jotenkin järki käskee nyt nollaamaan,se oli sitten siinä jokin avuton kiinnittymisyritys vaan mutta tunne sanookin sitten jotain muuta....

Mulla on yksi first signal testi vielä huomiseen aamuun,mutten odota mitään ja silti toivon :headwall:

Harmittaa kun testasin liian ajoissa ja nyt hakkaan päätäni seinään testien kanssa :headwall:


Kertokaa ja kommentoikaa,sanokaa jotain rauhoittavaa tai muuten järkevää :flower:








 
mulla kävi vuosi sitten niin, että tein plussa testin, aika haalean mutta silti, ni maanantaina, sitten halusin varmistaa ja keskiviikkona tein uuden testin, oli selvä nega, ja perjantaina alkoi vuoto, "menkat", mutta paljon runsaammat ja kivuliaammat..

ei tästä nyt mitään rahoittavaa saa, mutta kunhan kerron..

toivotaan sulle parempaa onnea :hug:
 
Yksi lisäkysymys B)

Voiko kiinnittyminen aiheuttaa äkillisen hcg piikin ja sitten laantua noustakseen pikkuhiljaa,raskauden edetessä?

Enhän mä mittään toiveita elättele :D Mutta jos silloin tapahtuikin kiinnittyminen ja se näkyi testissä ja vasta nyt pikkuhiljaa alkaisi näkyä kunnolla... :headwall:
Äh,miksen osaa päästää irti :headwall:
 
Mulla ei omakohtaista kokemusta, mutta ystäväni on saanut useasti alkuraskauden keskenmenon, jota hän ei aina edes olisi saanut tietää ellei olisi tehnyt niin aikaisin positiivista testiä.

Tämä ei myöskään ole mikään rauhoittava tarina. Paitsi että nyt ystävälläni on kolme lasta. Hänellä havaittiin liian ohut kohdun limakalvo, johon alkio ei pystynyt kunnolla kiinnittymään.
JKVY- älä vielä kuitenkaan luovuta vaikka varmasti ahistaakin toi tilanne :hug: :hug:
 
Tuosta hcg piikistä, kyllähän raskaustesti voi näyttää oviksen haamuna vähän samaan tapaan, kuin ovistesti näyttää raskauden... Ovat kuitenkin niin lähellä toisiaan.
Voisko tosiaan tuo lääkekuuri aiheuttaa plussan? Mutta käytätkö sä sitä lääkettä vieläkin? Koska sillonhan sen pitäis piirtää haamu edelleen testiin jos siitä johtuu :eek:

En mäkään kyllä osaa mitään rauhottavaa sanoa, kun itse koin ihan saman tässä kierrossa, paitsi että tämä taisi varmasti olla varhainen keskenmeno... Ja vuoto on jo kohta kaksi viikkoa myöhässä, kivut kamalat ja olo piinaava :|

Toivotaan, että sulla oli joko ovispiikki, viallisia testejä tai jos niin huonosti kävi, ettei viivaa enää tässä kierrossa piirry, niin vuoto alkaisi nopeaan :ashamed:

:hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Voisko tosiaan tuo lääkekuuri aiheuttaa plussan? Mutta käytätkö sä sitä lääkettä vieläkin? Koska sillonhan sen pitäis piirtää haamu edelleen testiin jos siitä johtuu :eek:
Siis lähinnä niin päin tarkoitin että olisin raskaana,hcg hormoonia erittyi jo kerran testiin mutta nyt tämä lääkekuuri "sotkee pissanäytteen"niin ettei se tunnista hcg hormoonia?
Mitkään muut kuin lapsettomuushoidoissa käytettävät lääkkeethän eivät vaikuta niin että tulisi väärä positiivinen.

