I
"Ihmettelen"
Vieras
Eli sellaista olen nyt tässä ihmetellyt kun meidän poika (3kk vanha) on syönyt rintamaitoa ja korviketta alusta asti. Onnistuin saamaan korvikkeen osuuden todella pieneksi imettämällä runsaasti. Oli päiviä ettei poika tarvinnut lisämaitoa ollenkaan ja oli tyytyväinen. Neuvolassa paljastui kuitenkin ettei paino ollut noussut tarpeeksi ja aloin sitten antamaan normaalin imetyksen lisäksi enemmän korviketta. Huomasin vain että rintaa syötyään poika saattoi pulauttaa todella reippaasti mutta saatuaan korviketta, ei juuri ollenkaan. Annan siis aina ensin rintaa ja sen päälle korviketta. Monesti poika pulauttaa jopa rinnalla ollessa muttei juuri ikinä pullosta saadun korvikkeen jälkeen. Mitään allergiaoireita kuten ihottumaa ei ole ja ihan tavallista tuttelia olen lisämaitona antanut. Ensin siis tulkitsin pojan puklailut sen merkkinä että masu on täynnä mutta lisättyäni korviketta olen huomannut että ihan hyvin menee ne eikä tule bumerangina takaisin toisin kun rintamaito. Mistä mahtaa siis olla kysymys. Olen soittamassa huomenna neuvolaan aiheesta mutta ajattelin kysyä jospa palstalla joku tietäisi aiheesta.