V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei häpeä ja kohtelee lasta kuin omaa, osallistuu kasvatukseen ja hoitoon, leikkii ja puuhailee lapsen kanssa
ja kattelet tommosta ukkoa joka puhuu sun lapsestas äpäränä! kuutamolle joutas.Alkuperäinen kirjoittaja Yksin huoltajaäiti;23550410:Taitaa hävetä ... Kun tavattiin lapsi oli vasta 4kk joten monet on luullu että nykyinen mies on sen isä , mutta nyksä sanoo aina tosi rumasti että se on äpärä jolla ei hänen kanssa ole tekemistä ... Poika on nyt 6 vuotias , mieheni ei tee sen kanssa mitään isäpoika juttuja, vaikka kummi poikaansa käyttääkin ties missä huvi puistossa sunmuualla. Mut mun lapsihan se on joten itse sen hoidan !
Alkuperäinen kirjoittaja Yksin huoltajaäiti;23550410:Taitaa hävetä ... Kun tavattiin lapsi oli vasta 4kk joten monet on luullu että nykyinen mies on sen isä , mutta nyksä sanoo aina tosi rumasti että se on äpärä jolla ei hänen kanssa ole tekemistä ... Poika on nyt 6 vuotias , mieheni ei tee sen kanssa mitään isäpoika juttuja, vaikka kummi poikaansa käyttääkin ties missä huvi puistossa sunmuualla. Mut mun lapsihan se on joten itse sen hoidan !
Alkuperäinen kirjoittaja siis häh;23550402:Oot kyllä vähän muuta kertonut täällä aikaisemmin?!!?
Alkuperäinen kirjoittaja Yksin huoltajaäiti;23550410:Taitaa hävetä ... Kun tavattiin lapsi oli vasta 4kk joten monet on luullu että nykyinen mies on sen isä , mutta nyksä sanoo aina tosi rumasti että se on äpärä jolla ei hänen kanssa ole tekemistä ... Poika on nyt 6 vuotias , mieheni ei tee sen kanssa mitään isäpoika juttuja, vaikka kummi poikaansa käyttääkin ties missä huvi puistossa sunmuualla. Mut mun lapsihan se on joten itse sen hoidan !
itseasiassa en ole.