kysymys

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
voisitteko jättää 3 lasta, nuorin 1.5v yksin nukkumaan yöllä tunniksi ja itse lähdette hakemaan poikaystävää töistä?
Mä en vois, mut äsken pyydettiin keskiyöllä lapsenvahdiksi sinne, kieltäydyin kunniasta, reilut 4 h nukkunut viime yön, väsyttää, sanoi että jos lapsen vahtia saa niin jättää sit lapset yksin siksi aikaa

Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
voisin tehdä?

sä nyt et varmaan voi oikein tehä mitään...
mä en jättäs ton ikäsiä keskenään ees vartiks... vois kirjottaa romaanin siittä,mitä tunnissa voi sattua. eiks se poikaystävä tosiaan voi tulla taksilla tai normaaliin aikaan päiväl et koko porukka vois sen hakee..
ei voi kyl taas muuta sanoa tästä kys. naisesta ko :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:
voisin tehdä?

sä nyt et varmaan voi oikein tehä mitään...
mä en jättäs ton ikäsiä keskenään ees vartiks... vois kirjottaa romaanin siittä,mitä tunnissa voi sattua. eiks se poikaystävä tosiaan voi tulla taksilla tai normaaliin aikaan päiväl et koko porukka vois sen hakee..
ei voi kyl taas muuta sanoa tästä kys. naisesta ko :headwall:

meillä on täysin eri periaatteet lasten kasvatuksestakin, miellän omani aika normaaliksi tavaksi kasvattaa, ruoat säännölliseen aikaan, nämä lapset eivät saa sitäkään, aamupala voi olla 12 aikaan, lämmin ruoka illalla.
omani saavat aamupalan, välipalan, lämpimän lounaan, välipalaa, illallisen ja iltapalan, enkä mä heitä tietääkseni liiaksi syötä

Yhteistyössä