Mulla on tosi oksettava olo ja paleltaa,eli oireet on yhä!
Tää menee kyllä hyvin läheltä sun kokemustasi KS09
:hug: Meille kummallekin :hug:
 
Oota pari päivää ennenkun teet uuden. Mäkin sain ensin plussaa, sit negaa, sitten haamuja ja kunnon oikea plussa tuli vasta joskus viikon päästä. Tsemppiä, toivottavasti viivat pysyy ja vahvistuu! :flower: :heart:
 
Olen taustalla seuraillut tuota marraskuun plussapinoa ja osunut tää sunkin kurja tilanne silmään. Noita sun kiertopäiviä kun katsoo, niin jos olis ton pidemmän kierron mukaan, niin tuo haamuhan vois olla ovishormoninkin aiheuttama. Itse kun sain haamun, niin se kyllä selkeästi oli seuraavana päivänä jo hieman tummempi. Apteekin raskaustestin ohjeissa oli sellainen pitkä sepustus, mistä voi tulla "ylimääräisiä" plussia ja tuo ovulaatio oli sielläkin mainittu. Tee vielä se yksi testi mikä sulla on, ja koita jaksaa odottaa vaikka se 2 päivää, niin pitäis sit jo varmistua toi tilanne. Tiedän kyllä tunteen ja se on todella piinaavaa :hug:
 
JKVY Oho, juu, ymmärryksessä vikaa =)
Toivottavasti tosiaan olis noin, että se lääke sotkee näytteen ja sen takia ei anna enää tulosta... Malta päivä tai pari ja kun et enää lääkettä käytä, testaa sitten uudestaan...
 
jos sulla oli kemiallinen raskaus?
mulla epäiltiin sitä ku raskaustestit näytti plussaa ja ultrassa ei näkyny muutakun paksuuntuneet limakalvot. Se on kuulemma normaalia. Kemiallisessa raskaudessa tulee aluks plussa testiin joka muuttuu parinpäivän sisällä negatiiviseks ja pian alkaa kuukautiset (hieman normaalia runsaammat). Sulla on alkio meinannu kiinittyä mutta ei oo vaan jääny kii, nostattaa hetkellisesti raskaushormoonia. Näin mulle kerrottiin asiasta.

 
Näin se on,kemiallinen varmaankin.Mulla ei näkynyt + kuin tuon yhden vrk:n verran,sitten ihan puhdasta negaa.Vuoto ei ole alkanut,ei kipuja ei mitään :eek:
Soitin neuvolaan kysyäkseni neuvoja ja sain lähetteen verikokeisiin=raskaustestiin.kehoitti menemään vasta ensi pe,kaksi viikkoa plussasta,niin on varma tulos.Sanoi että tod.näk.
en ole raskaana mutta ettei sitä koskaan tiedä ja että kannattaa elää nyt niin ettei sitten jälkeenpäin kauhulla ajattele mitä tuli alkuraskaudesta tehtyä ja mitä aiheuttanut :D jos kuitenkin ihmeitä tapahtuu...
 
Onnea! Ehkäpä tässä on käynyt niin, että kierto on ollut tuon pidemmän mukaan ja ne ekat haamut oli oviksen aiheuttamasta hormonipiikistä ja nyt sitten alkaa vasta raskaushormoni näkymään. Tikutitko sä ovista?

Mä itse plussasin juuri, ja mulla tosiaan tuli ke apteekin testiin niin himmeä haamu, että näkyi vain ulkona kirkkaassa valossa, mutta sitten jo torstaina oli selkeästi tummunut. Sunnuntaina oli jo ihan selkeä +.
 
viel pittää lisätä tuot omaa tarinaa et mul epäiltii sitä kemiallista vaik plussa tuli joka testiin mut ultras ei näkyny mitään, käskivät kaks viikkoa oottaa nii menkkojen piti alkaa ja jos ei ala nii uus ultra ja kaavinta. No hups keikkaa, siel oli pikkunen viikkoja tais olla sillon 6+6.. Eli siin mun kemiallinen raskaus :LOL: Mut mul oli koko ajan plussa testis, mulle alko plussa viiva tuleen heti ja tavan viivaa sain ootella aina testi ikkunaan.. Nyt mennään 18+5 =)
 
Jkvy. Tässä olen sivusta lueskellut ja jo aiemmin meinasin kirjoitta sinulle. On ihan mahdollista että hiivatulehdus ja lääkitys siihen sotkee testin tulosta. Muistan jostain omasta raskaudestani..Jos täti ei ole saapunut niin testaa vaín uudelleen eiköähän tuo selvine ihan lähi aikoina kuin on.. toivon että +++ sinulla lopuksi kuitenkin. :hug:
 

Yhteistyössä